Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Millaista olisi yhteinen elämämme?
Vaikea kuvitella. En ole sellaista vaihtoehtoa koskaan ajatellut. Mutta olen miettinyt, millainen hän olisi matkakaverina eri kohteissa. Luulisin, että hänen kanssaan olisi hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kartanoa. Liikaa siivottavaa ja kummitusten mahdollisuus.
Haluan kummituksia ja yhtä spookyn kumppanin. 🕷
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksessa vain, yhteinen sävel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksessa vain, yhteinen sävel.
Oletko luovuttanut?
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tiedä, kun en tunne häntä tarpeeksi hyvin. Itse tarvitsen tosi paljon omaa tilaa ja on omia juttuja ja omia menoja, enkä haluisi olla tai tehdä kaikkea yhdessä koko ajan, joten voi olla, että menisi sukset ristiin nopeastikin.
Ei tietenkään kannattais kaivata eikä kaipuulla päätänsä vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Myötä- ja vastoinkäymistä.
Istun lempipaikassa kivellä ja ajattelen sua, ihana fiksaaja. On aika lämmin olo. Ja isoi kalaparvii edessä. Tekee hyvää ja uskon, et säkin tykkäisit. 🤗 Hassua, mut mul on jotain meges täälläkin, jonka haluisin kanssasi jakaa. Oon kuljettanut sitä meges pari vuot.
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas.
Sinä myös.
Vierailija kirjoitti:
Elämän makuista
Pidä silmät auki huomenna(kin)
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tiedä, kun en tunne häntä tarpeeksi hyvin. Itse tarvitsen tosi paljon omaa tilaa ja on omia juttuja ja omia menoja, enkä haluisi olla tai tehdä kaikkea yhdessä koko ajan, joten voi olla, että menisi sukset ristiin nopeastikin.
Minäkin viihdyn omissa oloissani, mutta viihtyisin myös kaivatun kanssa.
Enhän minä sanonut, etten viihtyisi kaivattuni kanssa? Sanoin, että mulla on paljon omia juttuja, ja kokemuksesta tiedän, että joillekuille tämä on liikaa erillään olemista ja tekemistä. Kaivattuani en tunne tarpeeksi hyvin osaakseni arvioida juuri hänen asennoitumistaan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ite ajattelin pitää ne kiinni just huomenna
Jag drömde om dig förra natten 💕👩🏻🏫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin viihdyn omissa oloissani, mutta viihtyisin myös kaivatun kanssa.
Noinhan se menee, kun on kyseessä oikea tyyppi. Sellaisen kanssa johon tyydytään, pitää ylläpitää omaa elämää itsenäisenä samalla tai sitten alkaa ahdistaa jos toinen jotenkin rajaa tai painostaa tai vaatii epämukavuuksia koko ajan. Oikean kanssa on hyvä olla omana itsenään ja lähekkäinkin on tilaa itselle tarpeellisia määrin. Voi myös elämässä pitää omia juttuja tarpeen mukaan
Eikä liity tilanteeseeni mitenkään. T. Vastaaja-ap
Antoisaa ja innostavaa.