Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
48541/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin haluat mitään pyörremyrskyn kanssa.

Hurrikaani Ja Taifuuni ne yhteen sopii. Vain nimi erottaa. Trooppiset syklonit ovat siis yksi ja sama ilmiö. 

Vierailija
48542/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ns. spirituaalisissa jutuissa mitään, mutta ihmiset niiden ympärillä tuntuu olevan usein aika fucked up. Ja niistä miehistä on kyllä sellanen kuva, ettei kiinnosta. 

Jos kiinnostus ja kutsu ei lähde puhtaasti sydämen sopukoista jotain asiaa kohtaan, niin yleensä se muuttuu juurikin pintapuoliseksi sekoiluksi. 

Psyykkiset ongelmat ja se mielen käyminen ratkaisevat paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48543/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurrikaani Ja Taifuuni ne yhteen sopii. Vain nimi erottaa. Trooppiset syklonit ovat siis yksi ja sama ilmiö. 

Harrastatko katastrofiajattelua? Mulla on taipumusta toisinaan.

Vierailija
48544/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mieluummin suoraan kuin kiertoteitse. Arvaileminen turhauttaa.

Vierailija
48545/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta saa mitenkään enää ehjää. Täytyy tunnustaa tosiasiat. 

Vierailija
48546/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Millä tavalla olet rikki?

Vierailija
48547/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ehkä? Mutta Ihmiset voivat vähentää hirmumyrskyjen aiheuttamia riskejä tehokkaalla valmistautumisella. Tämä sisältää turvallisten turvapaikkojen määrittämisen, hätävarastojen kokoamisen (kuten vettä, ruokaa ja lääkkeitä) sekä perhesuunnitelmien laatimisen. Kun ihmiset ovat tietoisia riskeistä ja tietävät, miten toimia myrskyn aikana, he voivat huomattavasti parantaa turvallisuuttaan.

Monilla alueilla on kanssa totuttu rakentamaan infrastruktuuria, joka kestää voimakkaita myrskyjä. Esimerkiksi rakennusmääräykset voivat vaatia talojen vahvistamista tai nostamista tulvavesien ylle. Tämä tarkoittaa, että vaikka hirmumyrskyt voivat olla tuhoisia, niin hyvin suunnitellut rakennukset ja yhteisöt pystyvät selviytymään niistä paremmin. Voimakkaiden luonnonilmiöiden pelkääminen ei ole tarpeellista kunhan ihmiset ovat vain tietoisia riskeistä ja osaavat varautua niihin asianmukaisesti. Joskus edes kaikkeen ei voi varautua, mutta sekin on ok.

Vierailija
48548/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ehkä? Mutta Ihmiset voivat vähentää hirmumyrskyjen aiheuttamia riskejä tehokkaalla valmistautumisella. Tämä sisältää turvallisten turvapaikkojen määrittämisen, hätävarastojen kokoamisen (kuten vettä, ruokaa ja lääkkeitä) sekä perhesuunnitelmien laatimisen. Kun ihmiset ovat tietoisia riskeistä ja tietävät, miten toimia myrskyn aikana, he voivat huomattavasti parantaa turvallisuuttaan.

Monilla alueilla on kanssa totuttu rakentamaan infrastruktuuria, joka kestää voimakkaita myrskyjä. Es

Pelkäätkö minua vai meidän myrskyjä?

Vierailija
48549/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylivireä ihmisraunio. Sulake on palanut. Vähän kuin huonekalun ruuvit, joka on kiristetty kierroksiltaan. Huonekalu ei pysy enää koossa. Ruuveja voi kiristää hetkellisesti, mutta huonekalu hajoaa aina uudelleen. Mitä useammin kiristetään sitä lyhyemmän aikaa huonekalu pysyy kasassa. Tai yliliikkuvat nivelet, ääriliikkeiden säätely ei enää toimi. Rikki. 

Vierailija
48550/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylivireä ihmisraunio. Sulake on palanut. Vähän kuin huonekalun ruuvit, joka on kiristetty kierroksiltaan. Huonekalu ei pysy enää koossa. Ruuveja voi kiristää hetkellisesti, mutta huonekalu hajoaa aina uudelleen. Mitä useammin kiristetään sitä lyhyemmän aikaa huonekalu pysyy kasassa. Tai yliliikkuvat nivelet, ääriliikkeiden säätely ei enää toimi. Rikki. 

