Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tuleva vaimo 💍
Mistä löysit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaipaan kalat -naista
-myrsky
Tässä yksi. Mistä nimimerkkisi tulee?
Kiinnostaisi myös kuulla mistä sinä arvelet sen tulevan.
-myrsky
Ehkä olet tuulispää? Yksi tyyppi menneisyydessä antoi minulle lempinimeksi Pyry, kun aina pyrähdän paikalle.
En katsele sua enää niin paljon kun en oo varma ahdistaako mun kiinnostus sua. Haluan sua edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavaksi alkaa monen sivun pituinen sormuskeskustelu ja autismikeskustelu.
Kis kis, älä lähre sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kultasormus olla pitää, vaikka olisi vaatimaton
Eikös laskukaava mene niin, että kolmen kuukauden palkka kihlasormuksen varallisuuden mukaan?
Ei vainenkaan. Kunhan ei tinarinkulalla tai Kinder-sormuksella kosi, kun kummatkaan eivät ole kestäviä vaan rikkoutuvat mennen tullen.
Pääsisin halvalla tän hetken tuloilla.😀
Eipä tunteita mitatakaan rahassa tai timantin kataareista. Kyllä tosin kihla-ja vihkisormus ovat suurella tunnearvolla ladattuja koruja, joten saavat mieluusti olla aikaa ja käyttöä kestäviä ja tietenkin esteettisen makuun mieluisat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleva vaimo 💍
Mistä löysit?
Sattumaa liittyy paljon siihen kohtaamiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopee ei oo häpee.
Kultaa kullalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös laskukaava mene niin, että kolmen kuukauden palkka kihlasormuksen varallisuuden mukaan?
Ei vainenkaan. Kunhan ei tinarinkulalla tai Kinder-sormuksella kosi, kun kummatkaan eivät ole kestäviä vaan rikkoutuvat mennen tullen.
Halvalla ei saa hyvää. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tunteita mitatakaan rahassa tai timantin kataareista. Kyllä tosin kihla-ja vihkisormus ovat suurella tunnearvolla ladattuja koruja, joten saavat mieluusti olla aikaa ja käyttöä kestäviä ja tietenkin esteettisen makuun mieluisat.
*karaateissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleva vaimo 💍
Mistä löysit?
Sattumaa liittyy paljon siihen kohtaamiseen
Monesti niin. Saanko olla kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopee ei oo häpee.
Kultaa kullalle
Riippuu ihon sävystä. Minulle valkokulta tai platina sointuu paremmin ihon sävyyn. Ruusukulta olisi kaunis, mutta ei sovi ihon pohjasävyn kanssa yksiin. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen tullut siihen tulokseen, että mieluummin olisin ollut tapaamatta sinua ikinä kuin olisin jäänyt tähän vuosia kestävään kaipaukseen jumiin. Tästä en hyödy millään tavalla, eikä hänkään. ww
Pitää olla vahva ja riuhtaista itsensä irti.
Vierailija kirjoitti:
En katsele sua enää niin paljon kun en oo varma ahdistaako mun kiinnostus sua. Haluan sua edelleen.
Samassa tilanteessa. Tänään hellitin karvain mielin liiasta tuijottelusta, ettei tule väärinkäsitystä. Asialinjalla, herkkuseni💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvalla ei saa hyvää. sivusta
Totta kai panostaisin rahallisesti jos olisi noin erityislaatuinen juttu, ihan sama mitkä tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavaksi alkaa monen sivun pituinen sormuskeskustelu ja autismikeskustelu.
Kis kis, älä lähre sinne.
Kissat ja puurot 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei susta ole t-paitakuvaa. Sinähän voisit lähettää mulle sellaisen. 💡
Eli dickpic t-paita päällä. Menee hetki, mutta tulossa!
Juuri tätä tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopee ei oo häpee.
Kultaa kullalle
Riippuu ihon sävystä. Minulle valkokulta tai platina sointuu paremmin ihon sävyyn. Ruusukulta olisi kaunis, mutta ei sovi ihon pohjasävyn kanssa yksiin. sivusta
No, pitäisi kysyä mieltymyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oletko sinä autisti, mutta epäilen puolisoni olevan. Miehelle.
Tosin autismi ei sinällään minua haittaa jos se rasittavuus ei mene ihan yli.
Älykkyysosamäärä ei riitä autismin kirjolla oloon (ISTJ). Olen ISFP-T eli hypersensitiivinen foobinen sulkeutunut esteetikko. Toisin sanoen kätken ujon identiteettini rooleihin. Jotain mitä tosiasialliset autistit ja autistijankuttajat eivät osaa tehdä ;-)
Olet hyvin tietoinen itsestäsi, osaan kuvitella persoonallisuuttasi. Olisi mielenkiintoista tavata kaltaisesi ihminen. Sivusta.
Kiitos :-3 En ole varma kaikkien autismin kirjolla olevien rooliutumiskyvystä, mutta he jotka olen kohdannut ovat olleet hyvin faktuaalisia ja umpirehellisiä. Heillä sarkasmin luk
Autisti voi ymmärtää ja käyttää sarkasmia sekä olla hyvinkin itsetietoinen. Eli et sä noilla säästy burgeriudelta. Olet tyylipuhdas autisti, vaikka kuinka olisit asian suhteen yhä kieltolinjalla. Koira koiran tuntee jne.