Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Voisi sanoa siis, että kookkaat rinnat...
Vierailija kirjoitti:
Uskon että saamme lopulta toisemme. Tulen luoksesi ja otan syleilyyni. Seuraavan etapin päätät sinä
Jos ensimmäisen lauseen ottaa pois, seuraavat kolme ovat jo aikomuksia. Viimeisin on velvoittava. Siihen minulla on se yksi reitti, mutta kommunikaatioon tarvitaan kaksi. 🤝
Vierailija kirjoitti:
Voisi sanoa siis, että kookkaat rinnat...
Epäkäytännölliset.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että saamme lopulta toisemme. Tulen luoksesi ja otan syleilyyni. Seuraavan etapin päätät sinä
Jos hän tulisi luokseni itse, niin kyllä. Ei kysymällä, pyytämällä, houkuttelemalla tai herra paratkoon vaatimalla tai hänelle suoraan tätä ikävää itkemällä. Jos hän tulisi itse siksi, koska haluaa. Ei vain minua miellyttääkseen tai pyyhkiäkseen murheellisuuteni pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit joskus luvata ettet katoa elämästäni vaikka lähtisit sieltä missä tavattiin.
Oon edelleenkin irl ihan vaan yhden viestin päässä
Et vastannut viimeisimpään.
Totta. Et kyllä kysynyt mitään.
Gallup
Uskotko kaivattusi tulevan luoksesi jonakin päivänä?
Jokainen mies tietää sen tunteen, kun iso lämmin tissi painautuu vasten kehoa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vauva?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tarjolla vain lämmintä tissiä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Gallup
en😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit joskus luvata ettet katoa elämästäni vaikka lähtisit sieltä missä tavattiin.
Oon edelleenkin irl ihan vaan yhden viestin päässä
Et vastannut viimeisimpään.
Totta. Et kyllä kysynyt mitään.
Älä saivartele.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En usko. En usko enää mihinkään.
En ole sitten minä noiden katoamisviestien takana, vaikka sopisi meidänkin tilanteeseen. Selvyyden vuoksi sivusta sanon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen outo sense of urgency - ihan kuin katoaisit jos ei nähdä. Häviäisit , ja tuntuu kuin aika juoksisi tiimalasissa. (niinhän se tosin juokseeki eikä ole meidän puolella). mulla on ikävä sua
ei nähdä huomennakaan :/
Mulla on vihdoin monen vuoden jälkeen rauhallinen olo. Kyllä on aikaa vielä haaveilla ja olla. Ainoa, mitä pelkään, on se, että en löydä paikkaani työelämässä ja kaikki kaatuu kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Sulaa hulluutta, mutta aamupäivällä hän niin sanoi, joten miksikä sitä vastustelemaan. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän tulisi luokseni itse, niin kyllä. Ei kysymällä, pyytämällä, houkuttelemalla tai herra paratkoon vaatimalla tai hänelle suoraan tätä ikävää itkemällä. Jos hän tulisi itse siksi, koska haluaa. Ei vain minua miellyttääkseen tai pyyhkiäkseen murheellisuuteni pois.
Tuu tinderiin niin saat liken
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En kyllä. Vaikka ikävä on, tänään jälleen erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
En ole sitten minä noiden katoamisviestien takana, vaikka sopisi meidänkin tilanteeseen. Selvyyden vuoksi sivusta sanon.
____
*Eikä tämä ole sE.
En aio tänään kirjoittaa
kommentteja. Eilen
laitoin muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
No tämä mun elämä ei varsinaisesti ole ollut mikään romcomin live-toteutus, joten on helppo sanoa, en usko. Oikein enää mihinkään.
Nouseeko niitä kattilasta?