Eturauhasen hieronta, miten tehdään?
Olen kuullut/ymmärtänyt, että miehenä voin saada ns. isomman orgasmin eturauhasta stimuloimalla.
Itse koen ainakin tällä hetkellä vieraaksi laittaa sormia kakkoseen, mutta olen ymmärtänyt , että välilihan kautta hieronta onnistuu myös.
Kysymys kuuluukin, että mistä kohden välilihaa tulee hieroa ja miten ? Saako näin myös orgasmin, ilman peniksen stimulointia?
Vinkkejä ja omia kokemuksia otetaan vastaan 😁
Kommentit (41)
Välilihan välityksellä voi jäädä eturauhasesta saatavilla olevat elämykset melko laimeiksi…
Kannattaa hankkia vaikka jokin anustappi ja harjoitella sen kanssa ensin.
Varaa paljon rauhallista aikaa ja ole maltillinen, niin nautintoa koittaa.
Itse hankin vastikään tällaisen:
https://antishop.fi/en/shop/nomi-tang-spotty-eturauhaskiihotin
Tämä on yksi parhaista eturauhastani palvelevista tuotteista, kerrassaan upeaa vaihtelua tavalliseen normiseksiin 😊
Kiinostais kokeilla kanssa mutta paskaahan siellä perseessä on ja paskalle se sormi sitten haisee vaikka kuinka peräsuolta pesis.
Vierailija kirjoitti:
Kiinostais kokeilla kanssa mutta paskaahan siellä perseessä on ja paskalle se sormi sitten haisee vaikka kuinka peräsuolta pesis.
Et ole suolihuuhtelusta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa unohtaa tää juttu ja tyytyä tavallisiin orgasmeihin.
Mua inhottaa kans ajatus, että pitäisi sorkkia sormella toisen p.aukkoa. Sauvalla voisi kyllä tehdä, jos toinen haluaisi.
Naisen kantsii sormettaa eturauhasta samalla kun ottaa suihin, se tekee orkusta pykälää voimakkaamman
Parhaat orgasmit saa aamulla ennenkuin on käynyt aamupaskalla. Se paine peräsuolessa on mahtava, kun vaan pystyy pidättämään.
Itse saan sormia,sauvaa ja sträppiä. Oikein tehtynä lähtee kyllä sellanen mälli että oksat pois.
Tappi perseeseen ja naimaan. Kai sitä joku saa noilla tapeilla ihan ilman käsin koskematta soosit lentämään ja sitä kuulemma tulee sitten litratolkulla. Mutta en oikein osaa enkä viitsi sitä nyt vain siinä odotella. Tappi sisään, tekee niin jumalattoman gutaa tulla alakerrssa ja kulli jöpöttää ihan teräksenä. Siitä vain sitten jyystelemään. Siis ihan käytännön neuvoina ett paskalla kannattaa käydä ensin ja luikkaria käyttää. Mutta ei se peräreikä muuten sellainen ole, että sieltä nyt valtavat paskat heti turahtaa, kun siellä suunnalla asioi. Ainut mikä estää nauttmista eturauhasen iloista on joku tyhmä kainous ja ajatus siitä, että se on vain homojen hommaa. Asiassa on se se paha puoli, että kokeilusta tulee aika äkkiä tapa! Mutta varmaan jokus voi sitten kertoa, mitä paahaa siinä tavassa nyt taas sitten olikaan?
Ihan heteromiehenä voin sanoa, että miehen orgasmi on kaksin verroin rajumpi, jos samalla stimuloi eturauhasta. Ne kyllä tietävät, jotka ovat kokeilleet, eikä tällä ”luonnon lailla” ole sinällään mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan heteromiehenä voin sanoa, että miehen orgasmi on kaksin verroin rajumpi, jos samalla stimuloi eturauhasta. Ne kyllä tietävät, jotka ovat kokeilleet, eikä tällä ”luonnon lailla” ole sinällään mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.
Tiedän, olen kokeillut eikä mitään extraa...
Saisi jossain seksipalveluja tarjoavalla naisella olla listalla tuote ”Runkkaus eturauhashieronnalla kumihansikkain, 25 euroa”. Voisin harkita ostamista eikä tuo olisi mitään pettämistäkään vaan lähinnä ulkoistettu masturbaatio.
Vierailija kirjoitti:
Saisi jossain seksipalveluja tarjoavalla naisella olla listalla tuote ”Runkkaus eturauhashieronnalla kumihansikkain, 25 euroa”. Voisin harkita ostamista eikä tuo olisi mitään pettämistäkään vaan lähinnä ulkoistettu masturbaatio.
Tämä.
Vanhan eläkeläislääkärin kokemuksia - en tosin ole onnistunut eturauhashieronnan hupia itse saamaan, mutta lukuisia eturauhasia olen ammatissani tunnustellut.
Ulostetta ei yleensä ole peräsuolen loppuosassa; toki hanskaan voi hieman pieniä tahroja tarttua.
Eturauhanen tuntuu aika läheltä eli heti etusormen pääosan kohdalla etusuunnassa, muutama sentin sileä alue. Helppo löytää. Kai jos näihin leikkeihin ryhtyy hyvä olisi ensin selvittää maantiede ja tiekartta. Eli paikka ja sen löytäminen.
Mistä kohden sitä hierontaan välilihan alueelta?
Niinkun naisenkin tyydyttäminen jollain netistä saadulla yleisohjeella on vaikeaa, niin niin on miehenkin tyydyttäminen tuollaisella yhtään erityisemmällä tavalla.
Joten ainoa tapa on kysyä asianomaiselta ja tehdä yhdessä testejä.
Itselleni ei välilihan hyväily tee yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohden sitä hierontaan välilihan alueelta?
Peräaukon sisältä tai sitten unohda koko juttu.
Sormi tai käyrä sauva on paras.
Itse voi olla hankala ylettyä ilman sauvaa.
Löytyy pepun kautta sisään ja kalua kohti.
Kivempaa naisen kanssa, kuten muukin seksi.