Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muut somessa tänään. 40 ikäinen julkkis psykoterapeutti Ville Merinen jää pitkälle sairaslomalle todeten työympäristönsä olleen järkyttävän myrkyllinen ja pahantahtoinen. Minä jäin miettimään.
Ville on vaikuttanut muutenkin hieman reppanalta. Hakee nuorten hyväksyntää ja ei tunnu olevan tasapainossa menneisyytensä kanssa. En ihmettele, vaikka ei olisi työkykyinen.
...kommentoi tyypillinen suomenpoika👍👍
Vierailija kirjoitti:
Heräsin taas viime yönä klo 04 sikeästä unesta, vain kaivatun nimi mielessä. Nukahdin heti uudelleen. En vaan kertakaikkiaan ymmärrä, miksi en saa häntä pois mielestäni.
Sun tarvitsee tulla keskustelemaan kanssani. Se auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana minulla olisi kaivatun kokoinen kolo sylissä. Tule jos uskallat.
Osoite?
Et sä mitään kerro koskaan. Älä valita, etten yrittäisi.
Elämään mahtuu monenlaista ja muuta uskomalla tämä pääsee vain yllättämään kahta kauheammin, hmm. Selvästi voi sanoakin jotain siltä pohjalta kun on.. no, jonkinlainen pohjustuskin olemassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lievästi pettynyt kaivatun muistiin. Diplomi-insinöörillä sen olettaisi olevan parempi.
Ei niillä ole muistin kanssa ongelmaa, monen muun asian kanssa sitten sitäkin enemmän.
Ilmeisesti et ymmärtänyt, mitä ap sanoi. Voitteko vaan lopettaa kommentoimisen?
Toden totta - sanoi, että on tyytyväinen, kun toisella on niin hyvä muisti kuin voisi olettaa olevan.
Yritä ihmeessä vielä kerran. Ehkä sitten menee oikein.
"Lievästi pettynyt kaivatun muistiin. Diplomi-insinöörillä sen olettaisi olevan parempi." Alahan idari avata.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin taas viime yönä klo 04 sikeästä unesta, vain kaivatun nimi mielessä. Nukahdin heti uudelleen. En vaan kertakaikkiaan ymmärrä, miksi en saa häntä pois mielestäni.
Kaivatut on vähän tollasia tympeitä otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Töttöröö!
Ei tää yhteiskunta sillä lailla pyöri että täällä töttöröidään vaan eikä mitään tehdä kaipauksen eteen.
Sitä odotin, mutta en odota enää.
Vierailija kirjoitti:
Elämän abc 😁
Missä sijaitsee? Ennen Oulua on yksi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Eroa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä. Minä odotin sinua pitkään. Liiankin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän abc 😁
Missä sijaitsee? Ennen Oulua on yksi hyvä.
Taisi viitata tuon nimiseen biisin. Siinä mainitaan myös Toni
Nuolaisetjo, ennen kuin tipahtaa?
En ole mikään uudisraivaaja, olen maailman paras kaipaaja, nyt lähtee ne terveiset, kunhan vaan unohtanut mua et.
Mies? Nainen? Oliko ollut poimimassa marjoja?