Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on osannut käyttäytyä niin etten enää paljoa ole kaipaillut. Hän on taitava ja kiitos kuuluu hänelle.
Sinun pitää laittaa tuollaiselle käytökselle stoppi.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on osannut käyttäytyä niin etten enää paljoa ole kaipaillut. Hän on taitava ja kiitos kuuluu hänelle.
No mutta. Kerrotko lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaisin lipuin päästä varpaisiin oli kaivattu pukeutunut
Minun (ex?)kaivattu näytti siltä kuin olisi tänään menossa panoreissulle. Tähän liittyen, on ollut yllättävää, millainen hän on. Jotenkin ajattelin, että hänen arvonsa ja tapansa elää olisivat erilaiset. Pidin vanhempiaan suhteellisen fiksuina. Mutta eihän se minulle kuulu. Oikeastaan koskaan kuulunut, miten viettää elämäänsä. (Et kaivattu huomannut, että näin sinusta vilauksen tänään)
Joo, itsekin just huomasin että oli jäänyt yksi paidannappi napittamatta rintojen alta. Mutta en ihan ajatellut, että sentään seksiin viittaisi 🙃 eri
Minä olen kaivatun kohdalla huomannut, että erilaisuus kiehtoo. Hän on ulkoisesti wt:n perikuva, minä taas vahvasti akateeminen ja melko fiilistä perheestä. Näkyy puheissani ja elintavoillaan. Ystävistä suuri osa myös kaltaisiani. Mutta kaivattu on aivan eri tyyppiä ja minusta hän on jotenkin todella sexy ja kiehtova. Ei haittaa, millainen on. Mehän kukin muovaudumme siinä ympäristössä missä muovaudumme. Eri sivusta mietiskelee
Ääh, autocorrect on syvältä
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi yhtälailla osoittaa mieltään hiljaisuudella. Kun ei käy niin ei käy. Ja periksi ei anneta.
Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa sukupuolesta riippumatta, täysin turha ihailla tuollaista
2tonnia käteen joka kuukausi niin en menisi enää ikinä palkkatöihin. (Ehkä, ei koskaan pidä sanoa varmuudella.) Joten, nyt pitää keksiä mistä saa tuon summan. Rikastumisella ei niin väliä, kunhan on vapaa kuin valkoposkihanhi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaisin lipuin päästä varpaisiin oli kaivattu pukeutunut
Minun (ex?)kaivattu näytti siltä kuin olisi tänään menossa panoreissulle. Tähän liittyen, on ollut yllättävää, millainen hän on. Jotenkin ajattelin, että hänen arvonsa ja tapansa elää olisivat erilaiset. Pidin vanhempiaan suhteellisen fiksuina. Mutta eihän se minulle kuulu. Oikeastaan koskaan kuulunut, miten viettää elämäänsä. (Et kaivattu huomannut, että näin sinusta vilauksen tänään)
Joo, itsekin just huomasin että oli jäänyt yksi paidannappi napittamatta rintojen alta. Mutta en ihan ajatellut, että sentään seksiin viittaisi 🙃 eri
Minä olen kaivatun kohdalla huomannut, että erilaisuus kiehtoo. Hän on ulkoisesti wt:n perikuva, minä taas vahvasti akateemin
Sen muovautumisympäristönsä saa näin aikuisiällä valita ihan itse. Musta ei päälle päin ikinä uskoisi, millaisesta alkoholisti-roskaperheestä olen peräisin. Kauan eläköön siis suomalainen meritokraattinen koulutusjärjestelmä ja luokkaretkeily.
t. Se, jolla oli nappi jäänyt vahingossa auki
Vierailija kirjoitti:
2tonnia käteen joka kuukausi niin en menisi enää ikinä palkkatöihin. (Ehkä, ei koskaan pidä sanoa varmuudella.) Joten, nyt pitää keksiä mistä saa tuon summan. Rikastumisella ei niin väliä, kunhan on vapaa kuin valkoposkihanhi.
Mulle ei riittäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi yhtälailla osoittaa mieltään hiljaisuudella. Kun ei käy niin ei käy. Ja periksi ei anneta.
Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa sukupuolesta riippumatta, täysin turha ihailla tuollaista
Joo. On hyvä kanssa kuitenkin muistaa, että ihmiset ovat tavallaan peilejä jotka peilaavat toisiaan. ihmisen modus operandi moodi on siis peilata toisten käytöstä.
Hauskaa jos ihminen kuvittelee, että menneiden sukupolvien saavutukset on jotenkin myös vähän niin kuin omaa ansiota, sitähän se hienolla suvulla flexaaminen on. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi lenkki odottaa täällä käyränä ja kypsänä! T. naapurustosta
Mä en tiedä kuka mun naapureista kutsuu mahdollisesti itseään kaivatuksi. Onhan noita halukkaita tuossa. 20 - 75 vuotiaita. On vaikeaa olla kaunis nainen.
Jos laitat kohteelle ihan viestin puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. On hyvä kanssa kuitenkin muistaa, että ihmiset ovat tavallaan peilejä jotka peilaavat toisiaan. ihmisen modus operandi moodi on siis peilata toisten käytöstä.
Turha tehdä mitään mottitilanteita, suu auki ja asiat selviksi jommankumman aloitteesta. Itse en kauan katselisi mitään mykkäkouluilijaa, ihan aikuisten suhteen haluan kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä, mutta ihailusta ei todellakaan ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei riittäisi
Mulle riittäisi onnelliseen elämään, toisaalta, kun pääsee rahan makuun niin haluaa yleensä vaan lisää. Sitten haluaa luksusta ja kaiken pitää olla kalista ja hienoa, sellanen se ihmisen mieli on, joten ei voi sanoa mitä kävisi jos rahavirrat aukeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei riittäisi
Mulle riittäisi onnelliseen elämään, toisaalta, kun pääsee rahan makuun niin haluaa yleensä vaan lisää. Sitten haluaa luksusta ja kaiken pitää olla kalista ja hienoa, sellanen se ihmisen mieli on, joten ei voi sanoa mitä kävisi jos rahavirrat aukeaisi.
En mä mitään luksusta tarkoita vaan jo vuokra on puolet tosta ja päälle muut kiinteät menot. Viitsis kädestä suuhun elää kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa jos ihminen kuvittelee, että menneiden sukupolvien saavutukset on jotenkin myös vähän niin kuin omaa ansiota, sitähän se hienolla suvulla flexaaminen on. ;)
Ei kai tuo ollu mitään fleksaamista. Totesin vain meidän erot. Itse en edes vanhempieni varoista hyödy. Olen itse rakentanut oman työurani ja mahdolliset rikkauteni. Aina täällä ymmärretään väärin kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ääh, autocorrect on syvältä
Sen saa pois, typeryyttä syyttää mukamas sitä omista näppisvirheistä.