Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kiva ois vieressä köllöttää
Ketjumammat aivan puutteessa, miehet sen kun vaan tanssii eteenpäin elämässä, yli tuollaisten alkukantaisten tunteiden.
Muistoilla mennään tästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten, kun nekin alkavat haaleta? Eikä siltikään sydän haluaisi ihan vielä päästää irti. En yhäkään tiedä ja ymmärrä, miksi näin.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat
Vierailija kirjoitti:
Haaleat muistot alkaa jo olla. Pikkuhiljaa eroon pakkomielteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat
Laita se pirun pilkku sinne perään ettei mene toisten piikkiin.
Kaipaan sitä kiihkeää tunnelmaa,joka meidän välillä usein vallitsee🥰
Sano mitä haluat
Mä en tarvii sua enää
On turhaa yrittää
Koska menit mua jo pettämään
Liikaa sulta odotin
Kuuntele hetki vaan
Mitä multa et sit saa
Mistä vaan tosta vaan
Ku pidät rakkaut roskana
Vierailija kirjoitti:
Ketjumammat aivan puutteessa, miehet sen kun vaan tanssii eteenpäin elämässä, yli tuollaisten alkukantaisten tunteiden.
Mulla on perstuntuma että mammoilla on hyvä intuitio ja aavistus. Naiset on parempia siinä kuin miehet ja myötätuntoisia ja siten viisaita sekä kokeneita ja elämää nähneitä. Mikä ei toki ole tiedon väärti.
Olis ihana joku päivä vielä kutsua sua kullaksi tai rakkaaksi. Olisit mun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on perstuntuma että mammoilla on hyvä intuitio ja aavistus. Naiset on parempia siinä kuin miehet ja myötätuntoisia ja siten viisaita sekä kokeneita ja elämää nähneitä. Mikä ei toki ole tiedon väärti.
Mammat kieltämättä elää pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla ihan sattumaa.
Jotkut asiat on liian isoja ollakseen sattumaa. Siitä tietää, että ne on kohtalo, jotakin mikä haluaa tulla olevaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä kiihkeää tunnelmaa,joka meidän välillä usein vallitsee🥰
Mäkin! Maanantaina?
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana joku päivä vielä kutsua sua kullaksi tai rakkaaksi. Olisit mun mies.
Sydämeni sulaa kun ajattelen tuota. Ne sanat kaivatultani olisivat huumaavaa hunajaa. Jotain miksi elää.
Pääsisipä kaivatun virranjakajalle.
Odottelen kovasti että täällä joku käyttäisi sanojen sellainen ja tuollainen sijaan sanoja semmoinen tai tuommoinen, niin voisi mielikuvitus lähteä sopivasti laukalle. Onni onnettomuudessa että tunnen hirveän hyvin sinun kirjoitustyylin!
Mulla sama. Saatan herätä keskellä yötä ja ensimmäisenä on ajatuksissa kaivatun kasvot. Ettei vaan olisi jo limerenssiä?