Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät
Voiko tunne olla väärin?
Mangusti kirjoitti:
Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät kyllä. Epävarmuus kuormittaa ja sitä tuskaa tä
Vaikutat ahdistavalta, etkä usko jos toista ei kiinnosta. Kyllä se sit olisi jo huolinut jos olisi. Sä roikut ja mangut ja vingut ja itket.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan, että tietyt oletukset on ihan väärin eikä pidä ollenkaan paikkaansa.
Sitä ei tiedä mitä ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan, että tietyt oletukset on ihan väärin eikä pidä ollenkaan paikkaansa.
Onko tämäkin sellainen tietty? Ei, tämä pitää paikkaansa. Siten se ei ole väärin. Oletan.
Hän antoi ymmärtää
Mutta minäpäs en enää annakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät
Säästä ilkeilysi, toinen meistä tietää mistä puhutaan ja se et selvästikään ole sä. Voit keskittyä omaan kaipaukseesi! Kivaa sunnuntaita!
Voi yksinäisen miehen viedä marraskuu. 👴
Kunpa sitä ei olisi niin kranttu. Mutta kun ei voi mitään sille, että fiksu ja hyvännäköinen pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus uskoo sinuun.
Rakkaus on heitä varten, joiden haltuun se antaa itsensä. Rakkaus on heitä varten, jotka osaavat pitää siitä huolta. Rakkaus ei ole niitä varten, jotka sen kadottavat. Rakkaus on myös tuhlareita varten, koska heillä on, mistä tuhlata. Rakkautta ei tarvitse ansaita.
Mielenkiintoista mitä täällä poistetaan. Joku ajaa omaa agendaansa, koska asiattomuuksia poistetuissa ei ollut. Täähän on kuin Venäjällä konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista mitä täällä poistetaan. Joku ajaa omaa agendaansa, koska asiattomuuksia poistetuissa ei ollut. Täähän on kuin Venäjällä konsanaan.
Hyvä vaan, jos totaalinen ohis poistetaan. Nämäkin viestit saa poistaa.
Jos haluaisin lukea siitä, miten jonkun työnhaku menee, mitä osti ruokakaupasta tai mitä mieltä on jostain asiasta, menisin "mitä teit tänään" tai "mielipide" -ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin lukea siitä, miten jonkun työnhaku menee, mitä osti ruokakaupasta tai mitä mieltä on jostain asiasta, menisin "mitä teit tänään" tai "mielipide" -ketjuun.
Samaa mieltä, mutta sellaisiin en viitannut. Viittasin ihan kaipaukseen liittybiin postauksiin, jotka eivät ilmeisesti tue poistattajan näkemystä.
Toivottavasti näen huomenna ihastuksen. Häiriötekijöitä välttelen.
Laita terveisiä mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle.
Vierailija kirjoitti:
ajatus sinusta tuo iloa ja valoa jokaiseen päivään - kiitos tästä
Varmaan sitäkin. Samoin, kiitos sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta sellaisiin en viitannut. Viittasin ihan kaipaukseen liittybiin postauksiin, jotka eivät ilmeisesti tue poistattajan näkemystä.
Sinä ja sinun "kaipauksesi" kuitenkin tiedetään. Täyttä ohista ilman mitään substanssia ja sisältöä. Näin ollen ketään ei kiinnosta viittamasi asiat suuntaan tai toiseen.
Mikähän siinä on, että jotkut haluaa ihan omasta tahdostaan ottaa henkisesti turpaan kerta toisensa jälkeen. Kun ei löydy ketään toista joka olis kuin se kaivattu. No, sopii toivoa ettei! Tuli vaan tosta yhden, enkä nyt mainitse nimeä, noin tuhannen kerran tällä palstalla kuullusta valitusvirrestä. Ei mitään, jatkakaa.
Sekin on tärkeä asia.