Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Great minds do-a-like. Aina samassa veneessä, tavalla tai toisella.
Huomenna klo 11 tiedät-kyllä-missä
Huomenna kuule nautin varmaan aamukahvista kaikessa rauhassa tuohon aikaan. Illalla sitten taas vapaaehtoistyöhön pariksi tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei työkaveri, ootkohan jo tajunnut etten muuten vain halua kaveerata?
En tajua tuollaisia ilman varsin suoria sanoja tai tekoja.
Tämä. Sama! Aistin ehkä ja jos olen itse ihastunut niin sitten luulen että kuvittelen sen toisen ihmisen ihastumisen. Paitsi että nyt musta tuntuu että viimeksi käyttäydyin niin että ihastukseni luulee että tunne ei ole molemminpuolinen
Ei sitä tarvitse sinun kanssa, koska haluan. Tiedät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeasti haluat eniten?
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin että sellainen työn ulkopuolella kontaktissa oleminen olisi vähän vihjannut asiasta.
Jos olet ollut kontaktissa työn ulkopuolella mutta sinänsä jostain aika tavallisesta asiasta.. tai vaikka jostain asiasta mitä tiedät toisen juuri tekevän esim. Harrastus ja kysyy siitä lisätietoja, koska itse meinaat harrastaa samaa, niin en mä ainakaan uskalla tulkita et se tarkoittaa muuta kuin kaveruutta. Vai tarkoittaako ? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sama! Aistin ehkä ja jos olen itse ihastunut niin sitten luulen että kuvittelen sen toisen ihmisen ihastumisen. Paitsi että nyt musta tuntuu että viimeksi käyttäydyin niin että ihastukseni luulee että tunne ei ole molemminpuolinen
Miten se nuin meni ny että hän luulee ettei tunne ole molemminpuolinen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ei tarvitse? Lesbogeeniä?
Vierailija kirjoitti:
Tartte mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työt ja suhdekuviot erikseen.
Terveisin, tylsimys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat ihmiset kertoo avoimesti miten vaihtaa seksikumppaneita kuin sukkaa ja samaan aikaan potee eri asteisia ahdistuneisuuden häiriöitä. No niin. Ei tarvitse olla kovin älykäs ymmärtääkseen, ettei holtiton seksuaalisuuden toteuttaminen ole oikotie onneen.
En oikein usko tuohon tarinaan, että henkilö, jolle on helppo lähestyä tuntemattomia henkilöitä ja harrastaa seksiä heidän kanssa, kärsii mistään ahdistuneisuushäiriöstä. Todennäköisesti kyseessä on huomionhakuinen persoonallisuushäiriö tapaus. Ahdistus saattaa johtua siitä, etteivät saa riittävästi huomiota ja ole keskustelun keskipisteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani, meidän pitäis puhua.
Mistä 😳
Rakkaudesta
Onko sun hani mies vai nainen?
Nainen
Ootko ap vai joku ihan random vastaaja?
Olen ihan ap.
Kuka on hanisi?
Sivusta
En oikein pysty kertomaan yksiselitteisesti. Ap
Kertoisit nyt jotain, oli niin kiva tuo sun aloitus. Jos joku its
Tää! Mä ainakin olen ihastunut työkaveriin joka on mies. Välillä tuntuu et se on molemmin puolista . Eli anna tulla vaa tunnisteita! Autat meitä kaipaajia :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi lasagnegeeni.
Bechamel mucho 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Post it lappu keskustelu oli kiva :)
Tottakai :)
Minkä värinen lappu?
Keltaiseen lappuun kirjoitti
Mitä hän siihen kirjoitti? -keltaisen post it-lapun kirjoittaja sivusta
Heh, en kai nyt sanatarkasti 😁
-keltaisen lapun vastaanottaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat ihmiset kertoo avoimesti miten vaihtaa seksikumppaneita kuin sukkaa ja samaan aikaan potee eri asteisia ahdistuneisuuden häiriöitä. No niin. Ei tarvitse olla kovin älykäs ymmärtääkseen, ettei holtiton seksuaalisuuden toteuttaminen ole oikotie onneen.
En oikein usko tuohon tarinaan, että henkilö, jolle on helppo lähestyä tuntemattomia henkilöitä ja harrastaa seksiä heidän kanssa, kärsii mistään ahdistuneisuushäiriöstä. Todennäköisesti kyseessä on huomionhakuinen persoonallisuushäiriö tapaus. Ahdistus saattaa johtua siitä, etteivät saa riittävästi huomiota ja ole keskustelun keskipisteenä.
Ihan kuule kun avaan ton somen niin näitä tyyppejä tulee vastaan. En lähde analysoimaan mistä se ahdistus johtuu, taustalla voi olla traumoja, mutta ehkä kannattaisi miettiä myös omaa elämäntyyliä, tukeeko se omaa psyykkistä hyvinvointia vai hajottaako se sitä. "Minä haluan", ei vielä tarkoita, että se olisi ihmiselle parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa naisiin. Heitä sietää paremmin.
Kun ei oo mitään erityistä tunnollisen tytön syndroomaa, ei saa kicksejä suorittamisesta, turvan tunnetta kunnollisuudesta ja normien mukaisesta olemisesta, ja sen sijaan tykkää vapauden tunteesta ja hauskanpidosta, niin EI onneksi ole mitään lesbogeeniä :D
(Ei sillä, että suurinosa miehistäkään olisi kiinnostavia)Miten se lesbogeeni estäisi nauttimasta vapauden tunteesta ja hauskanpidosta? Toisinaan mietin, onko täällä kellään kaikki kotona, kun tuollaisia juttuja lukee.
Olisi vaikea löytää kaltaistaan seuraa, eikö sen tuosta ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoisin suoraan tai tekisin jotain niin pakenisit. Meillä on sama ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa naisiin. Heitä sietää paremmin.
Kun ei oo mitään erityistä tunnollisen tytön syndroomaa, ei saa kicksejä suorittamisesta, turvan tunnetta kunnollisuudesta ja normien mukaisesta olemisesta, ja sen sijaan tykkää vapauden tunteesta ja hauskanpidosta, niin EI onneksi ole mitään lesbogeeniä :D
(Ei sillä, että suurinosa miehistäkään olisi kiinnostavia)Miten se lesbogeeni estäisi nauttimasta vapauden tunteesta ja hauskanpidosta? Toisinaan mietin, onko täällä kellään kaikki kotona, kun tuollaisia juttuja lukee.
Olisi vaikea löytää kaltaistaan seuraa, eikö sen tuosta ymmärtänyt?
Millä tavalla kaltaista seuraa?
Arvelen että flunssaa voi saada muutenkin kuin ratikasta Tampereella, ja että seksikumppanien määrän kasvattaminen ei ehkäise yhtään mitään sairastumista, ei edes masennukseen.