Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään tänään tanssimaan. Ihan jokainen ja jätetään tämä onneton palsta tänne!
Pähkähullu idea. Onnettomampaa tuskin on kuin mennä yksin johonkin kuppilaan kännäämään ja pyörimään yksin tanssilattialla. Kotona ylsinäisyys sentään ei oo säälittävää ja noloa.
Oltaispa matkalla mökille, sauna lämpiään, siideri kouraan. Illemmalla tuikkuja, ruokaa, pusuja, villasukat jalkaan. Lähekkäin. Kuutamon ihailua, jos se näkyis.
Ei minua varattujen tunteet kiinnosta. Niitä on kuultu ihan tarpeeksi, eikä se loppupeleissä paranna yhtään mitään, vaikka niistä avautuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään tänään tanssimaan. Ihan jokainen ja jätetään tämä onneton palsta tänne!
Pähkähullu idea. Onnettomampaa tuskin on kuin mennä yksin johonkin kuppilaan kännäämään ja pyörimään yksin tanssilattialla. Kotona ylsinäisyys sentään ei oo säälittävää ja noloa.
Yksinäisyys on tunne. Yksin oleminen on nautinto. Tunnista ero, niin ei tarvitse nolostella taikka olla säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys on tunne. Yksin oleminen on nautinto. Tunnista ero, niin ei tarvitse nolostella taikka olla säälittävä.
En mä nyt koe olevani yksinäinen. Jokainen voi omia niin paljon kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa omia. En tiedä, mitä on olla säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta elämä on liian lyhyt sellaiseen tunteiden tuhlaamiseen. Toivoisin että minun kaivattu kertoisi minulle jos hänellä olisi jotain vastatunteita, vaikka koputtelisi vähän kepillä jäätä edes. Vaikka varattu olenkin.
Olenko koputellut aikaisemmin?
En oikein ole ihan varma oletko ollut vain ystävällinen vai onko se ollut koputtelua, veikkaan ihan perusystävällisyyttä kylläkin
Mitä tarkoittaa käytännössä kokeilla kepillä jäätä?
Tiedäthän 🤭
Koputtelen hiljaa, varovasti jään pintaa, hapuilen terävällä kepillä, etsin paikkaa, mistä pääsisi läpi, missä jää antaisi periksi.
Kepin kärki kuiskaa pintaa vasten, kuin perämeren tuuli öisellä väylällä, sen liike hento, mutta halu vahva. Jää kylmä, mutta pinnan alla sykkii, salaisuus, jonka vain minä tunnen.
Kokeilen, tunnustelen, kuin kaiku jäiseen maahan vastaisi, hetken hauraan, ennen kuin jäinen pinta sulaa. Ja kun se hetki koittaa, kunnioitan vettä, joka virtaa alla, ja jäätä, joka sen piilottaa.
Sivusta🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa omia. En tiedä, mitä on olla säälittävä.
Katso minua! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei työkaveri, ootkohan jo tajunnut etten muuten vain halua kaveerata?
En tajua tuollaisia ilman varsin suoria sanoja tai tekoja.
Tämä. Sama! Aistin ehkä ja jos olen itse ihastunut niin sitten luulen että kuvittelen sen toisen ihmisen ihastumisen. Paitsi että nyt musta tuntuu että viimeksi käyttäydyin niin että ihastukseni luulee että tunne ei ole molemminpuolinen
Niin teit ja luovutin.
Vaimolle terveisiä kauas. Välillä tämä on niin turhauttavaa. Etenkin silloin, kun haluaisi vain painaa päänsä toisen rintaa vasten ja yhdessä hengitellä syvään kaikki mieltä painavat asiat pois. Minua ympäröi joukko ihania, mutta hän, kuningatar on vain hän.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle terveisiä kauas. Välillä tämä on niin turhauttavaa. Etenkin silloin, kun haluaisi vain painaa päänsä toisen rintaa vasten ja yhdessä hengitellä syvään kaikki mieltä painavat asiat pois. Minua ympäröi joukko ihania, mutta hän, kuningatar on vain hän.
Alapeukut viuhuu. Eihän kenelläkään saa olla ihanaa vaimoa, eihän? Sehän on suoraan teidän onnesta pois!
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tarkoita mitään rakkaussuhdetta, jos kysyy toiselta vointia tai lasten luisteluharrastukseen liittyviä juttuja. Pelko pois.
No mä olen esim. joskus vääntänyt tikusta asiaa lasten harrastuksesta, ja on se varmaan ollut aika läpinäkyvää. Eli että on ollut jotain tausta-ajatusta siinä.
Vierailija kirjoitti:
Hartiat jumissa.
Sama. Aina jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut nyt vähän ohi aiheen. En pysty kuvittelemaan yksin baarissa olemista saati tanssimista nautinnoksi kerta kaikkiaan mitenkään. Kotona se on ihan fine ja kaipaankin sitä usein. Tanssiminen ja muu baaritouhu on sosiaalista. Sinne mennään yhdessä ja pidetään hauskaa yhdessä. Porukalla tai pariskuntana.
Vierailija kirjoitti:
Hartiat jumissa.
Minua on turha odottaa hieromaan niskoja.
Surullista tulla mitätöidyksi ja maan rakoon painetuksi.
En jaksa tanssia tänään.Sellainen viikko, että oksat pois.
Voisiko se olla esimerkiksi yllättävä kosketus ehkä hieman epäsovinnaisesti (olosuhteet huomioiden) ? Sivusta tämä