Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
39121/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus uskoo sinuun.

Minä uskon kakkoseen

Sekin on tärkeä asia.

Vierailija
39122/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät

Voiko tunne olla väärin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39123/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät kyllä. Epävarmuus kuormittaa ja sitä tuskaa tä

Vaikutat ahdistavalta, etkä usko jos toista ei kiinnosta. Kyllä se sit olisi jo huolinut jos olisi. Sä roikut ja mangut ja vingut ja itket.

Vierailija
39124/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan, että tietyt oletukset on ihan väärin eikä pidä ollenkaan paikkaansa. 

Sitä ei tiedä mitä ei tiedä. 

Vierailija
39125/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan, että tietyt oletukset on ihan väärin eikä pidä ollenkaan paikkaansa. 

Onko tämäkin sellainen tietty? Ei, tämä pitää paikkaansa. Siten se ei ole väärin. Oletan.

Vierailija
39126/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 🧡

Vierailija
39127/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän antoi ymmärtää 

Mutta minäpäs en enää annakaan. 

39128/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät

Säästä ilkeilysi, toinen meistä tietää mistä puhutaan ja se et selvästikään ole sä. Voit keskittyä omaan kaipaukseesi! Kivaa sunnuntaita! 

Vierailija
39129/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yksinäisen miehen viedä marraskuu. 👴

Vierailija
39130/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa sitä ei olisi niin kranttu. Mutta kun ei voi mitään sille, että fiksu ja hyvännäköinen pitää olla.

Vierailija
39131/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus uskoo sinuun.

Rakkaus on heitä varten, joiden haltuun se antaa itsensä. Rakkaus on heitä varten, jotka osaavat pitää siitä huolta. Rakkaus ei ole niitä varten, jotka sen kadottavat. Rakkaus on myös tuhlareita varten, koska heillä on, mistä tuhlata. Rakkautta ei tarvitse ansaita.

Vierailija
39132/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista mitä täällä poistetaan. Joku ajaa omaa agendaansa, koska asiattomuuksia poistetuissa ei ollut. Täähän on kuin Venäjällä konsanaan. 

Vierailija
39133/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista mitä täällä poistetaan. Joku ajaa omaa agendaansa, koska asiattomuuksia poistetuissa ei ollut. Täähän on kuin Venäjällä konsanaan. 

Hyvä vaan, jos totaalinen ohis poistetaan. Nämäkin viestit saa poistaa. 

Jos haluaisin lukea siitä, miten jonkun työnhaku menee, mitä osti ruokakaupasta tai mitä mieltä on jostain asiasta, menisin "mitä teit tänään" tai "mielipide" -ketjuun. 

Vierailija
39134/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaisin lukea siitä, miten jonkun työnhaku menee, mitä osti ruokakaupasta tai mitä mieltä on jostain asiasta, menisin "mitä teit tänään" tai "mielipide" -ketjuun. 

Samaa mieltä, mutta sellaisiin en viitannut. Viittasin ihan kaipaukseen liittybiin postauksiin, jotka eivät ilmeisesti tue poistattajan näkemystä. 

Vierailija
39135/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näen huomenna ihastuksen. Häiriötekijöitä välttelen. 

Vierailija
39136/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita terveisiä mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle.

Vierailija
39137/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajatus sinusta tuo iloa ja valoa jokaiseen päivään - kiitos tästä

Varmaan sitäkin. Samoin, kiitos sinulle!

Vierailija
39138/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, mutta sellaisiin en viitannut. Viittasin ihan kaipaukseen liittybiin postauksiin, jotka eivät ilmeisesti tue poistattajan näkemystä. 

Sinä ja sinun "kaipauksesi" kuitenkin tiedetään. Täyttä ohista ilman mitään substanssia ja sisältöä. Näin ollen ketään ei kiinnosta viittamasi asiat suuntaan tai toiseen.

Vierailija
39139/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua tänäänkin.

Vierailija
39140/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että jotkut haluaa ihan omasta tahdostaan ottaa henkisesti turpaan kerta toisensa jälkeen. Kun ei löydy ketään toista joka olis kuin se kaivattu. No, sopii toivoa ettei! Tuli vaan tosta yhden, enkä nyt mainitse nimeä, noin tuhannen kerran tällä palstalla kuullusta valitusvirrestä. Ei mitään, jatkakaa.

Ketju on lukittu.