Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
9381/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kaivatulle päivällä viestin ja laskin puhelimen kädestäni hyllyn päälle. Avulias työkaveri poimi sen takaisin minulle. Lievästi sanottuna kuumotti, kun mietin jäikö puhelin auki. Olikohan tämä merkki, että pitäisi päästä ketjukoukusta irti?

Vierailija
9382/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä kaipaajia, jotka kostavat haukkumalla jne. Ei kovin sivistynyttä.

Jep. Olisivat nyt edes sen verran älykkäitä, että laittaisivat ihmiselle itselleen. Typerää täällä haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9383/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit katsoa minua rakkaudellisesti, hellästi ja haluten.

Vierailija
9384/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kirjoittaisi pahasti mulle tärkeästä ja luotan ettei hän myöskään minusta. 🥰

Vierailija
9385/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sua, ehkä säkin vähän mua. Mutta jo enemmän kuin hyvää ystävää, eri tavalla rakastaen. Erityinen ystävä kyllä, tietenkin. Oothan niin kaunis ja ihana edelleen <3. Mutta eri tavalla rakastan, sua. Hyvää yötä Jeesus myötä, Pi <3. La

Vierailija
9386/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammoille remmiä.

Remmitän täällä sun mammaa jo kovaa vauhtia.

Niin pitääkin.

Vierailija
9387/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joyful

Vierailija
9388/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halunnut minua omaksesi, ihana? 😥 Oliko tämä kysymys moraalisesti oikeasta ja väärästä?

Mielestäni tietynlaisen dynaamisuuden läsnäolo olisi hyvä havaita taustalla vaikuttavissa voimissa: arvostelmien fluktutaatiossa, jatkuvassa adaptaatiossa yksilöinä ja yhteiskuntina. Tietynlainen rohkeus ja deviaatio yleisistä normeista olisi sopinut minulle.

Eli tilanteet muuttuvat ja ihmisten elämäntilanne muuttuu. Olisimmeko voineet olla yhdessä jos olisin ollut terveiden ja ei-asiakkaiden joukossa? Uskoakseni pragmaattinen puoli itsestäni toivoo sitä käytännön sovellutusta imaginaristisille mielikuville. 

Voin vain huokailla sielusi lempeyden ja kauneuden perään.

Vierailija
9389/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuillan hellä halaus ihanalle ihastukselleni 🤗

J

💋

Vierailija
9390/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halunnut minua omaksesi, ihana? 😥 Oliko tämä kysymys moraalisesti oikeasta ja väärästä?

Mielestäni tietynlaisen dynaamisuuden läsnäolo olisi hyvä havaita taustalla vaikuttavissa voimissa: arvostelmien fluktutaatiossa, jatkuvassa adaptaatiossa yksilöinä ja yhteiskuntina. Tietynlainen rohkeus ja deviaatio yleisistä normeista olisi sopinut minulle.

Eli tilanteet muuttuvat ja ihmisten elämäntilanne muuttuu. Olisimmeko voineet olla yhdessä jos olisin ollut terveiden ja ei-asiakkaiden joukossa? Uskoakseni pragmaattinen puoli itsestäni toivoo sitä käytännön sovellutusta imaginaristisille mielikuville. 

Voin vain huokailla sielusi lempeyden ja kauneuden perään.

Oi, suloinen! Onko mahdollista, että päätöksesi perustui moralistisen dualismin harhaanjohtaviin premisseihin, jossa epistemologinen relativismi ja ontologinen epävarmuus jäivät huomiotta? Kenties konformistisen normiston hegemonia tukahdutti subversiiviset affektit ja deprivaatiot, jotka olisivat voineet materialisoitua intersubjektiivisessa yhteydessä meidän välillämme.

Jäljelle jää vain ambivalentti kaiho ja eksistentiaalinen kontemplaatio siitä, mitä transsendenttiset potentiaalimme olisivat voineet synnyttää.

Vierailija
9391/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin tutustua lihalliseen puoleesi, ihana nainen.

Siihen malliin olet jo katsellut, ettei se sinulle tuntematon ole.

On totta, että ääriviivasi ovat hyvällä tavalla palaneet verkkokalvoilleni monestakin kulmasta, mutta paljon siinä vielä jää kuvittelun varaan ja vasta kosketus kertoo koko totuuden. Kolmiulotteisen, lämpöisen, reagoivan ja vuorovaikuttavan. Katsella voi kuvastokuviakin saamatta sen enempää irti kuin ilon silmälle. Katselu on yksipuolista, läheisyys kahden kauppaa. Katse parhaimmillaankin vain lupaa asioita jotka keho voi lunastaa.

Vierailija
9392/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä hetkissä, kun katselemme toisiamme silmiin, on ympärillämme maailma, jossa ei ole ketään muita. Ihmeellistä, että tällaisenkin on päässyt todistamaan. Kyllä jokaisen tulisi saada kokea tuo hetki elämässään.

Vierailija
9393/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sua, ehkä säkin vähän mua. Mutta jo enemmän kuin hyvää ystävää, eri tavalla rakastaen. Erityinen ystävä kyllä, tietenkin. Oothan niin kaunis ja ihana edelleen <3. Mutta eri tavalla rakastan, sua. Hyvää yötä Jeesus myötä, Pi <3. La

Sehän muuttui nopeasti. Se rakkaus enemmän ystävärakkaudeksi. Hieno juttu silti. - ihan sivusta

Vierailija
9394/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit katsoa minua rakkaudellisesti, hellästi ja haluten.

Sen lupaan tehdä, kunhan päästään kasvotusten.

Vierailija
9395/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä alan eksistentiaaliseksi runoilijaksi. En jaksa filosofiaa opiskella ja väitellä asioista. Itseilmaisun vapautta kaipaan.

Vierailija
9396/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin tutustua lihalliseen puoleesi, ihana nainen.

Siihen malliin olet jo katsellut, ettei se sinulle tuntematon ole.

On totta, että ääriviivasi ovat hyvällä tavalla palaneet verkkokalvoilleni monestakin kulmasta, mutta paljon siinä vielä jää kuvittelun varaan ja vasta kosketus kertoo koko totuuden. Kolmiulotteisen, lämpöisen, reagoivan ja vuorovaikuttavan. Katsella voi kuvastokuviakin saamatta sen enempää irti kuin ilon silmälle. Katselu on yksipuolista, läheisyys kahden kauppaa. Katse parhaimmillaankin vain lupaa asioita jotka keho voi lunastaa.

Kenelle naiselle edellinen oli?

Sivukysymys

Vierailija
9397/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivasi ääri

Sydämesi sääri

Silmien salamat räpsyy

Sielussa vasamat räiskyy

Vierailija
9398/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ny olis kartano myynniss, löytyykö sitä pätäkkää vai kysynkö kaverilta? 

Vierailija
9399/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan

Vierailija
9400/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttavaa viestiä ketjun välityksellä

Ketju on lukittu.