Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Iltapäivää nainen, oon kulkupelissä matkalla paikkaan, jossa vaihdan vaunuja ja jatkan edelleen sinnepäin. Aattelen siua.
Vierailija kirjoitti:
Meni ruokahalut.
mmiks
Vierailija kirjoitti:
Meni ruokahalut.
Ai miksi miksi miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni ruokahalut.
Ai miksi miksi miksi?
Jotkut ****** varmaan itse tietävät.
Vierailija kirjoitti:
L-naista saispa lipaista.
Jäätelökausi meni jo. Eräs vois kyllä hipaista...
Outoa että täällä toisinaan kehuskellaan itseään tai parisuhdettaan, mutta ei ole osunut silmään, että kukaa kehuskelisi seksielämällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes tiedä mistään mitään. Et tiedä, että olen ajatellut sinua 24/7365 since enpä kerro. Muistan sinusta jokaisen yksityiskohdan, vuorosanan, pelot, toiveet, kiinnostuksen kohteet. Hyvä muisti ja ripaus tykkäystä ja rakkautta sen sai aikaan. Mutta et tule koskaan tietämään, kjähkjäh.
Voin vain arvailla, kiäh kiäh😃
Suotta omit. Oli nn, minua nuoremmalle.
Luulet tietäväsi ;)
En kaipaa täällä ketään, jonka kanssa on viestiyhteys IRL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sait kaivatulta viimeksi? Jos olet saanut jtn
Oon saanu vaan muutaman kimppakyydin ja vinkkejä lapsiarkeen, kuulostaa ehkä ankealta mutta arvostan!
Jos jähmettyy jonkin tilanteen edessä on hyvä, että on joku, jonka kanssa pallotella asioita ja joka ehkä itsekin tajuaa, mitä toinen käy läpi. Vertaistuki.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa täällä ketään, jonka kanssa on viestiyhteys IRL.
Joo, se on huomattu kun alapeukutat jokaista viestiä joka liittyy viestiyhteyteen irl.
Nyt sotket toiseen, kuten hänkin joka tunnistaa mutta ei tunnista kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset pitävät ärsyttävänä sitä, johon ovat ihastuneet. Täällä tosiaan helposti sotkee ihmiset toisiinsa. Itse suhtaudun niin, että ajattelen kaikkien kaipaavan samaa kuin itsekin. Silloin on helpotus, kun huomaa, ettei niin olekaan, vaan joku kaipaa jotakuta muuta. 😆
Vierailija kirjoitti:
Just. Keksi sinäkin hyödyllisempää puuhaa kuin moisten kirjoittelu.
Noin kilttejä miehiä on vielä olemassa, jäit mieleen niin positiivisesti. Mitähän ajattelet musta nyt.
Mammojen pahaolo näkyy ketjussa kaipuuna.
Hyvää viikonloppua ihanalle ihastukselleni 💕 Hellä halaus 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sait kaivatulta viimeksi? Jos olet saanut jtn
Oon saanu vaan muutaman kimppakyydin ja vinkkejä lapsiarkeen, kuulostaa ehkä ankealta mutta arvostan!
Jos jähmettyy jonkin tilanteen edessä on hyvä, että on joku, jonka kanssa pallotella asioita ja joka ehkä itsekin tajuaa, mitä toinen käy läpi. Vertaistuki.
Sitähän se. Kultaakin kalliimpaa. Olisi ihan parasta jos voisi jakaa arjen tällaisen ihmisen kanssa.
Meni ruokahalut.