Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
42281/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mitään ei tapahtunut meidän välillä.

Miksi ajattelet yhtäkkiä niin?

Vierailija
42282/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa viikonloppua kaipaamalleni :)

Kiitos, sullekin sitä samaa. 

Onko mitään tekemistä viikonlopuksi suunniteltu?

Kiitos. Epäilenpä ettet ole hän, mutta kivaa viikonloppua myös sulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42283/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoille huomenet. Vielä loppurutistus ennen vkl vapaata.

Onnekkaita te miehet kun on tuollaisia vkl-vapaita. Naisvaltaisilla aloilla nuo vkl on useinkin hyvin työntäyteisiä..

Vierailija
42284/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen tuntuma, että kaivattu ei voi olla huono sängyssä. Hänessä on niin vahva seksuaalienergia läsnä. Olisipa joskus mahdollisuus kokea. En minä silti pidä häntä seksiobjektina. Seksiä enemmän haluaisin maata sängyllä ja kuunnella rauhassa, mitä hänellä on sanottavaa ja kertoa omaa saagaani. Haluaisin jälleen tuntea meidän yhteyden, joka oli vahva. Hyvä viikonloppua sinulle, rakas.<3

Vierailija
42285/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, jäi hyvä mieli viikonlopuksi. Kivaa viikonloppua sulle 🤗

Vierailija
42286/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen tuntuma, että kaivattu ei voi olla huono sängyssä. Hänessä on niin vahva seksuaalienergia läsnä. Olisipa joskus mahdollisuus kokea. En minä silti pidä häntä seksiobjektina. Seksiä enemmän haluaisin maata sängyllä ja kuunnella rauhassa, mitä hänellä on sanottavaa ja kertoa omaa saagaani. Haluaisin jälleen tuntea meidän yhteyden, joka oli vahva. Hyvä viikonloppua sinulle, rakas.<3

Tämä olisi tavallaan kamala, jos olisi kaivattuni sanomaa. Siltä osin, että hän odottaisi jotain ylivertaisen hienoa sängyssä ja sitähän minä en ole, tai en ainakaan usko näin. Odottaisi vaan sitä huomiota "mikäs lahna se siinä alla makaa". Lisänä ei onnistuisi suuseksi, eikä kakkonen. Nyt kun alan tarkemmin miettiä niin kyllä olisin pettymys. Pettymys nro 1 ja näitähän riittää. 

Vierailija
42287/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että pyytäisit anteeksi tai edes pahoittelisit toimintaasi mistä sait huomautuksen.

Vierailija
42288/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi tavallaan kamala, jos olisi kaivattuni sanomaa. Siltä osin, että hän odottaisi jotain ylivertaisen hienoa sängyssä ja sitähän minä en ole, tai en ainakaan usko näin. Odottaisi vaan sitä huomiota "mikäs lahna se siinä alla makaa". Lisänä ei onnistuisi suuseksi, eikä kakkonen. Nyt kun alan tarkemmin miettiä niin kyllä olisin pettymys. Pettymys nro 1 ja näitähän riittää. 

No mutta, voin luvata tekstisi perusteella, että en missään nimessä ole kaivattusi. Kakkosjutut eivät esimerkiksi kuulu tähän, eivätkä kiinnosta. Jos teillä on vahva kemia, eiköhän seksihommat toimisi sinulla ja kaivatullasi. Ja muuten, sivuvinkkinä, lisää itseluottamusta! Itsevarmuus lisää myös onnistumisen mahdollisuuksia. Ap

Vierailija
42289/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että pyytäisit anteeksi tai edes pahoittelisit toimintaasi mistä sait huomautuksen.

Enpä ole koskaan saanut mistään huomautusta, enkä tule saamaan. Pyrin aina tekemään oikein.

Vierailija
42290/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you were a sinner, I could make you believe...

Vierailija
42291/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei kannata haaveilla mistään kaivatusta. Pettymys saattaisi olla suuri, kuten sinä olisit minulle. Kakkosta en kaipaa, mutta suuseksiä kylläkin, antavana ja ottavana osapuolena.

Vierailija
42292/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👹👺🤣 Sabotööri!

Vierailija
42293/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ei kannata haaveilla mistään kaivatusta. Pettymys saattaisi olla suuri, kuten sinä olisit minulle. Kakkosta en kaipaa, mutta suuseksiä kylläkin, antavana ja ottavana osapuolena.

Tuo ei ollut Ap:lta. Älkää vastailkaa väärinä henkilöinä, kiitos 

Vierailija
42294/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan saanut mistään huomautusta, enkä tule saamaan. Pyrin aina tekemään oikein.

Hyvä.

Vierailija
42295/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ollut Ap:lta. Älkää vastailkaa väärinä henkilöinä, kiitos 

En minä ap:nä esiintynytkään. 

Vierailija
42296/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkaa alin vauvailu.... puuteincelit ja lihavat tantat kettuilee toisten hyvistä panoista.

Vierailija
42297/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa sinun suunnaltasikin.

Vierailija
42298/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella tämän olevan kaivattuni kirjoittama, pieni maistiainen ajatusmaailmastaan. Kaikin puolin järkevän, sillä tavalla miehekkäästi herkän oloisen tyypin tekstiä. Ihanan nautinnollista viikonloppua sinullekin. 🤗

Vierailija
42299/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Partani voisi kutitella välilihaasi.

Parta raapii, myös reisiä.

Vierailija
42300/55805 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeepä nyt tiukkaa. Tekisi niiiiiin paljon mieli laittaa sulle viestiä ja kysyä nähtäiskö joku viikonloppu, jos olisit(te) ajelemassa tännepäin. En usko että sulla on mitään hajua että oon näin höperössä tilassa sun vuoksesi. 

Ketju on lukittu.