Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinä hetkinä kelpaan, huonoina joudan alimpaan helvettiin. Menikö oikein?
Epävarmuus sinusta?
Miten se liittyy minun vihaamiseeni?
Kiva olla vuoroin rakastettu, vuoroin vihattu.
Ehkä se tasapaksu on ihan hyvä. Pidä se.
Soitatkohan koskaan missään silleen, että voisi tulla katsomaan?
Magneettini, näin sinusta unta pitkästä aikaa. Uni katkesi juuri kesken parhaiden hetkien. Mitähän sulle kuuluu?
Mistä tunnet sä ystävän?
Jatkuvuudesta, vakaudesta, taidosta olla läsnä, välittämisestä, samasta taajuudesta, empatiasta, kunnioituksesta, ymmärryksestä ja halusta ymmärtää. Ystävän kanssa jatketaan siitä, mihin edelliskerralla jäätiin ja kuin välissä ei olisi aikaa ollutkaan.
Minä soitan sulle illalla, sillä ilta on rakkauden aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hinnasta sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päivä ilman sua on turha. Onneksi tämäkin alkaa olla ohi. Hyvää yötä, toivottavasti voit hyvin.
Ota yhteyttä
Ei se valitettavasti ota. Sivusta arvaillen ja tiedostaen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, se on sitä pelimiesten aikaa. Ota yhteyttä päivällä kun toinen on skarppi ja pirteä. Katso sitten miten pärjäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hinnasta sovitaan.
Mikähän olisi sopiva hinta? Onnistuisiko ihan yksityistilaisuuskin jos päästään korvauksesta sopuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muodostanut käsitykseni sinusta puoliksi palstakommenttien perusteella. Häiriintyttä ja harhaista, tiedän kyllä sen.
Millainen on käsityksesi?
Ei pidä näkemyksistäni, on välillä vihainen ja surullinen meidän tilanteesta, ei usko riittävänsä, on vähän väliä luovuttamassa jne.
Niin, että pelkästään negatiivisia asioita nähtävästi...
*Eeltä ei yksikään kommenteista ylläolev. 'ylimielisyys' - ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hinnasta sovitaan.
Mikähän olisi sopiva hinta? Onnistuisiko ihan yksityistilaisuuskin jos päästään korvauksesta sopuun?
2500€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, se on sitä pelimiesten aikaa. Ota yhteyttä päivällä kun toinen on skarppi ja pirteä. Katso sitten miten pärjäät.
Tän takiako jotkut soittaa joskus klo 12 XD Itse olen pitänyt epäilyttävänä, miten niin aikaisin soittaa
Yksi soitti aikoinaan vakuuttelupuhelun klo 8 aamulla sen jälkeen kun olin sanonut ettei meistä voi tulla mitään sen kummempaa kuin seksiä, koska meidän elämäntyylit ja elintavat on vaan tosi erilaiset..
Onko parempi rikkoa itseään tietoisesti kuin hajota muuten vaan? Ja joo, mieluummin manaatti kuin merilehmä. Niillä on sentään kynnet.
* Ei myöskään ketju, jossa joku neuvottelee 'seuransa hinnasta.'
En toki tuomitse, jos joku täysi-ikäinen näin toimii, mutta prostituutio todellakaan ei ole minun juttuni.
En siis myy eroottisia palveluita irl, enkä omaa OnlyFans-profiilia. E
ajatus sinusta tuo iloa ja valoa jokaiseen päivään - kiitos tästä
Saisimpa sua rakas nainen salaisesti tai luvan kans. En haluu rikkoo mitään, mut meidän välinen vois olla maagista, huh. 🤤