Sori nyt vaan, jos tämän sanomisesta joku mielensä pahoittaa, mutta kyllä nainen on parhaimmillaan vain 25-ikäiseksi asti
Sen jälkeen alkaa jo näkyä iän merkkejä. Sitä vanhempia naisia en itse katsele.
Kommentit (70)
Sama pätee sinuun itseesi, eli olet jo vanha ja rupsahtanut. Miksi yksikään nainen katselisi ylikypsää käppänää?
Miksi kenenkään pitäisi pahoittaa mielensä sinun haluistasi? Ihan kuin niillä olisi väliä.
Mutta voi, kun niiden naistenkin pitäisi katsella sinua! Eikä se pelkkä katseliminen riitä, jos haluat yhtään minkään ihmissuhteen...
En pahoita, koska samaa koskee sinua, papparainen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta voi, kun niiden naistenkin pitäisi katsella sinua! Eikä se pelkkä katseliminen riitä, jos haluat yhtään minkään ihmissuhteen...
Ja kun niiden naisten pitäisi vielä kaiken lisäksi sietää kuunnella ap:ta.. Eihän kukaan kestä tuollaista.
Ketä kiinnostaa? Kannattaa keskittyä ihan vaan nauttimaan omasta elämästä, iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä on paras asia 18-vuotiaissa naisissa? No se että vaikka itse vanhenet niin aina löytyy uusia 18-vuotiaita naisia! 😀
Terveiset Pattayalta😀
Tapsa 52v
Niitä riittää tasan niin kauan, kun sulla riittää rahaa. Ja varaa elättää niiden lisäksi niiden suku...
25 vuotiaalla naisella pitäisi olla jo 3-4 penskaa.
Biologisessa mielessä se tietyllä tavalla pitää kyllä paikkansa, keskiajalla tuonikäiset olivat jo joko suurperheen äitejä tai kuolleita, niin kuin osa lapsistakin.
Ei pidä paikkaansa. Nainen on kauneimmillaan n. 35-40 ikävuoden välillä. Osa vielä siitä monta vuotta eteenpäinkin. Alle kolmekymppiset on ihan lapsia vielä. T. Mies, 46v.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sun mieliksi😆🤦
Samaa mieltä, mutta sama koskee myös miehiä. Ensimmäinen rupsahdus alkaa 25 jälkeen. Ja molemmat sukupuolet menee alas yhä enemmän kiihtyvää vauhtia jo 30 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä on paras asia 18-vuotiaissa naisissa? No se että vaikka itse vanhenet niin aina löytyy uusia 18-vuotiaita naisia! 😀
Terveiset Pattayalta😀
Tapsa 52v
Ja aina löytyy teitä rupsahtaneita Tapsoja joita yksikään täyspäinen nainen ei Suomessa katsele, mutta rahalla sinäkin pimperoa saat. Säälittävää.
ja mies parhaimillaan 2-5 vuotiaana, sen jälkeen ovat ällöttäviä
Vierailija kirjoitti:
Niille riittää, kun ne ottaa YHDEN mieslapsen. Semmoinenhan vastaa laumallista epäkypsiä kersoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Pattayalta😀
Tapsa 52v
Ja aina löytyy teitä rupsahtaneita Tapsoja joita yksikään täyspäinen nainen ei Suomessa katsele, mutta rahalla sinäkin pimperoa saat. Säälittävää.
Osuvasti sanottu exästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska uuskonservatiivit sanoo niin koska plööh.
Olet hylännyt äitisi ja mummosi.
Häpeä