Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vierailla mun profiilissa aika usein 😉
Joo. En siis stalkkaa vaan aidosti tykkään sun kontentista.
Ihailua
Jaa..a. Mikä lie jälleen käynnistänyt askamyrskyn.
Voisin itse toimia ihmiskilpenä lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Jaa..a. Mikä lie jälleen käynnistänyt askamyrskyn.
"Elämä kaivatun kanssa on kaikkea muuta kuin unelmaa. Suuri puhallus, hirmumyrsky joka riepottelee kaiken rikki."
Vierailija kirjoitti:
Loppu on historiaa.
Yleensä kaikki on historiaa ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Huolettaako kaivatussasi jokin? Mikä?
Ei varsinaisesti. Toivottavasti osaa pitää oikeuksistaan kiinni, ei anna ihmisten hyväksikäyttää itseään (tämä on lievä huoli, koska hän janoaa aitoa välittämistä ja rakkautta), elää onnellisen ja itsensä näköisen elämän. Terveisiä hänelle! <3<3<3 T. Salainen kaipaaja, ja salassa suojelija
Vierailija kirjoitti:
Jokin musta alue, josta ei tiedä, mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ihminen voi olla mitä ihanin ja lempein...kunnes taika haihtuva on.
Esiin astuu toiset kasvot ja tarinan juoni muuttuu pikkuhiljaa romantiikasta kauhuun
Tai olisiko niin, että jokaisessa on useita puolia.
Tiedän itsessäni olevan kyllä useita puolia, mutta se miten käyttäydyn riippuu ihmisestä. On ihmisiä, joille olen juurikin ihanin ja lempein. En mitään pahaa. Mutta on ihmisiä, jotka saa pelätä minua henkensä edestä eli heille olen vain kauhua. Ystäväni sanoi kerran teini-ikäisenä, että hän voisi vaikka tappaa vuokseni. Oli pelottavasti sanottu ja kyseinen henkilö opiskeli vielä psykiatriseksi sairaanhoitajaksi. Tosin olihan tuossa tuo Ullanlinnan psykiatrikin. Ihmisissä on puolia. Kun tarkemmin miettii niin missä tilanteessa juuri s
Tehkää näille oma ketju. Ovat ohista täällä.
Miksi kirjoitat mulle tuollaisia viestejä jotka ei oikein täsmää? Onko ne vertauskuvallisia ja minun pitää tulkita tarot-korteilla miten ne koskevat minua? Kaikki nämä viestit minulle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin musta alue, josta ei tiedä, mitä se on.
Minussa ei ole mitään pimeää. Ainoastaan kaivatun kaipaaminen, mutta pidän senkin salassa. Muita salaisuuksia tai pimeyttä minusta ei löydy kaivamallakaan.
Pää räjähtää. Palaan illalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat mulle tuollaisia viestejä jotka ei oikein täsmää? Onko ne vertauskuvallisia ja minun pitää tulkita tarot-korteilla miten ne koskevat minua? Kaikki nämä viestit minulle on.
Tarot kortiti kertovat yhtä paljon kuin arvaus, joten en luottaisi yhteenkään tarot kortin kertomaan. Muutoinkaan tarotluennat eivät ole osuvia (ainakaan kohdallani'), joten luottamus tarotteihin ja niiden tulkitsijoihin on nollatasolla. Tuskin sinunkaan odotetaan tulkitsevan korteilla tai ilman. Todennäköisesti he joille viestit on suunnattu henkilökohtaisesti, myöskin tunnistavat tunnisteet. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Millaisia viestejä? Minä en kyllä ole kirjoitellut tänne kenelläkään mitään kohdennetuja viestejä aikoihin. Se mitä kukin täällä nykyisin näkee on vain ja lukijan vastuulla. Sen verran hulluksi on nimittäin täällä meno mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielun pimeä yö
On ainoastaan spiritualistien höpön höpöä ja vallankäyttökeino ellei suostu etsimään tai löytämään elämäntehtävää tai tarkoitusta auttamisesta ja palvelemisesta.
Tykkään vaan tuosta ilmaisusta, jokainen voi antaa sen merkityksen kuin haluaa, sehän voi tarkoittaa vaikka voimakasta surua ja epätoivoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielun pimeä yö
On ainoastaan spiritualistien höpön höpöä ja vallankäyttökeino ellei suostu etsimään tai löytämään elämäntehtävää tai tarkoitusta auttamisesta ja palvelemisesta.
Tämä ei ole mielipideketju. Lähetä terveisiä kaipaamallesi henkilölle.
Tuskin haluat mitään pyörremyrskyn kanssa.
Ei ns. spirituaalisissa jutuissa mitään, mutta ihmiset niiden ympärillä tuntuu olevan usein aika fucked up. Ja niistä miehistä on kyllä sellanen kuva, ettei kiinnosta.
Mulla on tunne, että hänellä on kaikki hyvin, niin ei huoleta.