Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mun tyypille ihanaa viikonloppua! Nyt lähden lataamaan akkuja, joten seuraava viesti myöhemmällä.
Sinne missä puhtaan taivaan alla uusi tie..🎼
Vierailija kirjoitti:
Punainen sopii sulle ;)
??
P.u.nainen sopii mulle. (Paras, unohtumaton)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen tuntuma, että kaivattu ei voi olla huono sängyssä. Hänessä on niin vahva seksuaalienergia läsnä. Olisipa joskus mahdollisuus kokea. En minä silti pidä häntä seksiobjektina. Seksiä enemmän haluaisin maata sängyllä ja kuunnella rauhassa, mitä hänellä on sanottavaa ja kertoa omaa saagaani. Haluaisin jälleen tuntea meidän yhteyden, joka oli vahva. Hyvä viikonloppua sinulle, rakas.<3
Naiselta naiselle?
Oli joo.ap
Vierailija kirjoitti:
Punainen sopii sulle ;)
Sinä siis. En ole pitkään aikaan pystynyt pitämään punaista. Lainavaate.
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisuudesta puheen ollen, onko kenelläkään suositella ninjajutuista kiinnostuneelle mitään luettavaa kaunokirjallisuutta feodaaliajan Japanista? Kauhua lukuunottamatta kaikki kaunon genret käyvät.
Shogun. Musashi.
Vierailija kirjoitti:
Sinne missä puhtaan taivaan alla uusi tie..🎼
Mitä tapahtuu jos lähdet 🎼
Vierailija kirjoitti:
Outoa että täällä toisinaan kehuskellaan itseään tai parisuhdettaan, mutta ei ole osunut silmään, että kukaa kehuskelisi seksielämällään.
I don't kiss and tell.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että täällä toisinaan kehuskellaan itseään tai parisuhdettaan, mutta ei ole osunut silmään, että kukaa kehuskelisi seksielämällään.
Privaatti seksielämäni ei tähän ketjuun kuulu millään lailla. Siksi en ole kertaakaan sillä kehuskellut, vaikka kaikki siihen liittyvä on fine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Privaatti seksielämäni ei tähän ketjuun kuulu millään lailla. Siksi en ole kertaakaan sillä kehuskellut, vaikka kaikki siihen liittyvä on fine.
Entäs yleinen seksielämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Noin kilttejä miehiä on vielä olemassa, jäit mieleen niin positiivisesti. Mitähän ajattelet musta nyt.
Tykkään. Mietin kuitenkin menetinkö jonkin tilaisuuden ja epätietoisuus harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun on pakko mennä
Selevä
Hyvää viikonloppua ihanimmalle. Toivottavasti nähdään maanantaina.
Kalle
Sinun pitäisi ottaa se kohteliaisuutena
Että puhun kaikille täällä paitsi sinulle
Ja seurauksia kannattaa miettiä
Kun kosketat kättäni pimeässä huoneessa
Nähdäänko huomenna suosikkikollegani 😚
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänko huomenna suosikkikollegani 😚
Missä voitaisiin nähdä?
Kun on pakko mennä