Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
41941/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko sinä autisti, mutta epäilen puolisoni olevan. Miehelle.

Tosin autismi ei sinällään minua haittaa jos se rasittavuus ei mene ihan yli. 

Älykkyysosamäärä ei riitä autismin kirjolla oloon (ISTJ). Olen ISFP-T eli hypersensitiivinen foobinen sulkeutunut esteetikko. Toisin sanoen kätken ujon identiteettini rooleihin. Jotain mitä tosiasialliset autistit ja autistijankuttajat eivät osaa tehdä ;-)

Olet hyvin tietoinen itsestäsi, osaan kuvitella persoonallisuuttasi. Olisi mielenkiintoista tavata kaltaisesi ihminen. Sivusta.

Vierailija
41942/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jälleen näitä päiviä, että mistähän nyt tuulee.  Jokaisella omat agendansa, mutta eivät kyseiset agendat taida ainakaan minun edukseni olla. Enemmänkin kannustamiseksi ja testailuksi sen suhteen uskonko vai enkö usko.

* kannustamisen sijaan lannistamiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41943/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettei susta ole t-paitakuvaa. Sinähän voisit lähettää mulle sellaisen. 💡

Tää on hyvä idea! Olen juuri miettinyt itsekin entistäkin enemmän persoonallista pukeutumista ja haluaisin kauniimpia vaatteita yleisesti muutenkin, myös sinne kauppoihin.

Vierailija
41944/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä nainen käy kaavamaisesti töissä, harrastaa ryhmäliikuntaa ja kävelyä, hiukset samanlaiset vuodesta toiseen, pizza ja suklaa ja kirjat on suuria nautintoja. Ei koskaan repäise. Melkein sama kuin olisi kuollut. 

No jaa ennemmin niinkin kuin päihteiden parista jännityksen hakemista. Väittäisin, että on myös todennäköisesti huomattavasti kivempi parisuhdekumppani kuin mömmöjen yms. parissa sekoileva.

Niin. Ei se haittaa, jos jotakuta ei kiinnosta rauhallisen introverttisinkun elämäntapa. En örveltele, en ole yhtään kiinnostunut tatuoinneista, en käytä ihmemömmöjä. Otan kyllä välillä baarissa mielellään muutaman juoman kaverin kanssa. Tykkään olla paljon kotona. Käyn töissä, shoppailen myös ja olen tylsä. Ihanaa! jospa alkaisi myös vielä kirjojakin taas lukemaan. Tai jotain muuta sivistävää ja jännää 

Vierailija
41945/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihanaa saada elämänsä takaisin! Hetken kirpaisi ja sattui ihastukseni sylkemät loukkaukset.

Nyt on uusi ihana rakas. Vastaa intohimoon intohimolla ja hellyyteen hellyydellä. Komea ja kiva.

Älkää juuttuko yksipuoliseen ihastumiseen! Älkää toivoko, että narsisti alkaisi rakastaa. Ei ala!

Hän jää lopulta yksin ja kuolee yksinäisenä.

Mutta te ansaitsette vastarakkautta ihan jokainen!

Jaa-a. Enpä tiedä voinko omalla kohdallani tuota viimeistä toteamusta allekirjoittaa. Sen verran hanurista olen.

Vierailija
41946/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä nainen käy kaavamaisesti töissä, harrastaa ryhmäliikuntaa ja kävelyä, hiukset samanlaiset vuodesta toiseen, pizza ja suklaa ja kirjat on suuria nautintoja. Ei koskaan repäise. Melkein sama kuin olisi kuollut. 

No jaa ennemmin niinkin kuin päihteiden parista jännityksen hakemista. Väittäisin, että on myös todennäköisesti huomattavasti kivempi parisuhdekumppani kuin mömmöjen yms. parissa sekoileva.

