Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hävitin tänään kaiken kauniin mitä oon sulle kirjoittanut
Kiipeäisinkö taas hymyilemään ikkunasi taakse ja poltettais intenset puoliks. :-)
Vierailija kirjoitti:
Fiilikset sinusta muuttuu päivänkin aikana monta kertaa. Rakastan, haluan unohtaa, himoitsen, luovutan, kirjoitan tänne viestejä, säikähdän jos muiden viestit osuu hyvin, suunnittelen lähestymistä, unohdan kuvitelmat, saatat lähettää vihjailevia viestejä irl, jolloin pelästyn ja vastaan asiallisesti, etsin seuraa muista, ajattelen vain sinua jne.
Tämä on ihan mielipuolista.
Jostain syystä tiedän tunteen, tottunut vain patoamaan. Molemmat tietää mistä kysymys, niin antaa olla. Haluatko että hölmöilen, ja heittelen jotain vai yritänkö olla ihan tavis :) Tai siis hölmöilen joka tapauksessa. Nöyrimmät anteeksipyyntöni.
Muistaisitkohan vielä mun nimen? Mä muistan sun.
Huh ja uuh. Siinäpä ne päällimmäiset.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mielettömältä takaa taipaleen, pitäjärajain väärältä puolen. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Muistaisitkohan vielä mun nimen? Mä muistan sun.
En tiiä se lempinimi oli aika halveeraava. Ei aikuiset sano sitä ääneen.
Jos tavattaisiin, se ei jäisi ainoaksi kerraksi. Nälkä kasvaisi syödessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko mussa mitään erilaista tänään?
Ilmeisen lisäksi?
Mikä se ilmeinen oli?
Spagettikädet.
Huspois rölli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisen lisäksi?
Mikä se ilmeinen oli?
Spagettikädet.
Mikä se toinen oli?
Vierailija kirjoitti:
Ihana ihastus nainen, olisi parasta katsoa sun kanssa TV saman peiton alla sängyssä makoillen ja keskustella kaikki asiat ja tapahtumat alusta asti tähän päivään. <3
Niin olis <3 mulle tulee kans toi sama tunne, että haluaisin puhua KAIKKI ASIAT sun kanssa, ja ikävöin sua silloin kun en voi. Miltä se tuntuis, olla siellä peiton alla, suudella, ja muuta :), keskustella, kertoa kaikki miten kuumana olen sua pitänyt ja miten monissa tilanteissa olen sua ajatellut, miten MONTA KERTAA OLET SANONUT jotain mitä olen juuri ajatellut, nimenomaan sieltä alusta asti, kun meillä oli kaikenmaailman väärinkäsityksiä.. kuulla ja keskustella kaikki.. syvä huokaus <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisen lisäksi?
Mikä se ilmeinen oli?
Spagettikädet.
Ei ollu spaghettia tänään.
Sovitaan niin, etteivät ihmeiden ajat ole ohi. Minulla on tunne, että katsomme pian silmästä silmään. Kauniita unia, lempilintuni.
Kait kaiken tarkoitus oli päättää tämä tarina. Tarina jossa oli vielä pari sivua lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Olen riippuvainen kaivatun ajattelusta ja kaipausketjuholisti. Surkea juttu.
Hyvä. On paljon pahempiakin vaihtoehtoja addiktoitua.
Galluppi paikalla:
🔼 kaipaan ihmistä vuosien takaa
🔽 tämä on uudempi juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilikset sinusta muuttuu päivänkin aikana monta kertaa. Rakastan, haluan unohtaa, himoitsen, luovutan, kirjoitan tänne viestejä, säikähdän jos muiden viestit osuu hyvin, suunnittelen lähestymistä, unohdan kuvitelmat, saatat lähettää vihjailevia viestejä irl, jolloin pelästyn ja vastaan asiallisesti, etsin seuraa muista, ajattelen vain sinua jne.
Tämä on ihan mielipuolista.
Kuulostat ihan kaivatultani M93:lta
Ei kannata tuhlata tunteita noin epätasapainoiseen joka ei itsekään tiedä mitä haluaa. Kuulostaa tosi uuvuttavalta ja epävarmalta tollanen, että päivän aikana fiilikset jostain ihmisestä muuttuu monta kertaa, pelästyy jne.
Mä olen itse samanlainen :) ei se ole tuhlaamista. Siksi ymmärretään toisiamme niin hyvin. Ja tiedetään aika usein mitä toinen ajattelee jostain.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ihastus nainen, olisi parasta katsoa sun kanssa TV saman peiton alla sängyssä makoillen ja keskustella kaikki asiat ja tapahtumat alusta asti tähän päivään. <3
Kiva ajatus sinulla kaivatustasi. Arvostan tuota että haluat puhua hänen kanssaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hävitin tänään kaiken kauniin mitä oon sulle kirjoittanut
Miksi ihmeessä?
Spagettikädet.