Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei työkaveri, ootkohan jo tajunnut etten muuten vain halua kaveerata?
En tajua tuollaisia ilman varsin suoria sanoja tai tekoja.
Tämä. Sama! Aistin ehkä ja jos olen itse ihastunut niin sitten luulen että kuvittelen sen toisen ihmisen ihastumisen. Paitsi että nyt musta tuntuu että viimeksi käyttäydyin niin että ihastukseni luulee että tunne ei ole molemminpuolinen
Miten se nuin meni ny että hän luulee ettei tunne ole molemminpuolinen?
En mä tiedä. Ehkä vaan kuvittelen niin koska ei olla nähty sen jälkeen. En joka tapauksesa samalla tavalla hakeutunut hänen seuraan kuin yleensä kun mulla oli sellainen päivä etten alkuun meinannut edes keksiä mitä puhua hänelle kun olin ajatellut häntä niin paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin että sellainen työn ulkopuolella kontaktissa oleminen olisi vähän vihjannut asiasta.
Jos olet ollut kontaktissa työn ulkopuolella mutta sinänsä jostain aika tavallisesta asiasta.. tai vaikka jostain asiasta mitä tiedät toisen juuri tekevän esim. Harrastus ja kysyy siitä lisätietoja, koska itse meinaat harrastaa samaa, niin en mä ainakaan uskalla tulkita et se tarkoittaa muuta kuin kaveruutta. Vai tarkoittaako ? :D
Tarkoittaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin että sellainen työn ulkopuolella kontaktissa oleminen olisi vähän vihjannut asiasta.
Jos olet ollut kontaktissa työn ulkopuolella mutta sinänsä jostain aika tavallisesta asiasta.. tai vaikka jostain asiasta mitä tiedät toisen juuri tekevän esim. Harrastus ja kysyy siitä lisätietoja, koska itse meinaat harrastaa samaa, niin en mä ainakaan uskalla tulkita et se tarkoittaa muuta kuin kaveruutta. Vai tarkoittaako ? :D
Mistä sitä voi tietää, mitä kukin haluaa. Mä haluaisin kaivatultani ystävyyttä enemmän kuin mitään. Tuntuu, ettei hän halua multa mitään, mut en tiedä varmaksi.
Lähdetään tänään tanssimaan. Ihan jokainen ja jätetään tämä onneton palsta tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa. Ap
Niin sulle.. mut entäs jos ei tarkoita kaikille? Hui. :D Milloin olit kontaktissa työn ulkopuolella? Nythän tässä ei oo mitään menetettävää, korkeintaan vähän outoa ensi viikolla sitten, niin hyvin voit kertoa pvm tai aihe mihin liittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta elämä on liian lyhyt sellaiseen tunteiden tuhlaamiseen. Toivoisin että minun kaivattu kertoisi minulle jos hänellä olisi jotain vastatunteita, vaikka koputtelisi vähän kepillä jäätä edes. Vaikka varattu olenkin.
Olenko koputellut aikaisemmin?
En oikein ole ihan varma oletko ollut vain ystävällinen vai onko se ollut koputtelua, veikkaan ihan perusystävällisyyttä kylläkin
Mitä tarkoittaa käytännössä kokeilla kepillä jäätä?
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään tänään tanssimaan. Ihan jokainen ja jätetään tämä onneton palsta tänne!
Ei kerkee mihinkään tanssimaan, kun on jo lautapeli-ilta sovittuna
Fantasiaketju, niinpä niin.
On suuri sun rantas autius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa. Ap
Niin sulle.. m
Vapautan sut tuskasta, en ole näkemässä kaivattuani ensi viikolla! Eilen juteltiin joka tapauksessa.
Haluat, mutta et halua. Se jos mikä on ambivalenttia. Et pääse itsesi kanssa sopuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta elämä on liian lyhyt sellaiseen tunteiden tuhlaamiseen. Toivoisin että minun kaivattu kertoisi minulle jos hänellä olisi jotain vastatunteita, vaikka koputtelisi vähän kepillä jäätä edes. Vaikka varattu olenkin.
Olenko koputellut aikaisemmin?
En oikein ole ihan varma oletko ollut vain ystävällinen vai onko se ollut koputtelua, veikkaan ihan perusystävällisyyttä kylläkin
Mitä tarkoittaa käytännössä kokeilla kepillä jäätä?
Varmaan jotain sellaista josta voi miettiä että olikohan tämä mahdollisesti tulkittavissa romanttiseksi kiinnostukseksi
Vierailija kirjoitti:
Fantasiaketju, niinpä niin.
Muistan kyllä kaivattuni. Jos voisikin jatkaa siitä mihin jäimme?
No ei kyllä tarkoita mitään rakkaussuhdetta, jos kysyy toiselta vointia tai lasten luisteluharrastukseen liittyviä juttuja. Pelko pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa naisiin. Heitä sietää paremmin.
Kun ei oo mitään erityistä tunnollisen tytön syndroomaa, ei saa kicksejä suorittamisesta, turvan tunnetta kunnollisuudesta ja normien mukaisesta olemisesta, ja sen sijaan tykkää vapauden tunteesta ja hauskanpidosta, niin EI onneksi ole mitään lesbogeeniä :D
(Ei sillä, että suurinosa miehistäkään olisi kiinnostavia)Miten se lesbogeeni estäisi nauttimasta vapauden tunteesta ja hauskanpidosta? Toisinaan mietin, onko täällä kellään kaikki kotona, kun tuollaisia juttuja lukee.
Olisi vaikea löytää kaltaistaan seuraa, eikö sen tuosta ymmärtänyt?
Olen aika varma, ettet muutenkaan löydä seuraa, kun jutut tuota tasoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tehdä feenikset.
Tämä nauratti mua. Mihis tää liittyikään ?
Rise like a ...
Tyttöilyyn.
Crossdressing.
Homoiluun.
Peräreikää jomottaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tarkoita mitään rakkaussuhdetta, jos kysyy toiselta vointia tai lasten luisteluharrastukseen liittyviä juttuja. Pelko pois.
Heh no ei tarkoita, mutta siitä avauksesta on hyvä tahtoessaan jatkaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työt ja suhdekuviot erikseen.
Voin kyllä vaihtaa työpaikkaa jos saan sinut.
YÖK. Homot/kaappihomot/biiiit.
Vierailija kirjoitti:
Kahvepaussi. Sinä taas mielessä. Ehkä joskus voisimme juoda yhdessä kahvit. Vaikka kavereina😊🥰
👍