Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kaipaan sinua kuin kuuta nousevaa. Toisen näen aika pian täydessä loistossaan, toista en ehkä viikkoihin. Vaikka vain pieni hetki paistettasi tekisi sanomattoman hyvää.
Namupala, kiitti että veit mun miehen.
Olikos se nyt niin että kolme vilkutusta oikeaan tarkoittaa: rakastan sua? No vastasin kuitenkin: mäkin sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö sellainen joulukalenteri, että kumpikin vuorollaan tekee pienen liikkeen eteenpäin meidän suhteessa?
Käy :) joulukuun eka on sunnuntai mut voin aloittaa tuomalla sulle suklaata joulukuun 3.pvä. Vaikka niitä mistä sä tykkäät
no sanoppa mistä erityisesti tykkään? Et taida edes tietää🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö sellainen joulukalenteri, että kumpikin vuorollaan tekee pienen liikkeen eteenpäin meidän suhteessa?
Mä voin avata ne luukut joista saa suklaan ja sitten voin entistä lihavampana vyöryä sun luo.
🤣i like jonkun itseironia, vaikka noin muuten en tykkää ihmisten kommentoidessa omia kehojaan. Lihava tai laiha, kunhan ei kusipää. Jokuvaan
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Kollegaa <3 (miestä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin avata ne luukut joista saa suklaan ja sitten voin entistä lihavampana vyöryä sun luo.
Vyöryminen best
En tule koskaan löytämään ketään jota rakastan kuten häntä.
Vierailija kirjoitti:
Namupala, kiitti että veit mun miehen.
Ei oo näkyny. Kai annoit sille saapumisohjeet lähtiessään?
Mulle kävis patukoista snickers, mars, bounty, japp ja aina vaan ne pusut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy :) joulukuun eka on sunnuntai mut voin aloittaa tuomalla sulle suklaata joulukuun 3.pvä. Vaikka niitä mistä sä tykkäät
no sanoppa mistä erityisesti tykkään? Et taida edes tietää🤭
Jos olet hän , niin tiedän sun lempisuklaan. tiedän muitakin sun lempiasioita mut jos olet hän, tiedät säkin mun . Tää on siis miehelle
Henna, sanoin sulle joskus että, kun valitset miehen pidä rima korkealla. Ansaitset vain parasta. Äsken mietin mimmoinen pari olisimmekaan. Viime yönä ajattelin sinua unettomana.
Vierailija kirjoitti:
Radalle ;)
Nope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Naapurin blondia
.
🧐🤔
Okei, ahaa.
:p
Oletko kuullut plondin
tänään
>kälättävän< luuriin
kolmella
eri kielellä?
.
Sinusta tulisi minulle kuningatar Ester Vastin sijaan.
Naapurin blondia