Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskotko kaivattusi tulevan luoksesi jonakin päivänä?
Joka päivä toivon ja haaveilen, että saan vielä sulkea hänet syleilyyni.
Tehdäänkö sellainen joulukalenteri, että kumpikin vuorollaan tekee pienen liikkeen eteenpäin meidän suhteessa?
Mun rakas ei koskaan joisi Pepsi Maxia. Taidan tietää sen siitä, ettei se ikinä juo Pepsi Maxia. Muutenkin uuttais sen kokikset varmaan suoraan koko pensaan lehdistä ja alkais pätee aspartaamin vaaroista.
Kaivattu onkin tavallaan mun joululahja kun kohtasin hänet joulukuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne, mene pois.
Jos kovasti emmit ja jahkaat sen luoksemenon kanssa tai jos olet ensin lähtenyt ihan toiseen suuntaankin niin luokse kutsuminen voi muuttua sulkeutumiseksi ja antaa näennäisesti mene pois-signaalin. Silloin kannattaa itse osoittaa halunsa tulla luo ja halu pysyä siinä. Jos olet kuumaa-kylmää älä ihmettele kun kuuma vaihtuu viileäksi. Se ei automaattisesti ole merkki viileydestä, vaan merkki epävarmuudesta, jota vaiheilu toisessa aiheuttaa. Tao kun rauta on kuumaa. Jos et, se tulkitaan epäkiinnostukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö sellainen joulukalenteri, että kumpikin vuorollaan tekee pienen liikkeen eteenpäin meidän suhteessa?
Kannatan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskotko kaivattusi tulevan luoksesi jonakin päivänä?
Minun luo voi tulla, mutta toisinpäin se ei olisi soveliasta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies tietää sen tunteen, kun iso lämmin tissi painautuu vasten kehoa.
Meillä noin kävikin (tosin vaatteet päällä ja vahingossa).
Minunkin tissi haluaisi painautua sinua vasten. Ja toinenkin. Itse asiassa koko keho.
Iidasein. Sydämeni sykkii yhä sinulle. Voi vittujen syksy.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia liikkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne, mene pois.
Jos kovasti emmit ja jahkaat sen luoksemenon kanssa tai jos olet ensin lähtenyt ihan toiseen suuntaankin niin luokse kutsuminen voi muuttua sulkeutumiseksi ja antaa näennäisesti mene pois-signaalin. Silloin kannattaa itse osoittaa halunsa tulla luo ja halu pysyä siinä. Jos olet kuumaa-kylmää älä ihmettele kun kuuma vaihtuu viileäksi. Se ei automaattisesti ole merkki viileydestä, vaan merkki epävarmuudesta, jota vaiheilu toisessa aiheuttaa. Tao kun rauta on kuumaa. Jos et, se tulkitaan epäkiinnostukseksi.
Oletkos itse noudattanut neuvojasi? Yhtä kissa-hiirileikkiä ollut koko ajan. Voisi miettiä omia sanojakin, että mitä toinen mahtaa niistä päätellä.
Oli yleisenä kommenttina. Omasta tilanteesta: pysyin puhutussa ja tarkoitin mitä sanoin. En peruuttanut tai lähtenyt toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne, mene pois.
Jos kerran tulen, en ole menossa enää pois.
Päivä taitaa alkaa olla pulkassa taas. Mukavaa iltaa sinne!
Vierailija kirjoitti:
Päivä taitaa alkaa olla pulkassa taas. Mukavaa iltaa sinne!
Samoin teille.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko se etänä😄
Vierailija kirjoitti:
Uskon että saamme lopulta toisemme. Tulen luoksesi ja otan syleilyyni. Seuraavan etapin päätät sinä
Samoin ajatuksin! Tuo toinen lauseesi olisi vallan riittävä ensimmäinen etappi. Se olisi rohkea veto. Siitä jatkumona sävellettäisi seuraavaksi ne yhteiset askelmerkit... Kaikki olisi varmasti toteutettavissa.
Voiko olla rakastunut toiseen toisen tietämättä? Huomaako toinen osapuoli väistämättä sen, jos on rakastunut? Huomaako muut? Rakastuminen on vahva tunne, ja sanana voimakas. Mistä tiedät onko kyseessä rakastuminen vai ihastuminen?