Huvittavin asia, jolla joku on leveillyt?
Muistan itse tältä palstalta tyypin joka ylpeänä jankkasi, että hänellä on jääkaapissa kolmea eri leikkelettä toisin kuin "köyhillä".
Kommentit (59)
Aikuinen perheellinen kiusaaja on jäänyt mieleen. Kertoi kiusanneensa lapsesta asti, eikä aio lopettaa. Valitettava totuus, että noita on oikeasti tässäkin maassa paljon, ja opettavat tapansa myös lapsilleen.
marimekon, iittalan tai arabian massatuotteiden omistaminen. ja ihan epäironisesti ilman pienintäkään sarkasmin häivää monet keski-ikäiset naiset luulevat että näissä kiinantekeleissä on jotain "hienoa" joka erottaa heidät "rahvaasta".
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen perheellinen kiusaaja on jäänyt mieleen. Kertoi kiusanneensa lapsesta asti, eikä aio lopettaa. Valitettava totuus, että noita on oikeasti tässäkin maassa paljon, ja opettavat tapansa myös lapsilleen.
Maailmalla sosiopaatteja on 1% väestöstä. Suomessa ainakin 20%
Yksi pikkukaupungin yrittänaikkonen oli ostanut Hunterin kumisaappaat, pyöri paikallisessa S-marketissa kauhean kauan edestakaisin, että ihmiset huomaisivat. Täällä ei taatusti moni edes tiedä, että ne on vähän kalliimmat kumpparit. Minua nauratti, jäin oikein seuraamaan sitä päätöntä pyörimistä. Sattui sitten kaupan pihalle yhtäaikaa ja tuli minulle juttelemaan tämä rouva, kysyin, että eikö sinua hiostuta noi saappaat, oli nimittäin kuiva keli ja tavattoman lämmintä. Rouva meni hiukan vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
marimekon, iittalan tai arabian massatuotteiden omistaminen. ja ihan epäironisesti ilman pienintäkään sarkasmin häivää monet keski-ikäiset naiset luulevat että näissä kiinantekeleissä on jotain "hienoa" joka erottaa heidät "rahvaasta".
Lisään listalle Finlaysonin (Made in China).
Joku äijä kerran leveili sillä, ettei ole lukenut elämässään yhtään kirjaa.
Hän tosin olikin tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on kaikkia noita merkkejä, mutta vain kotimaista tekoa. Hähää!
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä aina oo kiinassa tehty 🌚
Vierailija kirjoitti:
Halvan viinan haku Virosta tai Latviasta omaan käyttöön.
Joo, "säästit" maksamalla kaljoista ja viinoistasi 400 euron sijasta 280 euroa, mutta maksasi poksahtas hetkellä millä hyvänsä.
Onko tuollaisessa hidastetussa itsemurhassa mitään hienoa?
Kaikki eivät ole kaltaisiasi juoppoja jotka juovat heti kaiken alkoholin mitä saavat käsiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko taas keskustellut peilikuvasi kanssa?
Eräs mies leveili isänsä eläkkeen suuruudella(itse oli työkyvyttömyyseläkkeellä)
Kuulin jutun miehestä, joka oli leveillyt perustason Teslallaan toiselle miehelle. Tapahtui viime vuonna. :D
Vierailija kirjoitti:
Toki viisastuu jostakin rakkausromaanista.
Joku kehui juovansa mustaa kahvia ja maitokahvin juojat on pohjasakkaa.
Yks tapailumies otti kiukuissaan esille sen että on saanut aikaan NELJÄ pitkää parisuhdetta, minkä piti olla kuitti sille että toisin kuin minä, hän tietää miten parisuhteet saadaan toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin jutun miehestä, joka oli leveillyt perustason Teslallaan toiselle miehelle. Tapahtui viime vuonna. :D
Suurimmalla osalla se auto on pyhä lehmä.
Eräs nainen leveili isolla perseellään.
Yks mies kehuskeli, että hän on elämänsä aikana syönyt satoja kiloja naisten ulosteita. Kehui aloittaneensa ko. Touhun jo nuorena poikana. Nyt hän on päälle viidenkymmenen ikäinen. Sairasta sanon minä!
Halvan viinan haku Virosta tai Latviasta omaan käyttöön.
Joo, "säästit" maksamalla kaljoista ja viinoistasi 400 euron sijasta 280 euroa, mutta maksasi poksahtas hetkellä millä hyvänsä.
Onko tuollaisessa hidastetussa itsemurhassa mitään hienoa?