Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Onko parempi rikkoa itseään tietoisesti kuin hajota muuten vaan? Ja joo, mieluummin manaatti kuin merilehmä. Niillä on sentään kynnet.
Liittyikö tuo manaatti nyt siihen eiliseen tunnisteeseen?
Ihmiset. Menkää itseenne ja kohdelkaa muita kuin itseänne kohtelette.
No hyvä on, kaikki luonnossa ja maksan satkun.
Kuka kaipaa minua?
T. Olawi
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi kohdella muita kuten itseäni kohtelen. Kohtelen kuitenkin kaikkia kuten haluaisin itseäni kohdeltavan.
Jaaha, viestejä poistuu jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko parempi rikkoa itseään tietoisesti kuin hajota muuten vaan? Ja joo, mieluummin manaatti kuin merilehmä. Niillä on sentään kynnet.
Liittyikö tuo manaatti nyt siihen eiliseen tunnisteeseen?
Vapaasti sitä lainaten ja omien. Pärjään pinnan alla, mutta kyllä minäkin happea välillä kaipaan. Tosielämässä kuitenkin pikemmin mursu kuin seireeni .
Hetken olit ikkunaprinsessani. Isältäsi sain kyytiä. <3
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa sua rakas nainen salaisesti tai luvan kans. En haluu rikkoo mitään, mut meidän välinen vois olla maagista, huh. 🤤
Kenelle?
Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen itsellesi selittää, vaikka sydämessäsi tiedät kyllä. Epävarmuus kuormittaa ja sitä tuskaa täällä välillä luet. En mä syytä, totean, kerron. Tietenkin mä tiedän, että asiassa on myös toinen puoli. Se puoli, mikä tuottaa sulle kipua. Mä oon vaan itse ollut sydämeltäni niin hurjan sitoutunut suhun. Omasta halustani ja yksipuolisesti ehkä, mutta niin sen oon halunnut. Ulkopuoliset voi säästää analyysinsä ja kommenttinsa mitä mun pitäs tai ei, ne on kuultu. Kunhan puran sydäntäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä soitan sulle illalla, sillä ilta on rakkauden aikaa.
Ei, se on sitä pelimiesten aikaa. Ota yhteyttä päivällä kun toinen on skarppi ja pirteä. Katso sitten miten pärjäät.
Päivisin ihmiset on yleensä töissä, joten ainakin itselle olis tosi huono ajankohta kenenkään soitella. Ja eiköhän aloittaja nyt nainen ollu, joten turhaan sotket mitään pelimiehiä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa sua rakas nainen salaisesti tai luvan kans. En haluu rikkoo mitään, mut meidän välinen vois olla maagista, huh. 🤤
Kenelle?
Pirjo-Liisalle
Vierailija kirjoitti:
Lol. Kohtelen yleensä kyllä paremmin muita kuin itseäni.
Lapsena tuntuu että elämä kestää ikuisuuden. Kuitenkin se päivä kerrallaan raksuttaa loppua kohden. Tuntuu vaan kiihtyvän kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Pirjo-Liisalle
🤣Ei ehei.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena tuntuu että elämä kestää ikuisuuden. Kuitenkin se päivä kerrallaan raksuttaa loppua kohden. Tuntuu vaan kiihtyvän kun ikää tulee.
Luin jostain, että aikuinen ei havainnoi enää niin paljon yksityiskohtia kuin lapsi, liittyisi siihen. Kun havaitsee enemmän, tuntuu totta kai, että päivässä tapahtuu enemmän ja siten tuntuu pidemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus uskoo sinuun.
Minä uskon kakkoseen
No eiköhän tuo onnistu, vaikka toivoinkin että olisit pyytänyt hieman toisenlaista korvausta.