Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
43621/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän liikaa pelinappuloita pöydällä tässä "meidän" kokonaisuudessa. Mun mielestä.

Niin onkin. Järki käskee koko ajan unohtamaan. Siksi en ymmärräkään tässä itseäni, että miksi vaan ajattelen sinua.

Uskalsin kirjoittaa hieman tunnisteellisesti tänään, koska tämä on tulossa nyt loppuun muutenkin, toivottavasti.

Mikäs sen loppuun ajaa? Ei se järkeilemällä ainakaan lopu, usko kokemusta. Eri

Etäisyyden ottaminen ja suhde jonkun toisen kanssa. Luulisi tepsivän. Sama

Vierailija
43622/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millään pelinappuloiden määrällä ei ole merkitystä, jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja haluaa toisensa. Jotta tällainen on mahdollista, pitää jonkun olla huonosti niissä edellisissä/ olemassaolevissa suhteissa, jolloin niistä on myös helpompaa lähteä.

Niin. Kun toisella ei ole huonosti, ei ole mitään syytä lähteäkään. Silloin pelkkä rakkaus, mitä se ikinä onkaan, ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43623/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän liikaa pelinappuloita pöydällä tässä "meidän" kokonaisuudessa. Mun mielestä.

Niin onkin. Järki käskee koko ajan unohtamaan. Siksi en ymmärräkään tässä itseäni, että miksi vaan ajattelen sinua.

Uskalsin kirjoittaa hieman tunnisteellisesti tänään, koska tämä on tulossa nyt loppuun muutenkin, toivottavasti.

Lol, ei tepsi. Sama

Vierailija
43624/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puolestaan kiinnostaa, mihin pelinappuloilla viitattiin.

Vierailija
43625/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩🏫💞👨🏼🏫

Vierailija
43626/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun ei ole oikeutta sanoa mielipiteinäni eikä ilmaista kuin joitakin tunnetilojani.

Vierailija
43627/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itsekään mitä kirjoittaja niillä tarkoitti, mutta keksin montakin pelinappulaa meidän tilanteesta. En lähde niitä tähän kirjoittamaan. Eikä ole edes väliä kuka minulle täällä vastaili. On kirkastanut omia ajatuksia tämä palstalle kirjoittelu. Saman olisi tietysti voinut tehdä vaikka paperille.

Vierailija
43628/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kohtaan olet jyrkkä muuri.

Vierailija
43629/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millään pelinappuloiden määrällä ei ole merkitystä, jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja haluaa toisensa. Jotta tällainen on mahdollista, pitää jonkun olla huonosti niissä edellisissä/ olemassaolevissa suhteissa, jolloin niistä on myös helpompaa lähteä.

Missä suhteissa? Ei meidän pelinappulat ainakaan mitään suhteita ole :D

Vierailija
43630/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi edellisestä katseiden vaihdosta eikä ole mennyt päivääkään ettetkö olisi mielessä pyörähtänyt. Talviaikaan siirtyminen kuvastaa aika hyvin sitä, millaiseen tunnelmaan on onnistuttu kietoutumaan. Kaipaan kovasti lämpöistä olemusta.

Vierailija
43631/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itsekään mitä kirjoittaja niillä tarkoitti, mutta keksin montakin pelinappulaa meidän tilanteesta. En lähde niitä tähän kirjoittamaan. Eikä ole edes väliä kuka minulle täällä vastaili. On kirkastanut omia ajatuksia tämä palstalle kirjoittelu. Saman olisi tietysti voinut tehdä vaikka paperille.

Jep, toi on tän palstan tarkoitus ainakin mulle. En todellakaan etsi täältä ketään ihmisiä vaan hahmottelen omia ajatuksia. Sivusta

Vierailija
43632/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ja minun välissä on jyrkkä muuri, joka ei enää edes tervehdi. Mitähän lie siellä on puhuttu? Joka tapauksessa en halua sotkea enempää.

Vierailija
43633/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInua kohtaan olet kuin pieru saharassa.

Vierailija
43634/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ollut tulossa loppuun niin kauan kuin on ollut olemassakin, vaikka mikään ei koskaan edes alkanut. Selkeetä settiä. 

Vierailija
43635/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

m92 mielessä 🥰

Vierailija
43636/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kumppanisi alistuvaa tyyppiä vai onko hänellä oikeus sanoa ja vaikuttaa asioihin?

Mikä kumppani?

Vierailija
43637/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInua kohtaan olet kuin pieru saharassa.

Voisin tehdä pitkän listan solvauksistasi. Sellainen kiltti mies.

Vierailija
43638/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kun ei ole oikeutta sanoa mielipiteinäni eikä ilmaista kuin joitakin tunnetilojani.

Sinä kun et niitä muutenkaan ikinä oikeasti ilmaisisi. Eikö näin ole?

Kiukuttelet vain täällä kuin joku hienostomamman Sir. Pudel toinen joka ei saanut juuri haluamaansa koiran ruokaa.

Heh. Jos olisit hän, niin kysyisin, kumpiko meistä on jotakin yrittänyt ilmaista irl?

Oliko muita viehättäviä mielikuvia minusta? Eilen olin noita, nyt puudeli.

No onneksi olenkin ohis koska tiedän että minä ainakin ilmaisen aina asiat irl ja ettei minulle ole kukaan ilmaissut irl jotain nyt lähiaikoina.

Vierailija
43639/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiot siis hommata laastarin? En ole koskaan kuullut että kenelläkään toimisi, mutta onnea matkaan!

Vierailija
43640/55805 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joskus viittasi peleihin irl. Siinä avautui hänen ajatusmaailmansa. 

Ketju on lukittu.