Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
39141/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että jotkut haluaa ihan omasta tahdostaan ottaa henkisesti turpaan kerta toisensa jälkeen. Kun ei löydy ketään toista joka olis kuin se kaivattu. No, sopii toivoa ettei! Tuli vaan tosta yhden, enkä nyt mainitse nimeä, noin tuhannen kerran tällä palstalla kuullusta valitusvirrestä. Ei mitään, jatkakaa.

Mangustista puhut. Annetaan hänen puhua jos häntä puhututtaa.

Vierailija
39142/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät kyllä. Epävarmuus kuormittaa ja sitä tuskaa tä

Tämä voisi osua minuun. Oletko kenties varattu itse? Välillä aina annat ymmärtää jotain, mutta itsekin jättänyt aina ns. takaportin jutuillesi, että ne on kiistettävissä? Ja puhut kumppanistasi n. joka toisessa lauseessa, aivan kuin muistuttaen, että turha yrittää mitään. Jos osuin oikeaan, niin turha on toista syyttää mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39143/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista mitä täällä poistetaan. Joku ajaa omaa agendaansa, koska asiattomuuksia poistetuissa ei ollut. Täähän on kuin Venäjällä konsanaan. 

Säännöissä kielletään ohistelu, joten ohi aiheen tsättääminen on silloin asiatonta. Ihan aiheesta siis poistuu. Tee oma höpinäketjusi.

Vierailija
39144/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kaipausko se tekee ihmisistä noin ilkeitä? Projisoidaan omaa tuskaa kiusaamalla ja haukkumalla muita? 

Vierailija
39145/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. 

Vaikutat ahdistavalta, etkä usko jos toista ei kiinnosta. Kyllä se sit olisi jo huolinut jos olisi. Sä roikut ja mangut ja vingut ja itket

Täällä jos jossain saa mangusti mankua ja vinkuliisa vinkua. Jos ahdistut niin ala itse vetämään, varmaan löytyy sinulle loisteliampaa seuraa muualta. T. Eri, häädetty ikävästä itkemästä tänne kaatiksen B-sarjaan. 

Vierailija
39146/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät kyllä. Epävarmuus kuormittaa ja sitä tuskaa tä

Jos toinen ignooraa täysin irl, niin vaikea siinä on pitää itsetunnon rippeitä kasassa. Jos leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, niin voi olla että toinen tulkitsee sen kiinnostuksen puutteeksi ja jättää rauhaan. 

Vierailija
39147/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa sitä ei olisi niin kranttu. Mutta kun ei voi mitään sille, että fiksu ja hyvännäköinen pitää olla.

Niin. Minä en ole enää hyvännäköinen (enkä koskaan ole ollut mitenkään huomattavan sellainen - enemmänkin tavallinen). Fiksuuskin välillä juoksee hahmoani karkuun. 

Tällaiset kortit ne nyt on. Itse kyllä tykkään elämästäni tällaisenakin enkä voi kuin hiljaa hyväksyä kranttuutesi. Kaikkea hyvää sinulle. 

Vierailija
39148/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahistelu kielletty

39149/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että jotkut haluaa ihan omasta tahdostaan ottaa henkisesti turpaan kerta toisensa jälkeen. Kun ei löydy ketään toista joka olis kuin se kaivattu. No, sopii toivoa ettei! Tuli vaan tosta yhden, enkä nyt mainitse nimeä, noin tuhannen kerran tällä palstalla kuullusta valitusvirrestä. Ei mitään, jatkakaa.

Mangustista puhut. Annetaan hänen puhua jos häntä puhututtaa.

Joo, musta. Kiitos. Älä huoli, osasin odottaa just tätä kun kirjotin mitä kirjotin. Jotkut tietyt kiusaajahenkiset ihmiset ei vaan pysty ohittaan nokkimatta. Toihan on tollasta peruspahanpuhumista. Antaa niiden nokkia, nehän ei mua tai mun tosiasiallista tilannetta tunne, joten arviollaan on jotakuinkin nollamerkitys. Mun kaivattu tietää kyllä. Viikonlopunkin aikana on useita viestejä vaihdeltu, hänenkin aloitteestaan. Jos täällä kävis ja tunnistais näkis vaan ehkä jonkun toisen puolen. Ne epävarmuuden kelat, joita sydämessäni pyöritän. Todellisuudessa ne näkyy varmaan aika vähän. 

Vierailija
39150/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä soitan sulle illalla, sillä ilta on rakkauden aikaa.

Ei, se on sitä pelimiesten aikaa. Ota yhteyttä päivällä kun toinen on skarppi ja pirteä. Katso sitten miten pärjäät.

Saa soittaa ihan mihin aikaan tahansa, kunhan on selvinpäin. Mitään känniääliötä ei jaksa kuunnella. eri

Vierailija
39151/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vinkukoon ihan kuka vaan niin paljon kuin haluaa, ihmettelin vaan miten viitsii antaa jonkun roikotuttaa itseään tuolla tavoin. Luulisi käyvän jo oman ylpeyden päälle.

Vierailija
39152/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, vinkukoon ihan kuka vaan niin paljon kuin haluaa, ihmettelin vaan miten viitsii antaa jonkun roikotuttaa itseään tuolla tavoin. Luulisi käyvän jo oman ylpeyden päälle.

Se oli mielestäsi tarpeellista? 

Vierailija
39153/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defenssi, huomaan. Jos vain kuuntelisit.

Vierailija
39154/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Et ole vissiin rakastunut vielä kehenkään. Ei haittaa. Joskus voi vielä iskeä sellainenkin. 

Vierailija
39155/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Defenssi, huomaan. Jos vain kuuntelisit.

Kerro, minä kuuntelen.

Vierailija
39156/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa sitä ei olisi niin kranttu. Mutta kun ei voi mitään sille, että fiksu ja hyvännäköinen pitää olla.

Omanlainen se pitääkin olla. 🤗 Ja siksi tämä onkin niin haastavaa ja raastavaa, kun kerrankin on iskenyt silmänsä sellaiseen, mitä sydämessään on kaivannut.

Vierailija
39157/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Et ole vissiin rakastunut vielä kehenkään. Ei haittaa. Joskus voi vielä iskeä sellainenkin. 

Ei liity rakkauteen millään tavalla. Todella epäterve "suhde" teillä, vaikka oikeasti mitään suhdetta ei ole. Sivusta 

Vierailija
39158/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suhteet on epäterveitä jopa avioliitot.

Vierailija
39159/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä sitäkin miettinyt, että pysytkö täällä osin mun vuoksi. Sitten kun tuot esiin, että olisit lähdössä, mietin, että luovutatko. 

Vierailija
39160/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset. Menkää itseenne ja kohdelkaa muita kuin itseänne kohtelette.

Eli huonosti kohtelisin muita ja lyttäisin heitä? Ei, Riikka K ja muut ihanat naiset ansaitsevat tulla jumaloiduksi. Minä olen vain turhanpäiväinen arka feminiininen mies --- sukkahousuihin sonnustautunut unelmien vartijatar.

Ketju on lukittu.