Minkä ikäisinä maksoitte pankin talon omaksi?
Kommentit (18)
Ensimmäisen 35 vuotiaana. Nyt 41 vuotiaana on vielä 200 000 maksettavana. Kestää vielä 15 vuotta
Ensimmäinen 50v. ja tämä toinen 67 v.
40v. Kolmio Helsingissä. 47-vuotiaana tuli maksetuksi 4h+k rivari Helsingissä.
35 vuotiaana oli 100k€ asuntolaina pehmitetty eli 10 vuotta meni 👍
Ostettiin talo kun olin 25v ja kolmas lapsi tulossa. Nyt lapsia on viisi ja ikää 34v. Talo on maksettu 9v kuluttua. 20v laina-ajalla otettiin 200k lainaa ja suunnitelmien mukaan koko ajan lyhennetty.
En minkään. 45-vuotiaina myytiin okt pois, muutettiin mökille ja ostettiin matkailuauto.
Ekan talon kahdeksassa vuodessa vuonna 2000. Olin silloin 35v. Toisen talon ostin ensimmäisestä saadulla voitolla ja firman lainalla jonka otin näön vuoksi. Eli käteisellä. Sen myytyäni sijoitin ja jäin viisikymppisenä töistä pois ja asustelen vuokralla ja kotimökillä harrastelen.
Kymmenen vuotta maksan vielä, oon nyt 47 v. Lainaa jäljellä 70 000.
41v maksettiin loppulainat pois. Silloin oli juuri nollakorkojen aika päättymässä, niin ajateltiin vaimon kanssa sen olevan sopiva hetki. Aiemminkin olisi voitu, mutta matkustelu ym. oli tärkeämpää.
Oisinko ollut siinä 45 vuoden paikkeilla kun sain ison ok talon lainan maksettua. Sijoituskämpästä ja Lapin huvilasta on vielä lainaa jäljellä noin 80k. Yritän saada ne maksettua ennen kun täytän 55v.
Jos olisin jäänyt ensimmäiseen omistusasuuntooni (rivari, 4h+k, 90m2) niin sen olisi maksanut pois 37-vuotiaana
Mutta sitten rouva keksi että pitää olla iso omakotitalo, isohkolla tontilla (melkein järvinäköala) ja hyvällä alueella kermankuorijajunnassa Nyt alkuvuodesta, 53v ikäisenä lainat pois. Mitähän tällä kaikella rahalla tekis...
Ostin 22 vuotiaan oman talon ja se oli kokonaan maksettu 34 vuotiaana.