Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Miksi tiputtelet vain jotain leivänmurusia etkä sen jälkeen uskalla enää jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Ratkaiseva kysymys mammoille. Mikä on suhteesi valkosipuliin?
Ei sen kanssa saa suhdetta aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tiputtelet vain jotain leivänmurusia etkä sen jälkeen uskalla enää jatkaa?
Kuka
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan dramaattista meidän yhteiselämä? Tiedä häntä. Eräs mies kertoi mulle, että suhteen ekoina kuukausina he riitelivät enemmän kuin parina vuosikymmenenä sen jälkeen yhteensä.
En ole kovin draamanhakuinen enkä sillä lailla kärkäs tai vaativa, että riitoja aiheuttaisin. En kyllä myöskään välttele konflikteja jos niitä syntyy mutta joka tapauksessa olen erittäin ratkaisuhakuinen niissä. Osaan riidellä mutta myös sopia ja ratkoa ongelmat. Ristiriitoja voi tulla ja parempi tietysti riidellä ne pois alta eikä jättää käsittelemättä ja hautumaan.
Tuttavasi esimerkki ehkä osoittaa, että hyvin riidelty on puoliksi tehty ja kun ristiriidat selvitetään heti aluksi, niin voi olla vuosikymmenet tasaista ja mukavaa.
Ikävämpi ihan omasta kokemuksesta on se, että kaksi vuosikymmentä haudotaan kaikkea ikävää salassa ja se aiheuttaa etääntymistä ja epäsuoria konflikteja ja lopulta räjähtää ilmi tuhoisasti. Siitä jää paha kakan maku suuhun, kun toinen kestoriitelee asioista joita märehti 20 vuotta sitten ihan alkutaipaleella, eikä koskaan ottanut ongelmia esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka
Niinmpä?
Vierailija kirjoitti:
No et nyt pysty tämän enempään.
Kuka ei? Vaikka joutuisin olemaan saatanan sairaiden - teidän ihannoimienne - luusereiden vuoksi yksin ikuisesti se ei siltikään tappaisi omaa haluani elää ja jaksaa uskoa ja toivoa, että olen itsekin jo jonkun rakkauden arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka
Sinä T
Vierailija kirjoitti:
Kaiken rauhallisuuden keskellä asuu kaaos, hiljaisuuden äänet jotka eivät jätä rauhaan. Hetken vain olen iloinen kuin lapsi joka nelinkontin taapertaa kohti huomista maailman ollessa hälle avoin, suru on kuitenkin koteloitunut, olen nuutunut. Hiljaisuudesta on tullut melua ja rauha vaihtunut sotatantereeksi, en ole enää varma mitä tämä on, kutsunko kaipaukseksi.
Miehelle vai naiselle?
Jep olen sairas luuseri. Tiedän sen.
Minäkin kirjoittelin hänelle post-it lappuja. Pinkkejä ja oransseja pääasiassa.
Petitkö heti suhteen alussa 20 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko enemmän? Millaisia murusia olet löytänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim tuo hiusjuttukin.
Vierailija kirjoitti:
Petitkö heti suhteen alussa 20 vuotta sitten?
Ei kai avoimessa suhteessa kukaan ole pettäjä?
Vierailija kirjoitti:
Jep olen sairas luuseri. Tiedän sen.
Miten se ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tuo kalju/tukkaa jäljellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tuo kalju/tukkaa jäljellä?
No se
Filosofin ajatus. En laita tähän.