Mistä voi 37v mies löytää naisen, kun tinderistä ei saa matcheja ollenkaan? Kaikki ystävät ja läheiset jo pariutuneet, joten bileitä ei enää ole...eikä baariseuraa
Tuntuu toivottamalta tämä tilanne...Mitä tässä tilanteessa oikein voi tehdä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne varatutkin saa baarissa käydä...
Saisihan ne joskus varmaan, mutta ei niitä enää kiinnosta lähteä
Voi opetella elämään yksin, ei siinä oikeen muuta voi tehdä
Ei sitten varmaan mitään jos se on kaikkensa kokeilut eikä onnistu sosiaalisen piirin laajentaminen.
Vapaaehtoistyö, kansallisopiston kurssit
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Tarpeitaan? Kai ne kusella ja paskalla käy ihan vessassa.
Itse en ole ollut yhdenkään naisen kanssa sukupuoliyhdynnässä enkä muussakaan kontaktissa seitsemään vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten varmaan mitään jos se on kaikkensa kokeilut eikä onnistu sosiaalisen piirin laajentaminen.
Miksi haluaisin sellaiseen "sosiaaliseen piirin", joiden tekemiset ei kiinnosta minua yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Tarpeitaan? Kai ne kusella ja paskalla käy ihan vessassa.
Itse en ole ollut yhdenkään naisen kanssa sukupuoliyhdynnässä enkä muussakaan kontaktissa seitsemään vuoteen
Tarpeita ja eritteitä on monenlaisia :)
Niin, eihän ap halua elämänkumppania vaan matcheja. Saa aikuistua mun puolesta ihan yksin omissa oloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin sellaiseen "sosiaaliseen piirin", joiden tekemiset ei kiinnosta minua yhtään mitenkään.
Niin mikäs siinä sitten. Jos ei kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin, niin sitten ei kiinnosta. Ei kenekään ole pakko tehdä mitään sosiaalista tai alkaa mihinkään suhteeseen kenenkään kanssa.
Tämä paikka on väärä paikka kysyä. Mama-foorumin tunnus - JÄTÄ SE SIKA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikäs siinä sitten. Jos ei kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin, niin sitten ei kiinnosta. Ei kenekään ole pakko tehdä mitään sosiaalista tai alkaa mihinkään suhteeseen kenenkään kanssa.
No jos niiden uuden ihmisten mielenkiinnot on sitä mitä ne monella on, niin ei minua kiinnosta niihin tutustua.
Minua ei kiinnosta jvg, haloo helsinki, tai apulanta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos niiden uuden ihmisten mielenkiinnot on sitä mitä ne monella on, niin ei minua kiinnosta niihin tutustua.
Minua ei kiinnosta jvg, haloo helsinki, tai apulanta
Jokin sinua tuntuu rasaaavan kun kyselet mitä tilanteelle pitäisi tehdä. Älä tee mitään kun et halua. Miksi edes rasitat itseäsi aiheella.
Etsit naisen, joka myöskään ei saa matcheja. Win-win.
Hanki harrastus ja laita itsesi kondikseen, niin susta kilpaillaan vielä. Terve itsevarmuus on myös A ja O. Toivotan sulle tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Niin, eihän ap halua elämänkumppania vaan matcheja. Saa aikuistua mun puolesta ihan yksin omissa oloissaan.
Se yleensä näissä aloituksissa lopulta osoittautuu ongelmaksi eikä se ettei ole ihmisiä joihin tutustua. Tässäkin ap jo myönsi ettei kiinnostaa muut ihmiset. Mätchejä siis vain pitäisi saada. Jotain itsetuntoa pönkittämään kai.
Onnittelut tuosta kun olet nyt kolme vuotta tätä samaa avausta tänne kirjoitettuasi vihdoin täyttänyt 37.
Täällä on toisessa ketjussa kaivattu luotettavaa kumppania perheen perustamiseen.
Tuossa iässä ei enää kiinnosta bileet. Ne on nuoremmille, jotka nekin usein ovat siellä bileissä jotain pysyvää etsimässä ja moni varmasti löytääkin.
Susta on kasvamassa muheva peräkammarin poika - jos sulla nyt on enää edes käytössä se kammaripaikka.
Kyllä ne varatutkin saa baarissa käydä...