Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos olen pettymys?
Mä ainakin olen tai olin. Jos nainen välittäisi, niin osaisi varmasti vastata. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ihastus nainen, olisi parasta katsoa sun kanssa TV saman peiton alla sängyssä makoillen ja keskustella kaikki asiat ja tapahtumat alusta asti tähän päivään. <3
Mutkun en katso. Leffaa voisin tai sarjaa, mutta en tv:stä
Vierailija kirjoitti:
Kait kaiken tarkoitus oli päättää tämä tarina. Tarina jossa oli vielä pari sivua lukematta.
Jatkuu seuraavassa elämässä, jos vain tuottaja pysyy hengissä.
En mua näy oikein enää missään. Hengailen vaan tuttujen ja turvallisten kanssa. Oli kiva nähdä ohimennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko mussa mitään erilaista tänään?
Ilmeisen lisäksi?
Mikä se ilmeinen oli?
Spagettikädet.
Ei ollu spaghettia tänään.
Naisessa tänään?
Vierailija kirjoitti:
Kait kaiken tarkoitus oli päättää tämä tarina. Tarina jossa oli vielä pari sivua lukematta.
Höpppsistä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaisitkohan vielä mun nimen? Mä muistan sun.
Harryko tapasi Sallyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ihastus nainen, olisi parasta katsoa sun kanssa TV saman peiton alla sängyssä makoillen ja keskustella kaikki asiat ja tapahtumat alusta asti tähän päivään. <3
Kiva ajatus sinulla kaivatustasi. Arvostan tuota että haluat puhua hänen kanssaan. Sivusta
Tää <3 niinpä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää, mikä on sun pituus ja milloin on synttärit.
170, synttärit jääkööt arvoitukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilikset sinusta muuttuu päivänkin aikana monta kertaa. Rakastan, haluan unohtaa, himoitsen, luovutan, kirjoitan tänne viestejä, säikähdän jos muiden viestit osuu hyvin, suunnittelen lähestymistä, unohdan kuvitelmat, saatat lähettää vihjailevia viestejä irl, jolloin pelästyn ja vastaan asiallisesti, etsin seuraa muista, ajattelen vain sinua jne.
Tämä on ihan mielipuolista.
Kuulostat ihan kaivatultani M93:lta
Ei kannata tuhlata tunteita noin epätasapainoiseen joka ei itsekään tiedä mitä haluaa. Kuulostaa tosi uuvuttavalta ja epävarmalta tollanen, että päivän aikana fiilikset jostain ihmisestä muuttuu monta kertaa, pelästyy jne.
Onneksi sinulta ei kysytä. Lähetä niitä terveisiä vaan sille, jota kaipaat. Tämä kun ei ole mielipideketju. Sivu.
Niin no, on se mun elämä siirtynyt jonnekkin toisaalle.
Aikansa kutakin.
Elämä menee aina väistämättä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos olen pettymys?
Suurempi pettymys olisi, jos me ei ikinä edes yritettäis.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla kauhutarina.
Hän lähti kuulemma Arabiemiraatteihin. En kyllä usko 🤣
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olis <3 mulle tulee kans toi sama tunne, että haluaisin puhua KAIKKI ASIAT sun kanssa, ja ikävöin sua silloin kun en voi. Miltä se tuntuis, olla siellä peiton alla, suudella, ja muuta :), keskustella, kertoa kaikki miten kuumana olen sua pitänyt ja miten monissa tilanteissa olen sua ajatellut, miten MONTA KERTAA OLET SANONUT jotain mitä olen juuri ajatellut, nimenomaan sieltä alusta asti, kun meillä oli kaikenmaailman väärinkäsityksiä.. kuulla ja keskustella kaikki.. syvä huokaus <3
En tiedä jäikö lähtemättä, mutta muista että voit AINA laittaa ajatuksiasi, hyviä tai huonoja mihin kellon aikaan tahansa ystäväsi vinkkien kautta. Hyvät yöt <3 Kattelen vielä huomenna tämän ajatuksella läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olis <3 mulle tulee kans toi sama tunne, että haluaisin puhua KAIKKI ASIAT sun kanssa, ja ikävöin sua silloin kun en voi. Miltä se tuntuis, olla siellä peiton alla, suudella, ja muuta :), keskustella, kertoa kaikki miten kuumana olen sua pitänyt ja miten monissa tilanteissa olen sua ajatellut, miten MONTA KERTAA OLET SANONUT jotain mitä olen juuri ajatellut, nimenomaan sieltä alusta asti, kun meillä oli kaikenmaailman väärinkäsityksiä.. kuulla ja keskustella kaikki.. syvä huokaus <3
En tiedä jäikö lähtemättä, mutta muista että voit AINA laittaa ajatuksiasi, hyviä tai huonoja mihin kellon aikaan tahansa ystäväsi v
Ylin ei ollut minun, jättäisin tv:n pois ja ehkä jotain muutakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilikset sinusta muuttuu päivänkin aikana monta kertaa. Rakastan, haluan unohtaa, himoitsen, luovutan, kirjoitan tänne viestejä, säikähdän jos muiden viestit osuu hyvin, suunnittelen lähestymistä, unohdan kuvitelmat, saatat lähettää vihjailevia viestejä irl, jolloin pelästyn ja vastaan asiallisesti, etsin seuraa muista, ajattelen vain sinua jne.
Ei kannata tuhlata tunteita noin epätasapainoiseen joka ei itsekään tiedä mitä haluaa. Kuulostaa tosi uuvuttavalta ja epävarmalta tollanen, että päivän aikana fiilikset jostain ihmisestä muuttuu monta kertaa, pelästyy jne.
Onneksi sinulta ei kysytä. Lähetä niitä terveisiä vaan sille, jota kaipaat.
Olet oikeassa, jokainen saa tuhlata tunteitaan mihin haluaa. Ja saa olla vaikka ulkopuoliselle äärimmäisen rasittavan oloisessa suhteessakin jos haluaa, ei se meille kuulu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse samanlainen :)
no sen samankaltaisuuden vuoksi vahva epäilys välillä et hän on täällä. ja on ollut myös tunniste .. sitä miksi täällä vaan keskustellaan tällaisia , vaikea sanoa, ollaan niin ristiriitaisia et jollain tasolla aivan yhtä pimeetä jos molemmat täällä oltaisiinkin
Jatka vaan hölmöilyä