Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Katselen vanhoja kuvia. Kuvista näkee selvästi, missä kohtaa alamäki alkoi. Kulun loppuun ennätysajassa. Niin se on.
Olen ihan pihalla. En tiedä, mitkä viestit tänään ovat olleet sulta. Tämä ketju tekee minusta pähkähullun.
Ainoa aito ja järkevä. Winner takes it all.
Vierailija kirjoitti:
Katselen vanhoja kuvia. Kuvista näkee selvästi, missä kohtaa alamäki alkoi. Kulun loppuun ennätysajassa. Niin se on.
Hieman samoissa fiiliksissä. Stressitekijät minimissään ainakin teoreettisesti. Ehkäpä kokemus vastavirtaan uimisesta ja pelkästään hetkessä elämisestä, on se mikä kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te taas selitätte? Ensin höpisette tarot ennustuksista ja ties mistä ja nyt tekoälystä.
Kunhan kiusaavat, eivät halua keskustella järkevästi mistään nykyisin. Ihan kummallista sakkia täällä ketjuissa.
Jonna, tämä ei edelleenkään ole keskusteluketju, vaan sille että lähetetään terveisiä henkilölle jota kaipaa.
Tämä on keskustelufoorumi, jossa on suotavaa käydä keskustelua ihan riippumatta ketjun nimestä. Niin että turha mussuttaa, jos ihmiset haluavat käyttää tätä keskusteluun. Idioottimaista valittaa, jos keskustelufoorumilla halutaan keskustella.
Keskustelun pitää silti pysyä otsikon ja foorumin käyttäjäsääntöjen rajoissa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan pihalla. En tiedä, mitkä viestit tänään ovat olleet sulta. Tämä ketju tekee minusta pähkähullun.
Pähkähullun professorinko?
Terveisiä kaikille ihanille miehille.
Terveisiä kaikille kivoille tyypeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyyn viittaavat viestit hävisi - johtuuko moderoinnista vai siitä et kirjoittaja tuli tunnisteen vuoksi katumapäälle?
hassu.
Tekoälykatujalle vielä: en mä mitenkään säikähtänyt tai friikannut asiasta. Et mun puolesta all good edelleen, ei nyt ahistuta tästä. Toki ihminen on niin itsekeskeinen et ajattelee et oispa kiva jos se ois ollut mulle mut jos ei ollut niin ookoo ja nou hätä. Okei ? Et älä sä nyt friikkaa siellä. Vai pitääkö tästä puhua irlinä 😅 ei kai . Voidaan kyllä puhuu jos haluut
Mitä viestissä luki?
Jos sä kirjo
viestissä kuvailtiin tekoälyn avulla.. olikohan se sanavalmista/ luovaa kielenkäyttöä . Tekstissä oli tunniste mut mitä todennäköisimmin se oli vain sattumaa. Jospa se oli sulle
Käväisen tänään kahvilassa juuri ennen sulkemista. Tarjoan mukin synttäreiden kunniaksi. - XS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstissä oli tunniste mut mitä todennäköisimmin se oli vain sattumaa. kaikille.
Mikä ja millainen tunniste? mikset kerro jos kerran noin hyvin muistat?
Koska viittasin kuitenkin asiaan täällä myöhemmin puhuessani tekoälykatujalle. Näit varmaan sen viestin myös? niin ei tapahtunut mitä ehdotin. Toki voi olla ettei hän nähnyt sitä.
Mutta, onko siis niin että sinä et ole se tekoälyviestin kirjoittanut henkilö mutta luulet nyt että
A) viesti oli sinulle koska tekoäly
B) minä olen kaivattusi koska tekoäly?
vastaa niin ehkä kerron lisää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä ansiot edes tutkija-apurahaan.
Ikävä n -naista. Olisin halunnu pyytää kaffelle jos olisin vain rohjennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pelkäätkö minua vai meidän myrskyjä?"
Pelkään sinun myrskyjäsi, koska ne paisuvat järkyttävän suuriksi ja sitten katoat tyhjyyteen. Vaikeneminen ei ole hyvä, muttei myöskään tahallinen ja tarpeeton loukkaaminen tai asioiden jättäminen selvittämättä. Niin, eihän pyörremyrskykään siivoa jälkiään, kysele miltä tuntuu tai pyydä anteeksi.
Sinua en osaa vielä pelätä, mutta pitäisikö? Minulla on mielikuva, että sinulla saattaa olla taipumusta riippuvuuksiin. Möläyttelyyn ainakin on.
Apua. 😅 Onks tää naiselle?
Jos oli, niin minä sanon että voi kun voi osua ainakin minun kohdalla niin väärään luonnehdinta kuin voi vain osua. Minä en katoa mihinkään tyhjyyteen enkä jätä asioita selvittämättä, enkä loukkaa tahallisesti tai tarpeettomasti. Otan vain vahvempana oman tilani, siirryn syrjään (jotta) toinen saa puhuroida omia ajatuksiaan. Niin ettei eskaloidu maailmanlopun puhuria. Minua ne eivät hetkauta. Siis niin että niistä, ainakaan minun suunnalta mitään konfliktia tulisi jos toinen myrskyää. Kun kaksi tasavertaista kohtaa niin sunergiā, yhteistyö ja sunergos, yhdessä työskentely on se avain. Siihen saattaa kuulua varmaan välillä se että kun voimat lyö yhteen niin jompikumpi saattaa möläytellä tai kokea, että jostain möläytellään tai ollaan liikkeellä agendalla tyyliin mitään ei selvitetä. Mutta näin se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Taajuusmuuntaja.
Sitä ei ole vielä keksitty, mutta taajuusmuuttaja on.
Terveisiä kaikille hyvä ruoan ystäville!
Kotilieden instassa mummon ruskean kastikkeen ohje ja tietysti keitetyt perunat. Juuri perinteinen resepti.
Syökää hyvin ja nauttikaa elämästänne! 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä ansiot edes tutkija-apurahaan.
Tutki keskenäsi. Niin minäkin teen.
En ole vihainen nyt.
En vaan jaksa ihmistä nyt.
Olen pettynyt kaikkeen nyt.
Nyt.
T. Kollegalleni 🤗🥰 aamusella nähtiin, sulla oli antrasiitinvärinen pikee päällä.