Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
9461/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista olisi yhteinen elämämme?

En yhtään tiedä, kun en tunne häntä tarpeeksi hyvin. Itse tarvitsen tosi paljon omaa tilaa ja on omia juttuja ja omia menoja, enkä haluisi olla tai tehdä kaikkea yhdessä koko ajan, joten voi olla, että menisi sukset ristiin nopeastikin.

Minäkin viihdyn omissa oloissani, mutta viihtyisin myös kaivatun kanssa.

Noinhan se menee, kun on kyseessä oikea tyyppi. Sellaisen kanssa johon tyydytään, pitää ylläpitää omaa elämää itsenäisenä samalla tai sitten alkaa ahdistaa jos toinen jotenkin rajaa tai painostaa tai vaatii epämukavuuksia koko ajan. Oikean kanssa on hyvä olla omana itsenään ja lähekkäinkin on tilaa itselle tarpeellisia määrin. Voi my

Eikä liity tilanteeseeni mitenkään. T. Vastaaja-ap

Olisin osannut sen ihan suorasanaisesti kirjoittaa, jos sellaista olisin halunnut väittää. 😄 

Vierailija
9462/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä silmät auki huomenna(kin)

Onko tämä taas joku ilmaan heitetty uhkaus vai onko tällä kertaa positiivinen vire? Kenelle menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9463/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista olisi yhteinen elämämme?

En yhtään tiedä, kun en tunne häntä tarpeeksi hyvin. Itse tarvitsen tosi paljon omaa tilaa ja on omia juttuja ja omia menoja, enkä haluisi olla tai tehdä kaikkea yhdessä koko ajan, joten voi olla, että menisi sukset ristiin nopeastikin.

Minäkin viihdyn omissa oloissani, mutta viihtyisin myös kaivatun kanssa.

Noinhan se menee, kun on kyseessä oikea tyyppi. Sellaisen kanssa johon tyydytään, pitää ylläpitää omaa elämää itsenäisenä samalla tai sitten alkaa ahdistaa jos toinen jotenkin rajaa tai painostaa tai vaatii epämukavuuksia koko ajan. Oikean kanssa on hyvä olla omana itsenään ja lähekkä

Olisin osannut sen ihan suorasanaisesti kirjoittaa, jos sellaista olisin halunnut väittää. 😄

Eli tee oma aloituksesi, ole hyvä! Ei jaksa teitä vääntäjiä joka viestissä.

Vierailija
9464/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halunnut minua omaksesi, ihana? 😥 Oliko tämä kysymys moraalisesti oikeasta ja väärästä?

Mielestäni tietynlaisen dynaamisuuden läsnäolo olisi hyvä havaita taustalla vaikuttavissa voimissa: arvostelmien fluktutaatiossa, jatkuvassa adaptaatiossa yksilöinä ja yhteiskuntina. Tietynlainen rohkeus ja deviaatio yleisistä normeista olisi sopinut minulle.

Eli tilanteet muuttuvat ja ihmisten elämäntilanne muuttuu. Olisimmeko voineet olla yhdessä jos olisin ollut terveiden ja ei-asiakkaiden joukossa? Uskoakseni pragmaattinen puoli itsestäni toivoo sitä käytännön sovellutusta imaginaristisille mielikuville. 

Voin vain huokailla sielusi lempeyden ja kauneuden perään.

Oi, suloinen! Onko mahdollista, että päätöksesi perustui moralistisen dualismin harhaanjohtaviin premisseihin, jossa epistemologinen relativismi ja ontologinen epävarmuus jäivät 

huomiotta? Kenties konformistisen normiston hegemonia tukahdutti subversiiviset affektit ja deprivaatiot, jotka olisivat voineet materialisoitua intersubjektiivisessa yhteydessä meidän välillämme.

Jäljelle jää vain ambivalentti kaiho ja eksistentiaalinen kontemplaatio siitä, mitä transsendenttiset potentiaalimme olisivat voineet synnyttää.

Irrationaalista spekulointia sekundaarisilla funktioilla. Anti-ap.

Vierailija
9465/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet välillä niin kylmä, että kaipaus heittää 180 astetta. 🥹

Vierailija
9466/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nenä ei olis tukossa, olisin nuuhkaissut miltä tuoksut. Luultavasti Rexonalta, vai oletko vaihtanut merkkiä?

Vierailija
9467/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin jo räpikkäisiin ja fleecehousuihin. 

Vierailija
9468/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyllästyisit, etsisitkö uuden?

Vierailija
9469/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirryin jo räpikkäisiin ja fleecehousuihin. 

Mitä on räpikkäät?

Vierailija
9470/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nenä ei olis tukossa, olisin nuuhkaissut miltä tuoksut. Luultavasti Rexonalta, vai oletko vaihtanut merkkiä?

Aco.

🦊🍬🌿

Vierailija
9471/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti minä tuoksuin hyvältä.

Vierailija
9472/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, joilla ihan järjetön ketjukoukku? Olen työssäkäyvä ja hyvin toimeentuleva ihminen. Minulla on vilkas sosiaalinen elämä irl. Saatan viettää tässä ketjussa tunteja per päivä. Toki on päiviä, esim. reissuviikonloppuja, jolloin en käy ollenkaan. Ketjussa käymisellå ei ole enää minulle mitään tekemistä kaipuun kanssa. Toki olisi kiva törmätä kaivattuun, mutta sitä varten en ketjussa käy. Tämä on puhdasta ja piinallista ketjukoukkua.

Vierailija
9473/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan dramaattista meidän yhteiselämä? Tiedä häntä. Eräs mies kertoi mulle, että suhteen ekoina kuukausina he riitelivät enemmän kuin parina vuosikymmenenä sen jälkeen yhteensä.

Vierailija
9474/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni käytkö täällä koskaan

Vierailija
9475/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurmaava Tmies :) Kauniita unia.

Omin aina tuon vaikkei se ole mulle. 😆

Vierailija
9476/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet välillä niin kylmä, että kaipaus heittää 180 astetta. 🥹

Millä tavalla kylmä? 

Vierailija
9477/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan dramaattista meidän yhteiselämä? Tiedä häntä. Eräs mies kertoi mulle, että suhteen ekoina kuukausina he riitelivät enemmän kuin parina vuosikymmenenä sen jälkeen yhteensä.

En usko. Vanhemmiten olen tasaantunut

Vierailija
9478/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurmaava Tmies :) Kauniita unia.

Omin aina tuon vaikkei se ole mulle. 😆

Mistäs tiedät? Eri T:n kaipaaja

Vierailija
9479/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa kommunikoida ilman väliin tunkevia "häiriötekijöitä" näyttäisi olevan kasvokkain tilassa, johon muilla ei ole pääsyä...

Ollaan ilmeisesti niin magneettisia että ihmiset tuppaa aina väliin (?) 

Vierailija
9480/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni 🤗

J

Ketju on lukittu.