Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
42301/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen tuntuma, että kaivattu ei voi olla huono sängyssä. Hänessä on niin vahva seksuaalienergia läsnä. Olisipa joskus mahdollisuus kokea. En minä silti pidä häntä seksiobjektina. Seksiä enemmän haluaisin maata sängyllä ja kuunnella rauhassa, mitä hänellä on sanottavaa ja kertoa omaa saagaani. Haluaisin jälleen tuntea meidän yhteyden, joka oli vahva. Hyvä viikonloppua sinulle, rakas.<3

Voisin kuvitella tämän olevan kaivattuni kirjoittama, pieni maistiainen ajatusmaailmastaan. Kaikin puolin järkevän, sillä tavalla miehekkäästi herkän oloisen tyypin tekstiä. Ihanan nautinnollista viikonloppua sinullekin. 🤗

En ole mies. Mutta sinullekin mukavaa viikonloppua. T. Ap, nainen

Vierailija
42302/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ilta päätän, että huomenna jaksan. Voimia ei tule päättäen.

Samat on oireet! Päätetään, et kaukoparannetaan toisemme. Jaksaa, jaksaa! Tsemppiä!

Kiitos, samoin sinulle! Kaikenlaista on yritetty, mutta hidasta on toipuminen. Ehkä tämä väsymysten välinen hoitomuoto tuo avun. Voimia!

Kiitos, jo pelkkä viestisi antoi voimia! Päivä päivältä mennään eteenpäin ja voimistutaan. Päätetään näin. Hyvää päivän jatkoa hyväntekijäni. 👍

Eipä ole ennen hyväntekijäksi nimitettykään. Nyt sain arvonimen aika helpolla. Virtaa sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42303/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen tuntuma, että kaivattu ei voi olla huono sängyssä. Hänessä on niin vahva seksuaalienergia läsnä. Olisipa joskus mahdollisuus kokea. En minä silti pidä häntä seksiobjektina. Seksiä enemmän haluaisin maata sängyllä ja kuunnella rauhassa, mitä hänellä on sanottavaa ja kertoa omaa saagaani. Haluaisin jälleen tuntea meidän yhteyden, joka oli vahva. Hyvä viikonloppua sinulle, rakas.<3

Tämä olisi tavallaan kamala, jos olisi kaivattuni sanomaa. Siltä osin, että hän odottaisi jotain ylivertaisen hienoa sängyssä ja sitähän minä en ole, tai en ainakaan usko näin. Odottaisi vaan sitä huomiota "mikäs lahna se siinä alla makaa". Lisänä ei onnistuisi suuseksi, eikä kakkonen. Nyt kun alan tarkemmin miettiä niin kyllä olisin pettymys. Pettymys nro 1 ja näitähän riittää. 

Kuulostat niin lamalta, että fiilis laskee, onneksesi sanoit tuon vain anonyyminä täällä. Ehkä reipastut hieman ja lakkaat olemasta asenteiltasi rajoittunut, ts. mikään ei onnistu, paitsi alla lahnana.  

Vierailija
42304/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei kannata haaveilla mistään kaivatusta. Pettymys saattaisi olla suuri, kuten sinä olisit minulle. Kakkosta en kaipaa, mutta suuseksiä kylläkin, antavana ja ottavana osapuolena.

Tuo ei ollut Ap:lta. Älkää vastailkaa väärinä henkilöinä, kiitos 

En minä ap:nä esiintynytkään. 

Pitää merkitä olevansa sivusta, jos ei ole aloittaja, jotta keskustelua pystyy jotenkin seuraamaan. eri

Vierailija
42305/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei kannata haaveilla mistään kaivatusta. Pettymys saattaisi olla suuri, kuten sinä olisit minulle. Kakkosta en kaipaa, mutta suuseksiä kylläkin, antavana ja ottavana osapuolena.

Pitää merkitä olevansa sivusta, jos ei ole aloittaja, jotta keskustelua pystyy jotenkin seuraamaan. eri

Kannattaa keskustella irl kaivatun kanssa niin ei tarvi jännittää sivu, eri, jne kirjoittajia.

Vierailija
42306/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskustella irl kaivatun kanssa niin ei tarvi jännittää sivu, eri, jne kirjoittajia.