Ongelma on korjaamisessa. Sinut on korjattu väärin, koska aikaa kestävässä huonekalussa ei ole ruuveja. Pitää entistää ja käyttää puutappeja. Silloin luonto asettuu kohdilleen.

Vierailija
48551/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla alueilla on kanssa totuttu rakentamaan infra

meillä on kyllä myrskyjä blondin miehen kanssa. tai mä koen niin 

Vierailija
48552/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä minulle 🖤

Vierailija
48553/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen poissaoleva tilanteissa, joissa en kestä. En vain muista niistä enää mitään jälkeenpäin. Filmi menee tavallaan poikki.

Lisäksi keho on ikuinen optimisti ja pyrkii lisäämään kaasua ja hyvää oloa, varmaan jokin alkukantainen selviytymiskeino. Kun yritetään selvitä ilman edellytyksiä. Hyvää oloa seuraa ärtyneisyys. Aivot ovat kärtsähtäneet. En pysy unessa/torkussa kuin puolitoista tuntia kerrallaan (2h aivan maksimi), vain pari kertaa yössä parhaimmillaan. Lista on loputon. 

Vierailija
48554/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä me oltaisiin hyvä pari 🥰

Vierailija
48555/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä me oltaisiin hyvä pari 🥰

Me pahin mismatch ever, mutta ehkä juuri siksi hän kolahti niin kovin

Vierailija
48556/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoälyyn viittaavat viestit hävisi - johtuuko moderoinnista vai siitä et kirjoittaja tuli tunnisteen vuoksi katumapäälle? 

hassu. 

Tekoälykatujalle vielä: en mä mitenkään säikähtänyt tai friikannut asiasta. Et mun puolesta all good edelleen, ei nyt ahistuta tästä. Toki ihminen on niin itsekeskeinen et ajattelee et oispa kiva jos se ois ollut mulle mut jos ei ollut niin ookoo ja nou hätä. Okei ? Et älä sä nyt friikkaa siellä. Vai pitääkö tästä puhua irlinä 😅 ei kai . Voidaan kyllä puhuu jos haluut 

Mitä viestissä luki?

Jos sä kirjoitit sen, niin etkö itse tiedä? 

vai oletko myös toinen tekoälykatuja. Vai meinaatko sitä mun poistettua viestiä?

luulin, et sii

Ei vaan mitä tekoälyviestissä luki?

Vierailija
48557/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoälyyn viittaavat viestit hävisi - johtuuko moderoinnista vai siitä et kirjoittaja tuli tunnisteen vuoksi katumapäälle? 

hassu. 

Tekoälykatujalle vielä: en mä mitenkään säikähtänyt tai friikannut asiasta. Et mun puolesta all good edelleen, ei nyt ahistuta tästä. Toki ihminen on niin itsekeskeinen et ajattelee et oispa kiva jos se ois ollut mulle mut jos ei ollut niin ookoo ja nou hätä. Okei ? Et älä sä nyt friikkaa siellä. Vai pitääkö tästä puhua irlinä 😅 ei kai . Voidaan kyllä puhuu jos haluut 

Mitä viestissä luki?

Jos sä kirjoitit sen, niin etkö itse tiedä? 

vai o

On väliä, koska kaipaukseen liittyy tekoäly oleellisesti.

Vierailija
48558/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se näin meninikin, yllätys itellenikin. Ei pitänyt, kuhan vaan kysyin et mikä meininki.

Vierailija
48559/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se näin meninikin, yllätys itellenikin. Ei pitänyt, kuhan vaan kysyin et mikä meininki.

Saitko vastauksen?

Vierailija
48560/55805 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te taas selitätte? Ensin höpisette tarot ennustuksista ja ties mistä ja nyt tekoälystä.

Kunhan kiusaavat, eivät halua keskustella järkevästi mistään nykyisin. Ihan kummallista sakkia täällä ketjuissa.

Jonna, tämä ei edelleenkään ole keskusteluketju, vaan sille että lähetetään terveisiä henkilölle jota kaipaa.

Ketju on lukittu.