Niin. Ei se haittaa, jos jotakuta ei kiinnosta rauhallisen introverttisinkun elämäntapa. En örveltele, en ole yhtään kiinnostunut tatuoinneista, en käytä ihmemömmöjä. Otan kyllä välillä baarissa mielellään muutaman juoman kaverin kanssa. Tykkään olla paljon kotona. Käyn töissä, shoppailen myös ja olen tylsä. Ihanaa! jospa alkaisi myös vielä kirjojakin taas lukemaan. Tai jotain

Niin. Kohtuus onkin erittäin bueno juttu. Ei kaikessa tarvitse mennä äärimmäisyyksiin vaan silloin tällöin nauttia viinistäkin, jos niin haluaa. Eläisin huomattavasti vaihtelevampaa elämää, jos olisi varaa. Nyt olen auttamattomasti tylsien kerhossa, mutta aika aikaansa kutakin.

Vierailija
41947/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tullut siihen tulokseen, että mieluummin olisin ollut tapaamatta sinua ikinä kuin olisin jäänyt tähän vuosia kestävään kaipaukseen jumiin. Tästä en hyödy millään tavalla, eikä hänkään. ww

Vierailija
41948/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tottatotisesti pidä tästä nykyisestä identiteetistä, joka on ulkoapäin annettu.

Vierailija
41949/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen tullut siihen tulokseen, että mieluummin olisin ollut tapaamatta sinua ikinä kuin olisin jäänyt tähän vuosia kestävään kaipaukseen jumiin. Tästä en hyödy millään tavalla, eikä hänkään. ww

Sama

Vierailija
41950/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva vaimo 💍

Vierailija
41951/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva vaimo 💍

Onnea!

Vierailija
41952/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva vaimo 💍

Mulla on jo vaimo

Vierailija
41953/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kultasormus olla pitää, vaikka olisi vaatimaton 

Vierailija
41954/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva vaimo 💍

Sinä vai kaivattusi? Onnea joka tapauksessa 🤗

Vierailija
41955/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkokulta on myös kiva. 

Vierailija
41956/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko sinä autisti, mutta epäilen puolisoni olevan. Miehelle.

Tosin autismi ei sinällään minua haittaa jos se rasittavuus ei mene ihan yli. 

Älykkyysosamäärä ei riitä autismin kirjolla oloon (ISTJ). Olen ISFP-T eli hypersensitiivinen foobinen sulkeutunut esteetikko. Toisin sanoen kätken ujon identiteettini rooleihin. Jotain mitä tosiasialliset autistit ja autistijankuttajat eivät osaa tehdä ;-)

Olet hyvin tietoinen itsestäsi, osaan kuvitella persoonallisuuttasi. Olisi mielenkiintoista tavata kaltaisesi ihminen. Sivusta.

Kiitos :-3 En ole varma kaikkien autismin kirjolla olevien rooliutumiskyvystä, mutta he jotka olen kohdannut ovat olleet hyvin faktuaalisia ja umpirehellisiä. Heillä sarkasmin lukumittari on ollut olematon.

Se on seikka mikä erottaa tämän estyneen persoonan autismin kirjosta muun muassa tuo itsetietoisuuden taso (self-consciousness) ja sarkasmin ymmärrys. Tietty ahdistus alentaa kenen tahansa sarkasmin ymmärrystä. Huomaan sen ihmisten ilmoilla että en aina osaa tulkita ihmisiä oikein ja lähteä mukaan huumoriin.

Vierailija
41957/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös laskukaava mene niin, että kolmen kuukauden palkka kihlasormuksen varallisuuden mukaan? 

Ei vainenkaan. Kunhan ei tinarinkulalla tai Kinder-sormuksella kosi, kun kummatkaan eivät ole kestäviä vaan rikkoutuvat mennen tullen.

Vierailija
41958/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopee ei oo häpee.

Vierailija
41959/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkokulta on myös kiva. 

Tykkään perinteisestä keltakullasta, valkokulta näyttää hopealta.

Vierailija
41960/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonille pusu.

Mukava, et joku muukin muistaa Tonia mun puolesta.

Toki sitä "omaansa" kukin muistaa.

Ketju on lukittu.