Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun kysyy tarkennusta johonkin ja sitten ei vastata.
Ei kaikki päivystä täällä useampaa tuntia putkeen. Minä saatan laittaa viestin, minkä jälkeen olen jo liikenteessä. Voi olla, että seuraavan kerran pääsen ketjuun illalla. Silloin yleensä selaan viestit läpi ja vastaan jos minun viestiin pyydetty tarkennusta.
Eikä kaikki edes halua antaa mitään tarkennusta kenellekään. En itse ainakaan koe että mun kaipailuni täällä kenellekään kuuluu ja sitähän voi vaikka kokeilla itse antaa tunnisteita, jos tuntuu että kukaan ei vastaile pelkkiin loputtomiin yksisuuntaisiin kysymyksiin.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki päivystä täällä useampaa tuntia putkeen. Minä saatan laittaa viestin, minkä jälkeen olen jo liikenteessä. Voi olla, että seuraavan kerran pääsen ketjuun illalla. Silloin yleensä selaan viestit läpi ja vastaan jos minun viestiin pyydetty tarkennusta.
Minä pomppaan yleensä vaan suoraan viimeisimmälle sivulle enkä lue niitä mitä tullut välissä :D Täällä kuitenkin pitkälti samat setit toistuu jatkuvasti päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen, joten ei menetä mitään jos osallistuu aina lähinnä niihin viimeisimpiin juttuihin ja lukee tyyliin viimeisimmän tai muutaman viimeisimmän sivun.
Vierailija kirjoitti:
Mies kaipaa ruskeasilmäistä kaunotarta. Eräs yhdistävä tekijä: koulu.
Meillä myös Koulu. t. n
Vierailija kirjoitti:
Tää riutuu ikävään
Ketä?
Aivan sama onko vegaani vai barbaari
Kiva, että olette noin avarakatseisia ja käy ruoka kuin ruoka. Sitten kun setä tarjoaa lohta ei kuotenkaan kelpaa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kaikki edes halua antaa mitään tarkennusta kenellekään. En itse ainakaan koe että mun kaipailuni täällä kenellekään kuuluu ja sitähän voi vaikka kokeilla itse antaa tunnisteita, jos tuntuu että kukaan ei vastaile pelkkiin loputtomiin yksisuuntaisiin kysymyksiin.. ;)
Jotkut kirjoittaa tunnisteellisia ja siksi kysellään tarkennusta.
Miehelle, joka opettaa mun "lapset" tanssimaan: 🔥💋
Vähän liikaa pelinappuloita pöydällä tässä "meidän" kokonaisuudessa. Mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan ole kovin avarakatseinen ruoan suhteen, tai siinä on tietyt rajat. On olemassa ruokia jotka oikein syvästi ällöttää ja joiden haju tuntuu pahalta. Joskus yksi entinen kaveri kokkaili keittiössäni niitä ällösafkojaan ja tuntui, että koko keittiö oli sen jälkeen likainen ja kämpässä kärysi ällö. Että sellasten ruokien tekeminen ei ainakaan hyvä olisi.
Toinen tuttu tekee kans jotenkin intuitiivisesti ällöttäviä ruokia ja olen luullut sen johtuvan jostain ällöistä valmiskastikkeista ja ihme soosseista yms., mutta kun sain tietää ettei hän pese käsiään edes vessassa käytyään, niin eipä se ihme etten ole halunnut hänen tekemiä ruokia syödä.
MIKSI kerrot asiasta tänne? Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle lukee otsikossa.
"On kokattava niistä aineksista, joita on saatavilla - tai oltava nälkäinen."
Tarja Halonen
Tässä näkee, mitä mikäkin merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa pelinappuloita pöydällä tässä "meidän" kokonaisuudessa. Mun mielestä.
Niin onkin. Järki käskee koko ajan unohtamaan. Siksi en ymmärräkään tässä itseäni, että miksi vaan ajattelen sinua.
Uskalsin kirjoittaa hieman tunnisteellisesti tänään, koska tämä on tulossa nyt loppuun muutenkin, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan?
Vierailija kirjoitti:
Kui? Kuten?
Iskämasu miehet on niin ihqui.
Millään pelinappuloiden määrällä ei ole merkitystä, jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja haluaa toisensa. Jotta tällainen on mahdollista, pitää jonkun olla huonosti niissä edellisissä/ olemassaolevissa suhteissa, jolloin niistä on myös helpompaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin. Järki käskee koko ajan unohtamaan. Siksi en ymmärräkään tässä itseäni, että miksi vaan ajattelen sinua.
Uskalsin kirjoittaa hieman tunnisteellisesti tänään, koska tämä on tulossa nyt loppuun muutenkin, toivottavasti.
Mikäs sen loppuun ajaa? Ei se järkeilemällä ainakaan lopu, usko kokemusta. Eri
💞