Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kyllä se on varmaan niin päin että mun ois mentävä hänen luokse
Mä haluun olla viisas
Niinku vanha kansa
Mä haluun et mun mökissä
Asuu rakkaus ja rauha
Haluun pistää hanskat naulaan
Haluun kuolemalle nauraa
Mä haluun et mul on lämmin
Mut en mä haluu säälii
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se menee. Tule. Lupaan rakastaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskotko kaivattusi tulevan luoksesi jonakin päivänä?
Kuvittelin sellaisen tilanteen mielessäni juuri lounaalla. Ymmärrän, se on vain fantasiaa. Kuvittelin, mies eroaisi ja kertoisi siitä. Minä en ymmärtäisi ensin, että hän puhuu minusta, miksi erosi. Sitten asia selviäisi kuten elokuvissa konsanaan, ja hän tunnustaisi tunteensa suoraan vaikka ei olisi ensin niin aikonut. Olisimme kunnollisia, emmekä aloittaisi suhdetta kunnes minunkin ero olisi selvä. Sen jälkeen muuttaisimme ympäryskuntaan järven rannalle, koiran, kissan ja tulevien lapsiemme kanssa. Työmatkat sujuisi helposti, koska matka olisi samaan osoitteeseen. Fantasiaa. Saa ihminen unelmoida. Hiljaa itsekseen.
Tämä täällä on sitten fiktiota.
Vierailija kirjoitti:
se on just niin päin .
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsit juuri 🏆
Vierailija kirjoitti:
Oh really? Wuz just gonna call my bebe about this one msge here. Phew, luckily u told me this!
Voi olla fiktiota
Voi olla myös todellista elämää, todellisia tunteita. Oikeita ihmisiä, oikeita kokemuksia.
Kipuni ei ole fiktiivinen. Se elää ja voimistuu. Jonakin päivänä se puhkeaa kukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Not really
Ollaan tajunnanvirta kirjoittajina hyvin vakavia.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskotko kaivattusi tulevan luoksesi jonakin päivänä?
En pysty enää uskomaan. Toivoni ja haaveeni, tavalliset pienet päivähaaveenikin meidän suhteen ovat kaikonneet. Ne tekevät liian kipeää ja aikaa on kulunut niin paljon. En halua tieten tahtoen kiusata itseäni ja ylläpitää toiveita mahdollisuudesta ja sen elämisestä, jotka ei aika varmasti koskaan tule hänen puoleltaan tapahtumaan. Että kun ei mitään hänen ja minun näköistä tähänkään mennessä tullut, miten se nyt enää tapahtuisi myöhemminkään. Miten hän myöhemminkään minut tahtoisi aikuisten oikeasti kun ei kaiken tapahtuneen valossa tähänkään mennessä halunnut muuta kuin leikisti ja sivussa.
Iloinen siitä olisin tietenkin, mutta uskoa hänen perheellistymisensä jälkeen niin....mitä muuta se on kuin itseni kiusaamista ja epätodessa elämistä. Minä en ollut se, jonka kanssa hän nuo asiat halusi elää ja kokea. Piste. Jos olisin ollut, asiat eivät olisi menneet näin. Pitäisihän sen jo kertoa että olisi vain typeryyttä minulta antaa itseni ajatella edes niitä pieniä päivähaaveen välähdyksiä, suudelmaa tai lapsensa tervehtimistä lämpimästi. Puhumattakaan mistään yhtään isommasta. Ujouteni karkottamisesta ja juttelusta hämärässä tai lettujen paistosta. Jamie Oliverin ohjeella 1 lasillinen jauhoja, 1 lasillinen maitoa ja 1 muna jopa minä osaan tehdä (paksumpia) lettuja. Hankkisin varmaan sähkövatkaimenkin ja kaveriksi peltorit.
Vierailija kirjoitti:
Kuka niin sanoo? Minulle tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
No ylläri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman ikävää sinun kannaltasi.
Sivusta.
Jos tääl kaipaa ja kirjoittaa niin selvästi tuota henkilöö kaipaa. Pulinat pois, totta se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman ikävää sinun kannaltasi.
Sivusta.
Ai kuin?
Voisko my love tuoda mulle 6 pack pepsi maxia tähän sinullekin entuudesta tutulle tielle? Väsyttää viime öinen valvominen niin armottomasti ja töitäkin pitäisi vielä tehdä. Onneksi vain paperihommia.
En kestä , olet liian ihana . Mä olen rakastunut suhun. Sitä tää on eikä yhtään mitään vähempää. oon korviani myöten, sieluni pohjaa myöten rakastunut suhun.
Haluatko liken vai likelle?