Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua itseäni. Olen tällä palstalla sinun takiasi. En haluaisi olla, mutta jostakin syystä tulen katsonaan näkyisikö merkkejä sinusta. Olet jollakin tavalla muodostunut pakkomielteeksi. Johtuuko se vain siitä, etten voi sinua saada ja ihminen haluaa juuri sitä? Olet kyllä kaunis ja ihana persoona, mutta on meissä todella paljon eroavaisuuksiakin, enkä ole yhtään varma olisimmeko sopivat toisillemme. Maailmassa on paljon naisia ja minustakin on aika moni kiinnostunut, mutta aina vaan sinua ajattelen. Tuskaista.
Onko teillä jotain samankaltaisuuksia?
On toki, mutta varmaan enemmän eroavaisuuksia.
Onko ne kriittisiä eroavaisuuksia? Siis sellaisia joilla on merkitystä? Toinen haluaa lapsi
Voisitko kertoa niistä muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua itseäni. Olen tällä palstalla sinun takiasi. En haluaisi olla, mutta jostakin syystä tulen katsonaan näkyisikö merkkejä sinusta. Olet jollakin tavalla muodostunut pakkomielteeksi. Johtuuko se vain siitä, etten voi sinua saada ja ihminen haluaa juuri sitä? Olet kyllä kaunis ja ihana persoona, mutta on meissä todella paljon eroavaisuuksiakin, enkä ole yhtään varma olisimmeko sopivat toisillemme. Maailmassa on paljon naisia ja minustakin on aika moni kiinnostunut, mutta aina vaan sinua ajattelen. Tuskaista.
Onko ne kriittisiä eroavaisuuksia? Siis sellaisia joilla on merkitystä? Toinen haluaa lapsi
Oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa voidaan nähdä.
??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kriittisiä. Aika pieniä juttuja loppupeleissä, mutta niitä on paljon
No sitten ei väliä, nehän vain lisää mielenkiintoa kun toinen on jännittävän erilainen 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kriittisiä eroavaisuuksia? Siis
Voisitko kertoa niistä muutaman.
t. Joku ihan eri
Vierailija kirjoitti:
Sinä alkoholisti ja hän absolutisti? Se olisi varma epäonnistuminen.
Lapsiasia on kaikkein kriittisin kaikista. Melkein minkä tahansa muun pystyy jotenkin sumplimaan mutta tossa ei ole kompromisseja
Suuri rakkaus = sanoja vauva ketjussa
Joissain luonteenpiirteissä pieni vastakkaisuus voi olla hyvä, mutta tietyt perusjutut kuten arvomaailma, elintavat, seksi, siisteyskäsitys ainakin hyvä kohdata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka onkin erille ;) t. eriltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä alkoholisti ja hän absolutisti? Se olisi varma epäonnistuminen.
Lapsiasia on kaikkein kriittisin kaikista. Melkein minkä tahansa muun pystyy jotenkin sumplimaan mutta tossa ei ole kompromisseja
Usko pois, on tyyppejä, jotka eivät pysty joustamaan periaatteistaan ja alkoholisti tai narkkari on kyllä sula mahdottomuus, ellei ole pysyvästi kuivilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki, m
Jos vaikka onkin erille ;) t. eriltä
No sitten ei varmaan kuulu tähän lankaankaan 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun kysyy tarkennusta johonkin ja sitten ei vastata.
Ei kaikki päivystä täällä useampaa tuntia putkeen. Minä saatan laittaa viestin, minkä jälkeen olen jo liikenteessä. Voi olla, että seuraavan kerran pääsen ketjuun illalla. Silloin yleensä selaan viestit läpi ja vastaan jos minun viestiin pyydetty tarkennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanille tai kasvisyöjälle voi olla diilbreikker tuo lihansyönti.
Minä sekasyöjänä en jaksaisi vegaania suhteessa, vaikka muutoin ei paljon kiinnosta, mitä kukin syö.
Vierailija kirjoitti:
Joissain luonteenpiirteissä pieni vastakkaisuus voi olla hyvä, mutta tietyt perusjutut kuten arvomaailma, elintavat, seksi, siisteyskäsitys ainakin hyvä kohdata :)
Ei siisteyskäsityksellä ole väliä muuta kuin jos asuu yhdessä. Sillä sen sijaan on väliä, haluaako molemmat asua yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanille tai kasvisyöjälle voi olla diilbreikker tuo lihansyönti.
Harvemmin, en ainakaan itse tunne ketään jolle olisi ja tunnen enemmän kasvis- kuin sekasyöjiä. Sekasyöjät vain luulee että se olis vegelle ongelma
Ei normaali kasvissyöjälle varmasti olekaan, mutta on "periaatteen ihmisiä" (niin kuin on monessa muussakin asiassa)
Mies kaipaa ruskeasilmäistä kaunotarta. Eräs yhdistävä tekijä: koulu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kaipasi eilen ruskeasilmäistä kaunokaista? Oliko nn vai mn?
Minä. nn
Vierailija kirjoitti:
Jatkan tähän. Mies olen, juu.
Luulen, että hän on esim. feminismin ja vasemmiston kannattaja. Minä en ollenkaan. Olen totta kai tasa-arvon kannalla, mutta en feminismin, joka on minusta vienyt yhteiskuntaa aivan vinoutuneeseen suuntaan. Vasemmiston ideologiasta en perusta yhtään, vaan kyllä kaikkien pitäisi tehdä mahdollisuuksien mukaan osansa. Luulen, että pystyisin olemaan aika pitkäänkin ymmärtäväinen ja asiallinen, vaikka näkemyksemme eivät kohtaisi. Ajan mittaan nuo näkemyserot saattaisi tulla esiin enemmän ja viedä meitä etäämmäksi toisistamme.
Tämä kolahti siinä mielessä, että voisin helposti kuvitella hänen ajattelevan musta noin. Tulis kyllä mielenkiintoinen keskustelu.
Ei mitään kriittisiä. Aika pieniä juttuja loppupeleissä, mutta niitä on paljon.