Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ole sinä minun
Älä opeta mua yksin täällä olemaan
Ole sinä minun
Älä pakota mua kärsimään ja suremaan
Ole sinä minun
Älä näytä mulle ikävintä ikävää
Ole sinä minun
Sillä hulluuteni sinuun on niin pysyvää
Niin ja kuinka mones vuosi nyt onkaan menossa sen varatun kanssa mikä kiistää kaiken, jos on tarve?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset. Menkää itseenne ja kohdelkaa muita kuin itseänne kohtelette.
Eli huonosti kohtelisin muita ja lyttäisin heitä? Ei, Riikka K ja muut ihanat naiset ansaitsevat tulla jumaloiduksi. Minä olen vain turhanpäiväinen arka feminiininen mies --- sukkahousuihin sonnustautunut unelmien vartijatar.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, vinkukoon ihan kuka vaan niin paljon kuin haluaa, ihmettelin vaan miten viitsii antaa jonkun roikotuttaa itseään tuolla tavoin. Luulisi käyvän jo oman ylpeyden päälle.
Ok. Et ole vissiin rakastunut vielä kehenkään. Ei haittaa. Joskus voi vielä iskeä sellainenkin.
Ei liity rakkauteen millään tavalla. Todella epäterve "suhde" teillä, vaikka oikeasti mitään suhdetta ei ole. Sivusta
Joo, en usko että tiedät suhteistani paljon. Vastasin tuosta sivusta ja siihen pohjautuen miten itselleni käy jos rakastun. Sen takia myös vältellyt sitä aktiivisesti, joutuisin aivan pulaan sellaisesta. Rakkaus ei katso sitä onko se ansaittua (kuten joku siinä edeltävästi laittoi). Se vain on.
Osa suomalaisista osaa kyllä kiusaamisen, hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuinka mones vuosi nyt onkaan menossa sen varatun kanssa mikä kiistää kaiken, jos on tarve?
Kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Monet suhteet on epäterveitä jopa avioliitot.
Itse olen sellaisessa avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Ole sinä minun
Älä opeta mua yksin täällä olemaan
Ole sinä minun
Älä pakota mua kärsimään ja suremaan
Ole sinä minun
Älä näytä mulle ikävintä ikävää
Ole sinä minun
Sillä hulluuteni sinuun on niin pysyvää
Tässä on tunnetta, mutta kenelle se on kirjoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei mitään muuta niin hyvin osaakaan kuin kiusata ja ilkeillä.
Osa suomalaisista. Enenevissä määrin.
Lähetän sinulle sellaisia terveisiä, että ilahtuisin kovin näkemisestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko se joka eilen kirjotti että pelkää jättää? Eri
Joskus suoraan sanominen on rakkautta. Sanomatta jättäminen ei olisi. Ihan yleinen terveinen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa sitä ei olisi niin kranttu. Mutta kun ei voi mitään sille, että fiksu ja hyvännäköinen pitää olla.
Niin. Minä en ole enää hyvännäköinen (enkä koskaan ole ollut mitenkään huomattavan sellainen - enemmänkin tavallinen). Fiksuuskin välillä juoksee hahmoani karkuun.
Tällaiset kortit ne nyt on. Itse kyllä tykkään elämästäni tällaisenakin enkä voi kuin hiljaa hyväksyä kranttuutesi. Kaikkea hyvää sinulle.
Et sinä minua kaipaa. Minua karttavat kyllä ihan tavallisenkin näköiset naiset. Olisi paljonkin mahdollisuuksia jäädä juttelemaan tmv. mutta livahtavat mieluummin pois. Minkäpä sille mahtaa. Kun ei ole komea eikä karismaattinen, niin on naisille kuin ilmaa. Kaikille, jotka miettivät tinderiin ymv. menemistä: jos et ole puoleesivetävä irl, et ole sitä myöskään deittiapeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Vierailija kirjoitti:
Joskus suoraan sanominen on rakkautta. Sanomatta jättäminen ei olisi. Ihan yleinen terveinen ketjuun.
Täsmälleen. Itse ajattelen, että terveessä suhteessa voi tuoda esiin kaikenlaisia tunteita, myös niitä epävarmuuksia. Miksi vaivautua sanomaan suoraan vaikeita asioita kenellekään, jolla ei ole merkitystä? Vieraalle osoitettuna 'suoraan sanominen' on usein vain huonoa käytöstä. Varsinkin jos ei toisen paikkaa tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Ootko se joka toivoo ajan kuluvan nopeasti eikä jaksa keskittyä töihin?
Vierailija kirjoitti:
Oon mä sitäkin miettinyt, että pysytkö täällä osin mun vuoksi. Sitten kun tuot esiin, että olisit lähdössä, mietin, että luovutatko.
Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niih mäkin- taas sivusta. Ja olen huomannut että pärjään tässä avioliitossa nykyään paremmin kuin joitakin vuosia sitten kun en enää rakasta häntä. Jutut meni niin kauheesti ihon alle ja söi kaiken omanarvontunnon silloin kun välitti hänen mielipiteistään tai tunteistaan. Nykyään voin vaan nyökätä ja vetäytyä tai jopa rauhallisesti sanoa vastaan. Samalla rauhalla toistelen mielessäni f*ck u, kun rupeaa paska satelemaan kunnolla. 7-8 vuotta vielä niin on lapset sen ikäisiä että lähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä sitäkin miettinyt, että pysytkö täällä osin mun vuoksi. Sitten kun tuot esiin, että olisit lähdössä, mietin, että luovutatko.
Lol.
Niinpä.
Mitä sinä terveine ihmissuhteinesi teet täällä muuta kuin tirkistelet ja arvostelet muita?