Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Joku akka jäi jumittamaan tuohon jumitukseen ja kehtaa vielä väittää, että hänen kokemuksensa mukaan miehet jumii pahemmin. :D
Tarkoitit varmaan nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjumammat aivan puutteessa, miehet sen kun vaan tanssii eteenpäin elämässä, yli tuollaisten alkukantaisten tunteiden.
Itse asiassa kokemukseni mukaan miehet jumii pahemmin. En ole ikinä kaivannut ketään puoliksikaan niin kauaa kuin tiedän parinkin miehen mua kaivanneen.
Minulla yksi nainen, kuka kaivannut minua yli 15 vuotta ja muutama 10 vuodessa. Siinä on kaikilla yli 8 vuotta enemmän, mihin minä olen pystynyt. Koitetaanko me löytää näistä väitteistä jotain universaaleja totuuksia vai?
Kiva, kun kaipaat <3
En minä heitä kaipaa ja olen kyllä suoraan ilmaissut, ettei kiinnosta. Ei mahda mitään, etteivät halua uskoa.
Se oli sarkasmia.
Oon 99% varma että löysit kesällä jonkun toisen ja tää ihastus muuttui yksipuoliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen kovasti että täällä joku käyttäisi sanojen sellainen ja tuollainen sijaan sanoja semmoinen tai tuommoinen, niin voisi mielikuvitus lähteä sopivasti laukalle. Onni onnettomuudessa että tunnen hirveän hyvin sinun kirjoitustyylin!
Mie olen semmoinen Hopeakettu, jonka pään saa pyörälle tuommoinen naaras. Sie oot semmoinen, tuuliviiri yön, joka hiipii hiljaa villasukissa ja kietoo minut tuommoiseen harmaaseen uneen.
Semmoiset päivät ilman siua, ovat tuommoista ja tommosta harmaata, sameaa valoa. Mie etsin siua kuin semmoinen, joka eksyy, ja löydän vain muiston tuommoisista hetkistä, kun katseesi viipyi miussa.
Sie oot semmoinen, jota ilman ei voi hengittää, ja mie olen semmoinen, joka kaipaa, kaipaa tuommoisen katseen, tuommoisen kosketuksen, joka polttaa hiljaa,kuten Hopeaketun sydän palaa, kun ei saa naarastaan.
Sydän lyö tyhjään, kun sie et ole täällä. Semmoisesta kaipauksesta en mie pääse yli, vaikka tuommoiset yöt vierii hitaasti.
Sie oot semmoinen, jonka mie tunnen, ja mie olen semmoinen, joka ei voi unohtaa.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Oon 99% varma että löysit kesällä jonkun toisen ja tää ihastus muuttui yksipuoliseksi.
Sehän on hyvin selvä signaali lopettaa roikkuminen.
Eriltä
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja ainoa, ainutkertainen.
Millä tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä ihastus?
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on jo kolmaskin menossa. Suukkoja hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo yksi jaksaa ilmaista jokaiseen viestiin, jos niihin vastaa joku muu. Rasittava tapaus.
Näin o. Ei täällä ole mitään erisivu-sääntöjä. Hänen kannattaa keskustella ihan vain kahden jonkun kanssa, jos ei halua muiden osallistuvan.
Eihän se sitä tarkoita, etteikö halua osallistuttavan. Ootteko uusia ketjussa? Erisivueri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on jo kolmaskin menossa. Suukkoja hänelle.
Kannattaa vaihtaa ihastusta nopeasti, niin ei tule pettymystä edellisen kanssa. Pitäisi joskus ehkä uskaltautua tekemäänkin jotain...
En ymmärrä, miten joku kaipaa jonkun toisen ihmisen kaipuuta, ellei ole itse kaipaajasta kiinnostunut? Lähinnä vain epämukavaa.
- joku vierestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku akka jäi jumittamaan tuohon jumitukseen ja kehtaa vielä väittää, että hänen kokemuksensa mukaan miehet jumii pahemmin. :D
Tarkoitit varmaan nainen?
Akka, nainen, sama asia. Synonyymi, tietkö?
Melko iso sävyero, olisko?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten joku kaipaa jonkun toisen ihmisen kaipuuta, ellei ole itse kaipaajasta kiinnostunut? Lähinnä vain epämukavaa.
- joku vierestä
Kuka täällä nyt sitä kaivannut? Oletko yksi heistä, kuka ei ymmärrä lukemaansa?
Suhteet kaatuu
Tunteet maatuu
Eikä mikään selviä
tulisitko mun untani vartioimaan...🎶
Exä ei ole näköjään vieläkään ymmärtänyt, että en ole halunnut häntä sen jälkeen kun lähdin.
Ehdotan, että kaikki lopettaa kaikenlaisten sivusta-, eri- yms. muiden ilmaisujen käyttämisen. Itse olen aika kiltisti yrittänyt muistaa laittaa, mutta ei siinä ole mitään järkeä tässä soppakattilassa.
Ihana :D -sivusta