Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan vieläkin eksää

Vierailija
29.03.2025 |

Meillä on molemmilla perheet, puolisot ja lapsia. Olemme eronneet vuosia sitten. Aina kun näen hänet, huomaan, että rakkaus ei ole kadonnut. Mitenkään en ole tuonut sitä esiin, enkä tuo. Aikoinaan en voinut eroa estää. Hän halusi erota.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan sinua. En vain ole voinut sanoa... 💕

Vierailija
2/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet eksä. Hän ei kirjoittaisi vauvapalstalle. Mutta meitä on varmaan enemmänkin, jotka kaipaavat entisiä puolisoitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet eksä. Hän ei kirjoittaisi vauvapalstalle. Mutta meitä on varmaan enemmänkin, jotka kaipaavat entisiä puolisoitaan.

Kyllä se olen minä. Tiesin jotenkin, että olet täällä.

Vierailija
4/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä edelleen rakastan exäni hyviä puolia, vihaan ja kammoan hänen pimeää puoltaan. Ero oli ainoa oikea ratkaisu.

- N45

Vierailija
5/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä edelleen rakastan exäni hyviä puolia, vihaan ja kammoan hänen pimeää puoltaan. Ero oli ainoa oikea ratkaisu.

- N45

Hänessä Ei ole pimeää puolta. En oikein vieläkään tiedä ja ymmärrä, miksi ero tuli. Toki olin vihainen monta vuotta, mutta se oli rakkauden tunteiden peittelyä tai keino päästä niistä tunteista eroon. Ei onnistunut.

ap 

Vierailija
6/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiat selviksi. Jospa se siitä.

Vierailija
7/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhukaa asiat selviksi. Jospa se siitä.

En todellakaan puhu. Hänellä on perhe niin kuin minullakin. Ei meistä voisi tulla enää paria. Sitä paitsi en tiedä hänen tunteistaan, vaikka joitakin merkkejä välillä on. Saattaa olla omaa kuvitelmaani.

ap

Vierailija
8/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaks vaihtoehtoa. 

Joko antaa asian olla ja yrittää elää sen kanssa tai voit sen ottaa esille ja saada asian kanssa rauhan. 

Kannattaa myös käydä läpi mistä syistä tunteet ovat olemassa. 

Onko se tyytymättömyyttä nykyhetkeen, kaipuuta menneeseen, mutta miksi. 

Vierailija
9/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kaks vaihtoehtoa. 

Joko antaa asian olla ja yrittää elää sen kanssa tai voit sen ottaa esille ja saada asian kanssa rauhan. 

Kannattaa myös käydä läpi mistä syistä tunteet ovat olemassa. 

Onko se tyytymättömyyttä nykyhetkeen, kaipuuta menneeseen, mutta miksi. 

Tämä on hyvä neuvo. Olen tyytymätön nykyhetkeen ja kaipaan menneeseen. Aikaan, jolloin olimme yhdessä liittyy paljon onnellisia aikoja. 

Vierailija
10/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vielä miettimään tuota vaihtoehtoa, että kerron hänelle tunteistani. Melkein jo laitoin viestin. En kuitenkaan uskaltanut. Mitä, jos hän suunnilleen nauraa minulle? En ehkä kestäisi. Vaikka hänellä olisi tunteita myös, hän tuskin niistä kertoisi. Silloin tällöin viestittelemme niitä näitä. Silloin minusta tuntuu, että neutraalien viestien väleissä on muutakin. Sellainen naisen vaisto. Mutta niin, meillä on puolisot ja perheet. Omalta puoleltani tämä on sitäkin, että haluaisin sen perheen takaisin, joka minulla joskus oli.

Vierailija
11/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemusta eksän kaipaamisesta? Tarkoitan pitkäaikaista eksää, jonka kanssa on ollut perhe. Onko joku palannut yhteen ja miten se tapahtui? Miten kävi nyksille ja mahdollisille perheille?

Vierailija
12/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin vielä miettimään tuota vaihtoehtoa, että kerron hänelle tunteistani. Melkein jo laitoin viestin. En kuitenkaan uskaltanut. Mitä, jos hän suunnilleen nauraa minulle? En ehkä kestäisi. Vaikka hänellä olisi tunteita myös, hän tuskin niistä kertoisi. Silloin tällöin viestittelemme niitä näitä. Silloin minusta tuntuu, että neutraalien viestien väleissä on muutakin. Sellainen naisen vaisto. Mutta niin, meillä on puolisot ja perheet. Omalta puoleltani tämä on sitäkin, että haluaisin sen perheen takaisin, joka minulla joskus oli.

Et helvetissä rupea leikkimään tulella. M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi