Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pillunhaluaja mies on aivan varmasti minun kaivattuni. Hän kyllä varmasti saa mistä tahtoo.
Mitä? En todellakaan ole mies. Minähän sanoin jo heti viestini lopussa, että en edes ole mies. Ja sanoin sen siksi, koska yleensä miehillä on tuollaisia juttuja. Minullakaan ei irlinä, mutta täällähän on sopiva irrotella (ja pahoittaa toisten mieli).
Et sinä...
Ok. No eipä siinä ole mitään ihmeellistä, että mies haluaa pillua. Muutama prosentti haluaa jotakin muuta.
Mutta siinä on, että mies saa mistä haluaa. Sivusta
Eipä siinäkään ole, kun kerran kaipauspalstan kaipauskohteista keskustellaan. On minunkin kaivattuni pannut varmaan sataa naista ja saa melkein kenet haluaa. Sivustq
Vierailija kirjoitti:
Joo luettaisiin runoja toisillemme. Yllättäisin sut.
🤔
Sä haluut viedä ja mun tehtävä on vikistä - ook, eipä siinä ;)
Muksaa viikonloppua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit nyt jotain, oli niin kiva tuo sun aloitus. Jos joku itsensä tunnistaisi, niin sehän vaan tarkoittaisi, että sekin olisi täällä. Sivusta
Eipä tuon tarvitse tunnistaa. Tavallaan se olisi ihan kauheaa. En pysty koskaan rakastamaan häntä, tai siis näyttämään rakkauttani, vaikka kuinka haluaisin. Jotkut jutut on parempikin pitää piilossa. Tässä ei ole mitään toivoa. En minä oikeastaan usko, että hän edes haluaisi tietää. Se saattaisi vain ahdistaa.
No miksi sitten koit että teidän täytyisi rakkaudesta jutella..? Vähän ristiriitaisia sun jutut vai onko useampi kirjoittaja tässä?
Haaveena olisi kertoa hänelle kaikki, mitä mielessä on pyörinyt tässä useamman vuoden ajan. Jos jätän sellaisen toiveen ketjuun, eihän se tarkoita, että olisin oikeasti valmis paljastamaan mitään. Otatte jotkut viestit vähän kirjaimellisesti. Tämä on minulle fantasiaketju, hence näennäinen ristiriitaisuus.
Minusta elämä on liian lyhyt sellaiseen tunteiden tuhlaamiseen. Toivoisin että minun kaivattu kertoisi minulle jos hänellä olisi jotain vastatunteita, vaikka koputtelisi vähän kepillä jäätä edes. Vaikka varattu olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Post it lappu keskustelu oli kiva :)
Tottakai :)
Minkä värinen lappu?
Keltaiseen lappuun kirjoitti
Kannattaa vaihtaa naisiin. Heitä sietää paremmin.
Kun ei oo mitään erityistä tunnollisen tytön syndroomaa, ei saa kicksejä suorittamisesta, turvan tunnetta kunnollisuudesta ja normien mukaisesta olemisesta, ja sen sijaan tykkää vapauden tunteesta ja hauskanpidosta, niin EI onneksi ole mitään lesbogeeniä :D
(Ei sillä, että suurinosa miehistäkään olisi kiinnostavia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paikkansa mielikuva, joka sulla oli kaipauksen alussa? Minusta siis.
En tiedä. Ei olla tutustuttu niin, että olisin saanut selville, oletko rietas, himokas ja sensuelli kaikilla tavoin kuin kuvittelen.
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Post it lappu keskustelu oli kiva :)
Tottakai :)
Minkä värinen lappu?
Keltaiseen lappuun kirjoitti
Mitä hän siihen kirjoitti? -keltaisen post it-lapun kirjoittaja sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minusta elämä on liian lyhyt sellaiseen tunteiden tuhlaamiseen. Toivoisin että minun kaivattu kertoisi minulle jos hänellä olisi jotain vastatunteita, vaikka koputtelisi vähän kepillä jäätä edes. Vaikka varattu olenkin.
Olenko koputellut aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, viikonvaihdetta kohti. Ottaisitko sen kunniaksi vaikka yhteyttä, niin voitaisiin vihdoin tavata? 😉
Mitä välinettä käytän?
Miten olis vaikka puhelimella ottais yhteyttä?
Sivusta.
Käytön lähestymiseesi raitiovaunua. Nähdään siis Tampereella. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomalaiselle hauskaa päivää. Ota viimeisistä päivistä ilo irti.🦄
Tiesin joskus yhden Kirpun.
Sanottiinko häntä myös Laapeksi?
Ei.
Eli eivät liity mitenkään toisiinsa? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole muka jo tarpeeksi selvästi ilmaissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit nyt jotain, oli niin kiva tuo sun aloitus. Jos joku itsensä tunnistaisi, niin sehän vaan tarkoittaisi, että sekin olisi täällä. Sivusta
Eipä tuon tarvitse tunnistaa. Tavallaan se olisi ihan kauheaa. En pysty koskaan rakastamaan häntä, tai siis näyttämään rakkauttani, vaikka kuinka haluaisin. Jotkut jutut on parempikin pitää piilossa. Tässä ei ole mitään toivoa. En minä oikeastaan usko, että hän edes haluaisi tietää. Se saattaisi vain ahdistaa.
No miksi sitten koit että teidän täytyisi rakkaudesta jutella..? Vähän ristiriitaisia sun jutut vai onko useampi kirjoittaja tässä?
Haaveena olisi kertoa hänelle kaikki, mitä mielessä on pyörinyt tässä useamman vuoden ajan. Jos jätän sellaisen toiveen ketjuun, eihän se tarkoita, että olisin oikeasti valmis pal
Kiitos tiedosta. Asia selvä.
Sivusta
Good point. eka sivuilija