Kannattaa pysyä poissa palstalta, jos ei osaa alkeellistakaan koodistoa. 😉 sama eri

Vierailija
42307/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi tavallaan kamala, jos olisi kaivattuni sanomaa. Siltä osin, että hän odottaisi jotain ylivertaisen hienoa sängyssä ja sitähän minä en ole, tai en ainakaan usko näin. Odottaisi vaan sitä huomiota "mikäs lahna se siinä alla makaa". Lisänä ei onnistuisi suuseksi, eikä kakkonen. Nyt kun alan tarkemmin miettiä niin kyllä olisin pettymys. Pettymys nro 1 ja näitähän riittää. 

No mutta, voin luvata tekstisi perusteella, että en missään nimessä ole kaivattusi. Kakkosjutut eivät esimerkiksi kuulu tähän, eivätkä kiinnosta. Jos teillä on vahva kemia, eiköhän seksihommat toimisi sinulla ja kaivatullasi. Ja muuten, sivuvinkkinä, lisää itseluottamusta! Itsevarmuus lisää myös onnistumisen mahdollisuuksia. Ap

Minulle tuosta "kaivattu ei voi olla huono sängyssä" kohdasta vaan tuli mielikuva kaikenlaisesta seksistä. Myös sellaisesta johon en itse pystyisi. Jospa hän odottaisi jotain erikoista seksihurjastelijaa. Tietystä syystä kun minusta olisi voinut saada sellaisen kuvan. Tai joku luonut sellaisen kuvan. Hyvää viikonloppua sinulle. 

Vierailija
42308/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten Ap kirjoittaa loppuun Ap. Jorma

Vierailija
42309/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksaa viikonvaihdetta ihanimmalle! Olet vapaasi ansainnut. 😚

Vierailija
42310/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Partani voisi kutitella välilihaasi.

Parta raapii, myös reisiä.

Kyllä nyt vähän karvapeitettä pitää olla. 🤭 - sivusta

Vierailija
42311/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselta naiselle?

Vierailija
42312/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, vilkuilen ikkunasta kuin tonttu, kun nukut.

Tämä tonttu ei saanut nukutuksi, kun ajatteli kaivattuaan tonttuilemassa ikkunansa alla...

Vierailija
42313/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ilta päätän, että huomenna jaksan. Voimia ei tule päättäen.

Samat on oireet! Päätetään, et kaukoparannetaan toisemme. Jaksaa, jaksaa! Tsemppiä!

Kiitos, samoin sinulle! Kaikenlaista on yritetty, mutta hidasta on toipuminen. Ehkä tämä väsymysten välinen hoitomuoto tuo avun. Voimia!

Kiitos, jo pelkkä viestisi antoi voimia! Päivä päivältä mennään eteenpäin ja voimistutaan. Päätetään näin. Hyvää päivän jatkoa hyväntekijäni. 👍

Eipä ole ennen hyväntekijäksi nimitettykään. Nyt sain arvonimen aika helpolla. Virtaa sulle!

Kerta se on ensimmäinenkin.  😅 Jatka/ jatketaan samaan malliin!

Vierailija
42314/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, vilkuilen ikkunasta kuin tonttu, kun nukut.

Tämä tonttu ei saanut nukutuksi, kun ajatteli kaivattuaan tonttuilemassa ikkunansa alla...

Minulla ei ole tontuista ikkunan takana pelkoa, koska on rullaverho ja paksu verho, enkä nuku maan tasalla. Sinne ei tonttujen silmät näe. Sivusta. 

Vierailija
42315/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet taas mielessäni, kuinkas muutenkaan... 🥴

Vierailija
42316/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opin tänään palstalla, että hyvä seksi on anaalia, akrobatiaa ja sirkustemppuja. Pitääpä kokeilla ensikerralla.

Kukaan ei ole sellaisesta puhunut. Hyvä sängyssä-kommentoija ei tuonut millään tavalla esille, mikä on sitä hyvää sänkytaitoa. Meidän kohdalla uskon, että vahva kemia johdattelisi oikeilta tuntuviin juttuihin. 

Se oli ihan puhdasta sarkasmia. Tiedän kaiken hyvästä seksistä ja mistä se nautinto oikeasti lähtee.

Vierailija
42317/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa <3

MM

Vierailija
42318/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L-naista saispa lipaista.

Vierailija
42319/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
42320/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L-naista saispa lipaista.

Pitäis olla aika pitkä kieli, että tänne asti ylttäis.

Ketju on lukittu.