Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jokaviikkoisen pettymyksen jälkeen odottaa että jospa seuraavalla kerralla. 🤦🏽
You can't hurry love
No, you just have to wait 🎶
Kahvitauko ja hetki ajatella sinua. Eilen oli hulinapäivä, enkä ehtinyt kovin montaa viestiä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa viikonloppua kaipaamalleni :)
Kiitos, sullekin sitä samaa.
Onko mitään tekemistä viikonlopuksi suunniteltu?
Vierailija kirjoitti:
Et edes tiedä mistään mitään. Et tiedä, että olen ajatellut sinua 24/7365 since enpä kerro. Muistan sinusta jokaisen yksityiskohdan, vuorosanan, pelot, toiveet, kiinnostuksen kohteet. Hyvä muisti ja ripaus tykkäystä ja rakkautta sen sai aikaan. Mutta et tule koskaan tietämään, kjähkjäh.
Voin vain arvailla, kiäh kiäh😃
Pesen tukan, syön aamusen ja lähen paikkakunnalleis nainen. Kivaa päivää rakas.
Kahvittelen, herkuttelen suklaapatukalla ja ajattelen herkkää Anskua.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä jotenkin outo sitten?
Oot just hyvä noin 😊
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta päätän, että huomenna jaksan. Voimia ei tule päättäen.
Ihminen voimantuu tekemällä arvojensa, unelmiensa, vahvuuksiensa ja kykyjensä mukaisia voimavaroja kartuttavia asioita jotka lisäävät elämänhallinnan tunnetta pikkuhiljaa. Itsemyötätuntoa ja omia rajoja kuunnellen --- itseään välillä haastaen.
Olipa sumuinen aamu🤍 Vapaa viikonloppu pitkästä aikaa. Jippiiiii. Nyt kahvia ja hommat jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes tiedä mistään mitään. Et tiedä, että olen ajatellut sinua 24/7365 since enpä kerro. Muistan sinusta jokaisen yksityiskohdan, vuorosanan, pelot, toiveet, kiinnostuksen kohteet. Hyvä muisti ja ripaus tykkäystä ja rakkautta sen sai aikaan. Mutta et tule koskaan tietämään, kjähkjäh.
Voin vain arvailla, kiäh kiäh😃
Suotta omit. Oli nn, minua nuoremmalle.
Vierailija kirjoitti:
Näkisimmepä.
Näkisimpä että olisi pelkästään minusta kiinni näkeminen. En vain näe, että sinä näkisit näin.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You can't hurry love
No, you just have to wait 🎶
Eikä kuoleman lähestymistä pysäyttää. Siinä välissä pitäisi ehtiä rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mitään ei tapahtunut meidän välillä.
Olisipa vain tapahtunut. Olisi jotakin erittäin villiä, mitä muistella vanhuusvuosina. No, toisaalta, onhan elämässäni tapahtunut muutenkin erittäin paljon kiinnostavia ja villejä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta päätän, että huomenna jaksan. Voimia ei tule päättäen.
Samat on oireet! Päätetään, et kaukoparannetaan toisemme. Jaksaa, jaksaa! Tsemppiä!
Kiitos, samoin sinulle! Kaikenlaista on yritetty, mutta hidasta on toipuminen. Ehkä tämä väsymysten välinen hoitomuoto tuo avun. Voimia!
Kiitos, jo pelkkä viestisi antoi voimia! Päivä päivältä mennään eteenpäin ja voimistutaan. Päätetään näin. Hyvää päivän jatkoa hyväntekijäni. 👍