Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa iltaa meetvurstille :) nähäänkö keskiviikkona ?
Mä nään mun merimakkarani keskiviikkona. Can't wait.
Kyllä itse olen kuppikakku tai pumpkin kuin merimakkara.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää, mikä on sun pituus ja milloin on synttärit.
167 & 31.5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tuoksu yksi lempi lokuvistani, huumaavampi irl.
Huumaava-sanassa on jotain.. Kaunis mieli muuten yksi toinen suositeltava.
Vierailija kirjoitti:
Et muista.
Enkö? Tulepa jutulle ja kysy, mitä muistan sinusta. Muistan hämmentävän tarkasti tyyliin kaiken. Mutta osaan elää hyvin ajattelematta kaikkea niitä asioita ja enenevissä määrin olen opetellut elämään ajattelematta sinua jatkuvasti.
Hyvää yötä ihanalle kämmekälle ja suloisalle pikku ketunleivälle. Tulkaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumitalo on nyt tyhjä ja juhlat ovat juhlittu. Kiitos kun kävit ja elämä jatkuu.
Muumipappa löyti esi-isän viinakset ja muistelmain laadinta jäi katkeraan laskuhumalan taa, sattuuha näitä.
Pappa laittaa ne aamun sarastaessa piiirongin laatikkoon piiloon. Ellei mamma sitten keksi että voivat polttaa ne talven tullessa kakluunissa.
Sut ottaisin ihmisenä omakseni ja pitäisin hyvänä aina. Jos saisin.
Pelkäätkö, että eksäni saattaisi vielä ärähtää sinulle, jos osuttaisiin kohdakkain hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanalle kämmekälle ja suloisalle pikku ketunleivälle. Tulkaa elämääni.
Onko ketunleipä lapsesi vai ajatteletko yh:ta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa iltaa meetvurstille :) nähäänkö keskiviikkona ?
Mä nään mun merimakkarani keskiviikkona. Can't wait.
Kyllä itse olen kuppikakku tai pumpkin kuin merimakkara.
Voi sinua, hän on niin paljon muutakin. Jokainen päivä aina vähän jotakin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan sut vielä.
Hyvä. Haluan pysyä mielessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan sut vielä.
Aha, ja kukas sinä sitten oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö, että eksäni saattaisi vielä ärähtää sinulle, jos osuttaisiin kohdakkain hänen kanssaan?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketunleipä lapsesi vai ajatteletko yh:ta?
Edellinen vaihtoehto.
Ihana ihastus nainen, olisi parasta katsoa sun kanssa TV saman peiton alla sängyssä makoillen ja keskustella kaikki asiat ja tapahtumat alusta asti tähän päivään. <3
Vierailija kirjoitti:
Fiilikset sinusta muuttuu päivänkin aikana monta kertaa. Rakastan, haluan unohtaa, himoitsen, luovutan, kirjoitan tänne viestejä, säikähdän jos muiden viestit osuu hyvin, suunnittelen lähestymistä, unohdan kuvitelmat, saatat lähettää vihjailevia viestejä irl, jolloin pelästyn ja vastaan asiallisesti, etsin seuraa muista, ajattelen vain sinua jne.
Tämä on ihan mielipuolista.
Kuulostat ihan kaivatultani M93:lta
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan sut vielä.
Mua on vaikea unohtaa.
Ihailin paljon maihareitasi. Jalkoihin on turvallista katsoa jäämättä kiinni verekseltään tuijottelusta. Varsinkaan sivullisille.