Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ketjumammat aivan puutteessa, miehet sen kun vaan tanssii eteenpäin elämässä, yli tuollaisten alkukantaisten tunteiden.
Itse asiassa kokemukseni mukaan miehet jumii pahemmin. En ole ikinä kaivannut ketään puoliksikaan niin kauaa kuin tiedän parinkin miehen mua kaivanneen.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen kovasti että täällä joku käyttäisi sanojen sellainen ja tuollainen sijaan sanoja semmoinen tai tuommoinen, niin voisi mielikuvitus lähteä sopivasti laukalle. Onni onnettomuudessa että tunnen hirveän hyvin sinun kirjoitustyylin!
Semmoisen eikä tuommoisen kirjoitustyylin perusteella täältä ei voi ketään tunnistaa.
rakas päiväkirja, se tuntui niin omalta. ensimmäinen joka pääsi mun suojamuurien sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjumammat aivan puutteessa, miehet sen kun vaan tanssii eteenpäin elämässä, yli tuollaisten alkukantaisten tunteiden.
Itse asiassa kokemukseni mukaan miehet jumii pahemmin. En ole ikinä kaivannut ketään puoliksikaan niin kauaa kuin tiedän parinkin miehen mua kaivanneen.
Minulla yksi nainen, kuka kaivannut minua yli 15 vuotta ja muutama 10 vuodessa. Siinä on kaikilla yli 8 vuotta enemmän, mihin minä olen pystynyt. Koitetaanko me löytää näistä väitteistä jotain universaaleja totuuksia vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ich liebe dich, tai jotain. Mies on kuitenkin vakaampi aidossa rakkaudessaan. Nainen on häilyväinen ja epäluotettava luonteeltaan. Rakkauden kohde vaihtuu viikoittain. Näin sanoi mooseskin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuntee syvemmin ja aidommin. Nainen ailahtelee hormonien perässä ja naisella on aina hyötymismotiivi.
Vierailija kirjoitti:
Muistoilla mennään tästä eteenpäin.
Pala kurkussa🥲
Tänään on ollut sellainen murtumispisteessä olo. Olen varmaan väsynyt kun tunnen oloni kaikin puolin ulkopuoliseksi.
Siinäpä se ero, että kaivatun seurassa tunnen olevani normaali. Niitä ihmisiä ei juurikaan ole pitkään aikaan ollut. Tuntuu että sellainen turvallinen alue missä voi tuntea olonsa hyväksytyksi vain kapenee jatkuvasti. Ja ehkä kaivattu oli vain ystävällinen. Lopulta sillä ei ole väliä. Mutta kaipaan ystävällisyyttä.
Se ois semmonen tommonen homma et ikävä on jatkuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla yksi nainen, kuka kaivannut minua yli 15 vuotta ja muutama 10 vuodessa. Siinä on kaikilla yli 8 vuotta enemmän, mihin minä olen pystynyt. Koitetaanko me löytää näistä väitteistä jotain universaaleja totuuksia vai?
Ei tässä mitään väitettä ollut, oma kokemus vastineena aloittajan mielipiteeseen. Seuraa keskustelua.
Rämemajavaa kun pääsis silittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään väitettä ollut, oma kokemus vastineena aloittajan mielipiteeseen. Seuraa keskustelua.
Itse asiassa sitten kokemukseni mukaan naiset jumii pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ich liebe dich, tai jotain. Mies on kuitenkin vakaampi aidossa rakkaudessaan. Nainen on häilyväinen ja epäluotettava luonteeltaan. Rakkauden kohde vaihtuu viikoittain. Näin sanoi mooseskin..
Koitetaanko me löytää näistä väitteistä jotain universaaleja totuuksia vai?
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Pääsisipä kaivatun virranjakajalle.
Et sinä minun jääkaappiin mahdu, vaikka pieni nainen oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuntee syvemmin ja aidommin. Nainen ailahtelee hormonien perässä ja naisella on aina hyötymismotiivi.
Ai että mies haluaa naiselta vaan seuraa ja halauksia? Epäilen
T. Eri
🙄
Vierailija kirjoitti:
Se ois semmonen tommonen homma et ikävä on jatkuva
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni 🤗 Kaipaan meillä ollutta viestiyhteyttä ja tietysti sinua 💕
-joppe-