Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
38201/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsisipä kaivatun virranjakajalle.

Et sinä minun jääkaappiin mahdu, vaikka pieni nainen oletkin.

Mites pöksyihin?

Vierailija
38202/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjumammat aivan puutteessa, miehet sen kun vaan tanssii eteenpäin elämässä, yli tuollaisten alkukantaisten tunteiden.

Itse asiassa kokemukseni mukaan miehet jumii pahemmin. En ole ikinä kaivannut ketään puoliksikaan niin kauaa kuin tiedän parinkin miehen mua kaivanneen. 

Mies tuntee syvemmin ja aidommin. Nainen ailahtelee hormonien perässä ja naisella on aina hyötymismotiivi. 

Koitetaanko me löytää näistä väitteistä jotain universaaleja totuuksia vai?

T. Eri

🙄🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38203/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen kovasti että täällä joku käyttäisi sanojen sellainen ja tuollainen sijaan sanoja semmoinen tai tuommoinen, niin voisi mielikuvitus lähteä sopivasti laukalle. Onni onnettomuudessa että tunnen hirveän hyvin sinun kirjoitustyylin!

Semmoisen eikä tuommoisen kirjoitustyylin perusteella täältä ei voi ketään tunnistaa.

No ei tietenkään voi, mutta sellaisia mukavia kutkuttavia tuntemuksia se voi antaa mahanpohjaan!

Vierailija
38204/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä minun jääkaappiin mahdu, vaikka pieni nainen oletkin.

Mites pöksyihin?

Sieltä saa kaloreita, mutta ei siitä virranjakajaksi ole.

Vierailija
38205/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mä olisin ollut hän? Hän, johon olit niin rakastunut. Rakastit. Kaipasit niin hulluna, että välillä se homma lähti melkein käsistä. Olit surkeena, kun hän torjui sut ja tapaili jotain Mikko Mallikasta. Mä tsemppasin, tuin, yritin keksiä keinoja kuinka selviät. Tottakai mun tunteet sua kohtaan oli ihan yhdentekeviä koska sun maailmassa oli vain Hän. Itse olisin antanut mitä vaan että olisit nähnyt mut jonain muuna kuin olkapäänä. 

Niinköhän koko elämä menee, että olkapääksi jään. Jos siksikään.

Vierailija
38206/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummottii

Vierailija
38207/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommottii.

Vierailija
38208/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjumammat aivan puutteessa, miehet sen kun vaan tanssii eteenpäin elämässä, yli tuollaisten alkukantaisten tunteiden.

Itse asiassa kokemukseni mukaan miehet jumii pahemmin. En ole ikinä kaivannut ketään puoliksikaan niin kauaa kuin tiedän parinkin miehen mua kaivanneen. 

Minulla yksi nainen, kuka kaivannut minua yli 15 vuotta ja muutama 10 vuodessa. Siinä on kaikilla yli 8 vuotta enemmän, mihin minä olen pystynyt. Koitetaanko me löytää näistä väitteistä jotain universaaleja totuuksia vai?

Ei tässä mitään väitettä ollut, oma kokemus vastineena aloittajan mielipiteeseen. Seuraa keskustelua.

Itse asiassa sitten kokemukseni mukaan naiset jumii pahemmin.<

Niinhän sä jo edellä kirjoitit, ei tarvitse toistaa.

Vierailija
38209/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, hyvää viikonloppua ihanalle. Kaikesta huolimatta jälleen.

Vierailija
38210/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tuntee syvemmin ja aidommin. Nainen ailahtelee hormonien perässä ja naisella on aina hyötymismotiivi. 

Aivan totta.

T. Eri

Vierailija
38211/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunsvotti.

Vierailija
38212/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitetaanko me löytää näistä väitteistä jotain universaaleja totuuksia vai?

T. Eri

🙄🙄

Niinhän me kaikki ollaan. Erisnimi Eri, yleisnimi Sivusta. Ei täällä kukaan sinua tunne, eikä halua tuntea.

Vierailija
38213/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastusta. T.blondi 

Vierailija
38214/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rakkaus kuolee itsestään. :(

Vierailija
38215/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut sellainen murtumispisteessä olo. Olen varmaan väsynyt kun tunnen oloni kaikin puolin ulkopuoliseksi.

Siinäpä se ero, että kaivatun seurassa tunnen olevani normaali. Niitä ihmisiä ei juurikaan ole pitkään aikaan ollut. Tuntuu että sellainen turvallinen alue missä voi tuntea olonsa hyväksytyksi vain kapenee jatkuvasti. Ja ehkä kaivattu oli vain ystävällinen. Lopulta sillä ei ole väliä. Mutta kaipaan ystävällisyyttä.

Joo. Me ollaan molemmat yhtä avarakatseisia sekopäitä.

Vierailija
38216/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla yksi nainen, kuka kaivannut minua yli 15 vuotta ja muutama 10 vuodessa. Siinä on kaikilla yli 8 vuotta enemmän, mihin minä olen pystynyt. Koitetaanko me löytää näistä väitteistä jotain universaaleja totuuksia vai?

Kiva, kun kaipaat <3

Vierailija
38217/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun kaipaat <3

En minä heitä kaipaa ja olen kyllä suoraan ilmaissut, ettei kiinnosta. Ei mahda mitään, etteivät halua uskoa.

Vierailija
38218/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus rakkaus kuolee itsestään. :(

Mikään ei tässä elämässä ole ikuista ja se on hyvä se.

Vierailija
38219/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun kaipaat <3

T. Eri

Vierailija
38220/55805 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja ainoa, ainutkertainen. 

Ketju on lukittu.