Onko muita joilla ei ole ollut kavereita?
Olen 41 vuotias mies ja minulla ei ole ikinä ollut kavereita.
Kommentit (13)
Kerran elin ilman kavereita omalla tietoisella päätöksellä, mutta veli oli kaveri, joten varmaan mulla oli kavereita silloinkin ja kun veli on kaveri, ei kait voi olla ilman kavereita ellei mene veljen kanssa välit eikä ole ikinä mennyt.
Ei ole aikuisena ollut. Lapsena oli vähän.
Kavereita voi saada missä iässä tahansa. Nykyään myös verkosta, vaikka pelejen kautta vois tutustua ihmisiin.
Minulla ei ole koskaan ollutkaan kaveria. Ei lapsena eikä nyt aikuisenakaan. Minua ei enää haittaa se ollenkaan vaan olen todennut että yksin on parasta olla. Oma seura on parasta seuraa.
Aika harvinainen kyllä olet jos ei ole ollut eikä ole kavereita, no mullakin ikää alkaa olla ja moni entinen kaveri on jo montussa, mutta kyllä mulla vielä muutama kaveri löytyy.Olen kyllä seurallinen ihminen joka ei jää kämpään yksin mököttämään, koitan puuhailla aina jotain.
Koulussa oli. Mutta ne oli koulukavereita. Kun koulu loppui, loppui myös kaveruus.
Joskus 20-vuotiaana tunsin usein itseni yksinäiseksi. Yritin luoda ihmissuhteita, mutta kukaan ei ikinä halunnut olla minun ystävä.
Nykyään tuntuisi hirveältä, jos olisi ystäviä. Olen tottunut olemaan yksin ja tekemään asioita yksin. Ja kyllä olen myös sinkku ja lapseton.
Mies 41
Vierailija kirjoitti:
Koulussa oli. Mutta ne oli koulukavereita. Kun koulu loppui, loppui myös kaveruus.
Joskus 20-vuotiaana tunsin usein itseni yksinäiseksi. Yritin luoda ihmissuhteita, mutta kukaan ei ikinä halunnut olla minun ystävä.
Nykyään tuntuisi hirveältä, jos olisi ystäviä. Olen tottunut olemaan yksin ja tekemään asioita yksin. Ja kyllä olen myös sinkku ja lapseton.
Mies 41
Täällä sama, mutta olen parikymppinen nainen. Kavereita en enää kaipaa ollenkaan. Enkä myöskään parisuhdetta enkä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kavereita voi saada missä iässä tahansa. Nykyään myös verkosta, vaikka pelejen kautta vois tutustua ihmisiin.
Minkä pelin kautta? En kyllä näin 45v pelaa mitään verkossa.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvinainen kyllä olet jos ei ole ollut eikä ole kavereita, no mullakin ikää alkaa olla ja moni entinen kaveri on jo montussa, mutta kyllä mulla vielä muutama kaveri löytyy.Olen kyllä seurallinen ihminen joka ei jää kämpään yksin mököttämään, koitan puuhailla aina jotain.
Mulla ei ole yhtään kaveria. Mies ja lapset on mutta olen tosi yksinäinen, mies tekee pitkää päivää .
N45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole yhtään kaveria. Mies ja lapset on mutta olen tosi yksinäinen, mies tekee pitkää päivää .
N45.
Olet vielä suhteellisen nuori joten keksi tekemistä, harrastuksia, aina löytyy jotakin.
Ootko yrittänyt etsiä kavereita somesta?
Mulla on ollut mutta aina kerralla vähän, yksi tai kaksi. Tietenkin hoskus haittasivkun eivätvollert saatavilla aina.
Ainoastaan kun tulin perheellisiseksi. ei varsinaisia kavereita ole ollut enää. Ei ole haitannut. Osa lapsista aikuisia ja perhe tärkein