Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ala kaveeraamaan, ellei tule pilluakin siinä samalla. En kyllä ala parisuhteeseenkaan, vaikka tulisikin pillua siinä samalla.
Eiks tuollainen nyt järjestyisi ihan pätäkällä?
Joidenkin tarvitsee maksaa, minun ei.
Aah ok, eli sä haluat sitä pildeä, jota et saa. Pahoittelut, bro. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pillunhaluaja mies on aivan varmasti minun kaivattuni. Hän kyllä varmasti saa mistä tahtoo.
Mitä? En todellakaan ole mies. Minähän sanoin jo heti viestini lopussa, että en edes ole mies. Ja sanoin sen siksi, koska yleensä miehillä on tuollaisia juttuja. Minullakaan ei irlinä, mutta täällähän on sopiva irrotella (ja pahoittaa toisten mieli).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, viikonvaihdetta kohti. Ottaisitko sen kunniaksi vaikka yhteyttä, niin voitaisiin vihdoin tavata? 😉
Mitä välinettä käytän?
Sitä, millä soitetaan tai tekstaillaan. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ala kaveeraamaan, ellei tule pilluakin siinä samalla. En kyllä ala parisuhteeseenkaan, vaikka tulisikin pillua siinä samalla.
Elähän nyt kiukuttele. Kyllä sullekin joskus vielä lohkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pillunhaluaja mies on aivan varmasti minun kaivattuni. Hän kyllä varmasti saa mistä tahtoo.
Mitä? En todellakaan ole mies. Minähän sanoin jo heti viestini lopussa, että en edes ole mies. Ja sanoin sen siksi, koska yleensä miehillä on tuollaisia juttuja. Minullakaan ei irlinä, mutta täällähän on sopiva irrotella (ja pahoittaa toisten mieli).
Et sinä...
Tahtoisin olla haluamatta, mutta en voi vastustaa edes ajatuksia sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, viikonvaihdetta kohti. Ottaisitko sen kunniaksi vaikka yhteyttä, niin voitaisiin vihdoin tavata? 😉
Mitä välinettä käytän?
Sitä, millä soitetaan tai sekstaillaan. 😉
Liian hapokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä...
Ok. No eipä siinä ole mitään ihmeellistä, että mies haluaa pillua. Muutama prosentti haluaa jotakin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä...
Ok. No eipä siinä ole mitään ihmeellistä, että mies haluaa pillua. Muutama prosentti haluaa jotakin muuta.
Mutta siinä on, että mies saa mistä haluaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin olla haluamatta, mutta en voi vastustaa edes ajatuksia sinusta.
Tämä on hieno! 💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomalaiselle hauskaa päivää. Ota viimeisistä päivistä ilo irti.🦄
Tiesin joskus yhden Kirpun.
Sanottiinko häntä myös Laapeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomalaiselle hauskaa päivää. Ota viimeisistä päivistä ilo irti.🦄
Tiesin joskus yhden Kirpun.
Sanottiinko häntä myös Laapeksi?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh mä oon vanha ja väsynyt ja on muita prioriteetteja nyt. Enkä edes niin pillusta perusta, ihan heterona porskutan. Kiitos kuiteski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh mä oon vanha ja väsynyt ja on muita prioriteetteja nyt. Enkä edes niin pillusta perusta, ihan heterona porskutan. Kiitos kuiteski.
Kannattaa vaihtaa naisiin. Heitä sietää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit nyt jotain, oli niin kiva tuo sun aloitus. Jos joku itsensä tunnistaisi, niin sehän vaan tarkoittaisi, että sekin olisi täällä. Sivusta
Eipä tuon tarvitse tunnistaa. Tavallaan se olisi ihan kauheaa. En pysty koskaan rakastamaan häntä, tai siis näyttämään rakkauttani, vaikka kuinka haluaisin. Jotkut jutut on parempikin pitää piilossa. Tässä ei ole mitään toivoa. En minä oikeastaan usko, että hän edes haluaisi tietää. Se saattaisi vain ahdistaa.
No miksi sitten koit että teidän täytyisi rakkaudesta jutella..? Vähän ristiriitaisia sun jutut vai onko useampi kirjoittaja tässä?
Vierailija kirjoitti:
Joo luettaisiin runoja toisillemme. Yllättäisin sut.
Mielikuva musta ja hänestä lukemassa runoja toisillemme 😆😆😆