Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Örttitarhaan on pääsy kielletty, koska eteen on kaatunut puita. En tiedä, miten ne raivaisi, kun ovat suht isoja.
Vierailija kirjoitti:
Tänään mulla on mustaa kotona ja valkoinen paita.
Sulla on valot pois kotona koska olet joutunut valkotakkisten hoitoonviemäksi?
tajusin että ehkä mä tosiaan oon liian läpinäkyvä ihastukseni kanssa siihen pisteeseen, et se voi ahdistaa sua. tai ainakin sekoittaa päätä jos ei muuta. mä pidän sut mun fantasiana. et sä voi mua pelastaa tai mun elämää muuttaa, ja mä haluan kunnioittaa sua ja sun elämää. <3
Vierailija kirjoitti:
Söpö kaivattu tarjosi mulle tänään Skyriä kun mulla oli kaamee nälkä. En ottanu mut se oli niin söpöä että ois luopunut omasta välipalastaan🥰🥰🥰tykkään ehkä entistä enemmän!!
Ymmärrän <3 mutkin on hurmattu joskus salaatilla.
Mulla on voimakkaita tunteita. Kyllä siitä riittää jokaiselle. Jeesuskin mursi leivästä enteellisesti. Laitan omani väliin vuohenjuustoa jota jätän käymään lämpimään. Siitä nälkäsille suille.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vierailla mun profiilissa aika usein 😉
Siellä on aika osuvia juttuja.
Riittää, että jaksat sitä, joka vierelläsi on.
" mä viisastun salaa kun toiset loppuun palaa "
Piirsin kirkkoveneen ja pistin postiin. Hyvää joulua.
Vierailija kirjoitti:
Mut on hurmattu salaa
sekin
se oli vähän salaa salaatilla mun tapauksessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään mulla on mustaa kotona ja valkoinen paita.
Sulla on valot pois kotona koska olet joutunut valkotakkisten hoitoonviemäksi?
Ei, kyllä mä silti kotona olen ja valojakin on, on silti mustaa jostakin syystä. En tarvitse nyt valkotakkisia.
Rakkaudenhedelmäpuu on säilynyt vauriotta.
tajusin et mä olen ollut kuin se päähenkilö elokuvasta Hes not that into You , ja alkanut kuvitella kaikenlaista pääni sisällä. semmosta se on.
kuitenkin mä tiedän jo sen, että jos mun haaveet ei toteudu mä en aio jäädä tähän, en mä pysty elää tietäen, että mä en edes yrittänyt
Kertoisitko? Vain silloin voi kuunnella.
Mua ärsyttää kun EN TIEDÄ SUN NIMEE! Anteeksi, että huusin, mutta tää on ihan h*lv*t*n turhauttavaa kaivata sua, kun en tiedä susta mitään muuta kuin, että sun katse saa mut ihan pyörälle päästäni.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudenhedelmäpuu on säilynyt vauriotta.
Noi on joskus (valitettavastikin) sitä sitkeintä lajia.
Söpö kaivattu tarjosi mulle tänään Skyriä kun mulla oli kaamee nälkä. En ottanu mut se oli niin söpöä että ois luopunut omasta välipalastaan🥰🥰🥰tykkään ehkä entistä enemmän!!