Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäis aloittaa dieetti.
Miksi?
Haluun pömppövatsasta eroon.
Siunaus ja kirous syntyy pohjolaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipailen T:tä.
Minä myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ymmärrä mitä näin sinussa.
Tylyä. Kenestä puhut?
Miehestä, joka on tosi outo. Hyvin ristiriitaista käytöstä. Tuijottaa minua, jos juttelen jollekulle toiselle miehelle. Ja kuitenkin kohtelee minua kuin jotain ydinjätettä.
Jos joku ees joskus jotain, mut ku ei kukaan koskaan mitään. Ne kaikki aina vaan.
Kaipaispa joku mua.
eriT
Vierailija kirjoitti:
Niissä hetkissä, kun katselemme toisiamme silmiin, on ympärillämme maailma, jossa ei ole ketään muita. Ihmeellistä, että tällaisenkin on päässyt todistamaan. Kyllä jokaisen tulisi saada kokea tuo hetki elämässään.
Niin on mutta sääli mua edes vähän, koska meinaan pyörtyä aina silloin hapen puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ees joskus jotain, mut ku ei kukaan koskaan mitään. Ne kaikki aina vaan.
Kaipaispa joku mua.
eriT
Voin kaivata sinua, parahin T. Ehkä se auttaisi päästämään lopullisesti irti yhdestä tyypistä. Miten haluat sinua kuivattavan? Onko sinulla joku ominaisuus, josta olet ylpeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaispa joku mua.
eriT
Voin kaivata sinua, parahin T. Ehkä se auttaisi päästämään lopullisesti irti yhdestä tyypistä. Miten haluat sinua kuivattavan? Onko sinulla joku ominaisuus, josta olet ylpeä?
*kaivattavan. Sori 😅
Ne oli sellaisia lempeitä hetkiä tänään. En tiedä, miltä ne susta tuntui tai oliko niissä mitään. Keltaisen piipittävän sekkarin omistajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kartanoa. Liikaa siivottavaa ja kummitusten mahdollisuus.
Kartanossa olisi oikein mukava asustella. Siivoamisen voi ulkoistaa. Päänsisäiset kummitukset lienee suurempi ongelma ihmisillä kuin potentiaaliset henkimaailman sellaiset.
Totta! Mulla ei ole kummituksia pääni sisällä, mutta yksi luuranko on kaapissa ja toinen sisälläni.
Västäräkki kiittää
Kun hanhen selässä liitää
Lokit ne nauraa
Hanhelle joka on täyttä kauraa.
Millaista olisi yhteinen elämämme?
Hurmaava Tmies :) Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Mikä on tämän hetkinen tilanne kaipauksen suhteen?
Meinaatko olla ketjussa vielä vuonna 2025?
Laita vielä loppuun kirjoitatko miehelle vai naiselle.
Tilanne on nyt se, että kaipaus on kuumempaa kuin koskaan. Eräissä asioissa on voinut jättää haaveilun sivuun ja muistella tosielämän tapahtumia. Vielä olisi paljon opittavaa ja tutkittavaa hänessä, mutta ei tässä kummallakaan kiire ole.
En usko olevani ketjussa enää 2025, koska voin nyt sanoa kirjoittamiani asioita suoraa hänelle. Tai näin ainakin toivon. Kaikki on vasta alussa, aika näyttää mitä tästä tulee. Ehkä jotain kevyttä, ehkä jotain kaunista, ehkä jotain sielunkumppanuutta, ehkä sydänsuruja, ehkä loppuelämän rakkaus. Kuka tietää. Olen kuitenkin päättänyt katsoa kuinka pitkälle yhteiselle matkalle päädymme.
Miehelle tämä.
Onnea teille! Ihanaa kuulla, että joskus kaipaaja löytää kaivattunsa. 💕
Ajattelin sinua suihkussa ollessa niin paljon, että päässä alkoi soimaan Dingon biisi Sinä ja Minä.
Yksi laite tuli sulle vierihoitoon tänään.
Vierailija kirjoitti:
Millaista olisi yhteinen elämämme?
Paljon halaamista ja hellyyttä.
Tilanne on nyt se, että kaipaus on kuumempaa kuin koskaan. Eräissä asioissa on voinut jättää haaveilun sivuun ja muistella tosielämän tapahtumia. Vielä olisi paljon opittavaa ja tutkittavaa hänessä, mutta ei tässä kummallakaan kiire ole.
En usko olevani ketjussa enää 2025, koska voin nyt sanoa kirjoittamiani asioita suoraa hänelle. Tai näin ainakin toivon. Kaikki on vasta alussa, aika näyttää mitä tästä tulee. Ehkä jotain kevyttä, ehkä jotain kaunista, ehkä jotain sielunkumppanuutta, ehkä sydänsuruja, ehkä loppuelämän rakkaus. Kuka tietää. Olen kuitenkin päättänyt katsoa kuinka pitkälle yhteiselle matkalle päädymme.
Miehelle tämä.