Kohulääkäri Ari Miettinen on kuollut
Edellinen poistettiin jostain syystä?
Ketokoutsari kertoo asiasta Instagram tilillään ja pyytää poistamaan Aria koskevat somejulkaisut.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Nevö höörd.
Kiva kun kerroit. Aika pihalla olet jos et ole tähän törmännyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevö höörd.
Sanoo palstamamma, joka ei taatusti tiedä Ison-Britannian nykyistä pääministeriä, mutta jonkun tusinajulkkiksen tietää.
Ei ollut iltiksen etusivulla niin varmaan joku nobody.
"Lääkäri Ari Miettinen on menehtynyt traagisesti 31.7. ja hänet on siunattu haudan lepoon läheisten läsnäollessa. Pyydämme, että annatte meidän surra rauhassa, ettekä lähettele viestejä tai kysymyksiä asiaan liittyen. Lisäksi pyydämme, että jokainen somevaikuttaja, joka on jakanut Arista sisältöä kevään aikana, poistaisi häneen liittyvät julkaisunsa."
Sanoo instassa ketokoutsari
En nyt ihan ymmärrä millä tapaa tästä aiheesta pitäisi keskustella? Ja ennen kaikkea miksi? Jos joku on kuollut niin se on kuollut. Hoitosuhteissa olleet ja lähiomaiset toki eri asia. Mutta muuten eihän tämä meille kuulu.
Vähän olen kanavaa seuraillut ja aika ihmeissäni olin sisällöstä kesän korvilla. Ikävä uutinen silti.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä millä tapaa tästä aiheesta pitäisi keskustella? Ja ennen kaikkea miksi? Jos joku on kuollut niin se on kuollut. Hoitosuhteissa olleet ja lähiomaiset toki eri asia. Mutta muuten eihän tämä meille kuulu.
Koska hän on ollut somessa vahvasti esillä. Ei sinun tarvitse osallistua keskusteluun, jos sinua ei kiinnosta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevö höörd.
Sanoo palstamamma, joka ei taatusti tiedä Ison-Britannian nykyistä pääministeriä, mutta jonkun tusinajulkkiksen tietää.
Uuh olipa kova servaus. Ainakin osaan käyttää Googlea eikä oo tarvetta tulla kertomaan jos en tiedä jotain henkilöä kenestä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän olen kanavaa seuraillut ja aika ihmeissäni olin sisällöstä kesän korvilla. Ikävä uutinen silti.
Se fazerin kakkukeissi oli kyllä erikoinen. Kunnon foliohattumeininki
Vierailija kirjoitti:
mihin se kuoli siis ?
Ei ole kerrottu. Oli ainakin pakkohoidossa keväällä. Onko sitten mt-syyt taustalla, mene ja tiedä
Vierailija kirjoitti:
mihin se kuoli siis ?
Itsari
Voi, voi. "Kohulääkäri", voi hyvä tavaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mihin se kuoli siis ?
Itsari
Ok. Olihan ne sen jutut vähä niin ja näin
Tuntemattomasta syystä ajautui ruumishuoneelle :-(
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi kolari.
Ok. paljon mahdollista, uuden auton tais laittaa kesän alussa,
jotain videoita oli asiasta
Nevö höörd.